Interieurverzorger heet dat.quote:
Ge zou't gewoan een klap tegen uwe toren moete krege.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De titel doet een plaats in ONZ suggereren.
Correctquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja maar de mensen die constant dat soort opmerkingen in deze SC over negers maken vallen in de categorie verstandelijk gehandicapt, jij niet, vandaar.
De Telegraaf is Pownews.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:55 schreef waht het volgende:
De Telegraaf zou televisieprogramma's moeten maken a la FOX News, en dan niet die laffe hap van Pownews.
Klopt, maar mensen interviewen is veel te inhoudelijk naar de maatstaven van FOX.quote:
Ik vond dat de mannen en vrouwen van FOX de shutdown uitstekend hebben geframed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen interviewen is veel te inhoudelijk naar de maatstaven van FOX.
Zeker, echter worden de Republikeinen nog het meest als schuldige aangewezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond dat de mannen en vrouwen van FOX de shutdown uitstekend hebben geframed.
Senator Cruz is mijn nieuwe held.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:02 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker, echter worden de Republikeinen nog het meest als schuldige aangewezen.
Gevels reinigen is echt tof.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:49 schreef betyar het volgende:
Mooi beroep poetsen, heb er zelf een schijthekel aan. Daarom staat er ook een jood langs de wc die mijn reet afveegt.
Prachtig juist. Telegraafquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk niet maken, zo'n bericht.
Denk dat Schijndel hem al voor is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:12 schreef waht het volgende:
[..]
Niet voorstellen, moet 'ie gewoon doen in dat pauperdorpje van hem. Gegarandeerd een primeur.
Tsja, die hele PvdA zal me verder een worst wezen, het is alleen jammer dat mensen weer zo kankerzuur worden van die krant.quote:
Niet in de media.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk dat Schijndel hem al voor is.
Het is ook geen surrogaat voor WC papier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, die hele PvdA zal me verder een worst wezen, het is alleen jammer dat mensen weer zo kankerzuur worden van die krant.
Je moet je fietsje zetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:24 schreef Drugshond het volgende:
En dan zet je een schoen, is die de volgende dag foetsie. Ra Ra (niet te verwaren met RaRa) hij is foetsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |