Je kan ook gewoon stoppen met FOK!, maar dat zal wel niet gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht, ben zelf een epilepsie patiënte sinds een half jaar en nu moet ik elke pagina voor de zekerheid op esc drukken.
Is pas sinds vandaag een issue.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:08 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen met FOK!, maar dat zal wel niet gaan.
Die van jouw torent er kwalitatief wel boven uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:05 schreef Dimens het volgende:
Gewoon jaloers dat jij er nog geen hebt.
Met extra veel zorg gemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Die van jouw torent er kwalitatief wel boven uit.
Of je kan gewoon rekening houden met je mede-users. Ik heb dan wel geen epilepsie maar al dat stroboscopische geflits is wel fucking irritantquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:08 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen met FOK!, maar dat zal wel niet gaan.
Ik heb dan ook nergens gezegd dat ik het niet eens ben met deze klacht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Of je kan gewoon rekening houden met je mede-users. Ik heb dan wel geen epilepsie maar al dat stroboscopische geflits is wel fucking irritant
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Of je kan gewoon rekening houden met je mede-users. Ik heb dan wel geen epilepsie maar al dat stroboscopische geflits is wel fucking irritant
Die indruk wek je wel door te zeggen dat ze dan maar moet stoppen met Fok!. Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:11 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nergens gezegd dat ik het niet eens ben met deze klacht.
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:12 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Die indruk wek je wel door te zeggen dat ze dan maar moet stoppen met Fok!. Maar dat zal wel aan mij liggen
Waar laat je die maken Dimens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:05 schreef Dimens het volgende:
Goeie tip, dank jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef redboyke het volgende:
ik iriteer me er ook aan maar heb nu adblock met element hider:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Was dan ook een soort van oproep van murp.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
murp heeft wmb het alleenrecht om irritant te zijn. De rest zijn meelopers.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef redboyke het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
gewoon de classname van de img gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon de naam van je gif veranderen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef redboyke het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Jij bent zelfs zonder UI al irritant genoeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef TimKuik het volgende:
Is dat een trend? Ik heb 'm al een tijdje..
het waren 2 leuke dagenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:27 schreef Catkiller het volgende:
Door dit topic stopt die trend vast.
jij snapt hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:27 schreef Catkiller het volgende:
Door dit topic stopt die trend vast.
je kan hem ook zo instellen http://i.fok.nl/usericons/236839/*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon de naam van je gif veranderen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent zelfs zonder UI al irritant genoeg.
Huldequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Een dag.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik wil er ook eentje! Eentje die helemaal focked-up is, kun je dat regelen?
Ik wist wel dat je eigenlijk gewoon een klein beetje jaloers was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Betrapt en ik kon jouw noeste arbeid niet weerstaan natuurlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je eigenlijk gewoon een klein beetje jaloers was.
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef Apekoek het volgende:
Mn 486 heeft wel moeite met al deze gifjes
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja idd, merk het nu ook.
Heb je hem opnieuw met nog snellere flitsen?
Ik reageer of kijk ook niet naar posts van die lui... ze maken zichzelf ook lekker populair...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht, ben zelf een epilepsie patiënte sinds een half jaar en nu moet ik elke pagina voor de zekerheid op esc drukken.
Er zijn FOKkers die dat wel hebben.... Jammer voor hun dan maar..??quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef Life2.0 het volgende:
lekker boeiend, heb je een aandoening ofzo?
Lol thanxquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sneller laten flitsen gaat hem niet worden. Dat houdt LCD niet bij door de responstijd en krijg je gewoon grijs. Zeg maar wat mijn UI ook een beetje heeft.
Ja preciesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er zijn FOKkers die dat wel hebben.... Jammer voor hun dan maar..??
Alsof die meteen van hun stokje gaan als ze zo'n UI zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
hun watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hamquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan dat morgen niet gewoon stoppen?
Oplossing: sancties treffen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan dat morgen niet gewoon stoppen?
Op een goed geventileerde plaats....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, want die blijft beter goed in het donker
hoezo in godesnaam is dit 'stiekem wel tof' ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Nikmans het volgende:
Godverdomme wat vet/irritant/vet/irritant ik ben er nog niet uit eigenlijk, stiekem is het wel tof maar ook een beetje
iig beter dan die domme oh oh cherso hype die toen even was
Apple is kut...quote:
Ik heb 2 stroboscopen... genoeg om jouw blind te maken in 2 seconden...quote:
Omdat het iets opstandigs heeft aangezien het duidelijk irritant is en ik weet nu niet of ik het tof vind omdat het zo baldadig is, of kut omdat het zo irritant isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hoezo in godesnaam is dit 'stiekem wel tof' ?
[ afbeelding ]
Mijn blind maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb 2 stroboscopen... genoeg om jouw blind te maken in 2 seconden...
Jaloers..?? ik..?
Je bent 12... Mischien bijna 13..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat het iets opstandigs heeft aangezien het duidelijk irritant is en ik weet nu niet of ik het tof vind omdat het zo baldadig is, of kut omdat het zo irritant is
Ja ga met zo'n UI een ander wijzen op taalfouten...quote:
Want alleen dan kun je lachen om baldadigheden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je bent 12... Mischien bijna 13..?
Ik ben 8.... en heb 30cm..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Want alleen dan kun je lachen om baldadigheden?
Ben je 14 en voel je je nu volwassen?
De eerste keer was het iemand zonder zo'n UI.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja ga met zo'n UI een ander wijzen op taalfouten...
30 cm maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben 8.... en heb 30cm..
Aangenaam...
Dit ja...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef ssebass het volgende:
Nu nog een knop waarmee je ze kunt blokken.
Ik wens je succes nu Opa.Bakkebaard er nu ook een heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef ssebass het volgende:
Is het herfstvakantie ofzo? Alle kleuters weer vrij? Fok wordt steeds triester met al die trollen en aandachtshoeren. Beter gaan ze dit verbieden.
Kun je direct zien wie de azijnzeikers zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef ssebass het volgende:
Ach misschien is zo'n UI wel handig. Weet je meteen wie er debiel zijn. Nu nog een knop waarmee je ze kunt blokken.
Goed kunnen likken.... FOK is vrij simpel hoor...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
30 cm maarHoe heb jij ooit toegang tot KLB gekregen
Ik ben blijkbaar te oud voor fok. Tien jaar geleden was het nog wat. Jammer, jammer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je direct zien wie de azijnzeikers zijn.
Je post hier pas een paar jaar, maar wel intens. Jammer dat je nog steeds als een klote newbie handelt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wens je succes nu Opa.Bakkebaard er nu ook een heeft.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je post hier pas een paar jaar, maar wel intens. Jammer dat je nog steeds als een klote newbie handelt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je direct zien wie de azijnzeikers zijn.
Lekker rebels hoor, uniek sneeuwvlokje dat je bentquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:13 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou het haast denken ja .... beetjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef ssebass het volgende:
Blijkbaar krijgen ze naast het echte leven ook op internet te weinig aandacht. Wanhoopskreet dit...
Meneer voor jou. Pfff de opvoeding van de kinders tegenwoordigquote:
rot opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Meneer voor jou. Pfff de opvoeding van de kinders tegenwoordig
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef Elan het volgende:
Hoi ik ben 12 mag ik ook een knipperende usericon.
Stel kleuters hier blijf maar lekker in Klaagbaak of Onzin waar jullie thuishoren met die krengen.
ik voel hemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:17 schreef Dimens het volgende:
Even het bloed onder de nagels van een aantal users vandaan krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huilenquote:
Door dit soort nare reacties neig ik steeds meer naar "doe me er ook maar een"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef Elan het volgende:
Hoi ik ben 12 mag ik ook een knipperende usericon.
Stel kleuters hier blijf maar lekker in Klaagbaak of Onzin waar jullie thuishoren met die krengen.
Ik heb er al geen last meer van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Door dit soort nare reacties neig ik steeds meer naar "doe me er ook maar een"
Waarom?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nu wel weerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?
Het is kinderachtig, flauw, irritant, niet origineel en het is slecht voor mensen met epilepsie.
Kortom het voegt niets toe en is voor niemand leuk.
Omdat mensen zoals jij zich er zo naar over uit moeten laten en dan hun uitspraken nog extra chargeren door heel KLB erin mee te nemen, terwijl niemand je dwingt hier te posten behalve je eigen sensatiezuchtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?
Het is kinderachtig, flauw, irritant, niet origineel en het is slecht voor mensen met epilepsie.
Kortom het voegt niets toe en is voor niemand leuk.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je kan ook een erwtenschieter maken en bij je buren tegen de ramen schieten weet je hoe baas dat isquote:
We don't want you herequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een erwtenschieter maken en bij je buren tegen de ramen schieten weet je hoe baas dat isLkkr mense irritere towg haha kk baas
Gaat hij ook. Als je lang genoeg ernaar kijkt, zal hij op een gegeven moment ook weer terug gaan naar het moment dat hij langzaam gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Die van jouw lijkt steeds sneller te gaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:25 schreef Dven het volgende:
Ik wil ook een episch epileptisch chickie als UI
Hoezo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:25 schreef BadSnoopy het volgende:
Dit gaat bezoekers kosten en dus geld, erg handig is het niet dit toe te staan lijkt mij.
Heb ook al een topic gemaakt in Feedback.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals jij zich er zo naar over uit moeten laten en dan hun uitspraken nog extra chargeren door heel KLB erin mee te nemen, terwijl niemand je dwingt hier te posten behalve je eigen sensatiezucht
Vroeger al gedaan. Raam kapot geschoten met stenen. Van geleerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een erwtenschieter maken en bij je buren tegen de ramen schieten weet je hoe baas dat isLkkr mense irritere towg haha kk baas
Stemmingmakerij, je klinkt alsof je gepest wordtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
Wel goede promotie voor de adblocker al die gedrochten. Danny zal hier ongetwijfeld erg blij mee zijn.
Dit ja...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
Wel goede promotie voor de adblocker al die gedrochten. Danny zal hier ongetwijfeld erg blij mee zijn.
Post gerapporteerd voor het promoten van adblockerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
Dat niet, maar irritant is het wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Al die josti's die denken dat je van een paar 60x60 blokjes daadwerkelijke een epileptische aanval kunt krijgen.
Schuimbekkend tegen de grond geklapt en nu back for morequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Al die josti's die denken dat je van een paar 60x60 blokjes daadwerkelijke een epileptische aanval kunt krijgen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Schuimbekkend tegen de grond geklapt en nu back for more
Als die nerd met zijn Bono UI er niet was dan was ik het met je eensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat niet, maar irritant is het wel.
Haha ja inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
Je leest mijn post niet eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Post gerapporteerd voor het promoten van adblocker
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je leest mijn post niet eens.
Maar dat is waarschijnlijk ook teveel gevraagd voor iemand met een beperking.
Ik heb er weinig verstand van, maar dat lijkt me wel sterk ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Je hebt zelf een beperking.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt zelf een beperking.
Epilepsie.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Epilepsie.
Ja... tot je de OP hiervan, of de fullscreen posts van dimens ziet...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, leuk, probeer je er maar uit te lullen nu. Danny zal blij met je zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Of je verzint je eigen grappen zielig meelopertje. Ik hoop echt dat heel FOK! zo'n usericon neemt en dat het een enorme rel gaat wordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Epilepsie.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja... tot je de OP hiervan, of de fullscreen posts van dimens ziet...
Daarbij... ben je lekker bezig tegenover mensen die geen geflikker in hun beeld willen...
Omdat het irritant is en dan gaan mensen afhaken, en minder bezoekers is minder inkomsten, hetzij aan reclame of aan betalende leden die niet meer willen betalen om in irritant geflikker te kijken.quote:
Dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Omdat het irritant is en dan gaan mensen afhaken, en minder bezoekers is minder inkomsten, hetzij aan reclame of aan betalende leden die niet meer willen betalen om in irritant geflikker te kijken.
Je weet niet wat mijn opzet is. En ik heb er zelf inmiddels geen last meer van. Jammer he kontgezicht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja, leuk, probeer je er maar uit te lullen nu. Danny zal blij met je zijn
Je feedback-topic is ook al zo'n succes
Zo'n impact zal het niet hebben, hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Omdat het irritant is en dan gaan mensen afhaken, en minder bezoekers is minder inkomsten, hetzij aan reclame of aan betalende leden die niet meer willen betalen om in irritant geflikker te kijken.
Dit dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nou hou op met klagen dan, huiliequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet niet wat mijn opzet is. En ik heb er zelf inmiddels geen last meer van. Jammer he kontgezicht.
Oh, was hij al gemaakt? Over het hoofd gezien - dat was slordig van me.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Of je verzint je eigen grappen zielig meelopertje. Ik hoop echt dat heel FOK! zo'n usericon neemt en dat het een enorme rel gaat worden.
TR.... En elke keer weer...quote:
Hoezo zou ik een ban krijgen voor het posten van deze:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
TR.... En elke keer weer...
Of ze nou jou of mij bannen... maakt me niet uit...
Het resultaat zal hetzelfde zijn...
Hoe vaak ga je nu hetzelfde punt nog maken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
Stel dat je als groot bedrijf op FOK! komt en je overweegt hier te adverteren.
Dan ben je al gelijk klaar als je een topic doorleest met 2000 van die kankericoontjes lijkt mij.
Je bent de tags vergeten, wacht, laat mij maar even.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een ban krijgen voor het posten van deze:
http://i.imgur.com/KkqctD5.gif
image? Gaat niet in strijd met de regels van FOK! of zo.
Dan kom je sowieso niet in ONZ en KLB.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
Stel dat je als groot bedrijf op FOK! komt en je overweegt hier te adverteren.
Dan ben je al gelijk klaar als je een topic doorleest met 2000 van die kankericoontjes lijkt mij.
Tot mensen luisteren, serieus jij ook alquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nu hetzelfde punt nog maken?
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel maar ik had het al opgelost. Nou ja, het maakt in ieder geval wel duidelijk om welk plaatje het gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent de tags vergeten, wacht, laat mij maar even.
[ afbeelding ]
quote:
Je kunt ook uitloggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?
Klopt..quote:
Dan kun je net zo goed nog in dit topic komen. En aangezien je ook niet weggaat uit dit topic nu je nog kan posten, verwacht ik niet dat je weggaat als je een ban hebt gekregen. Je hoeft niet in dit topic te komen of zo en je kan gewoon je computer afsluiten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?
Ik zie 'm niet, kun je 'm nog eens posten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent de tags vergeten, wacht, laat mij maar even.
[ afbeelding ]
Zullen we een keer meeten..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed nog in dit topic komen. En aangezien je ook niet weggaat uit dit topic nu je nog kan posten, verwacht ik niet dat je weggaat als je een ban hebt gekregen. Je hoeft niet in dit topic te komen of zo en je kan gewoon je computer afsluiten.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alphagedrag ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je zeikt wel als een wijf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zullen we een keer meeten..?
Lijkt me reuze...![]()
![]()
Ik plas je kont vol tot het langs je lippen druipt schat...quote:
Nooit gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Het begint een beetje triest te worden Mex.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Misschien moeten ze even onder elkaar gepost worden, om het verschil beter te kunnen illustreren en het makkelijker kiezen is welke de betere versie isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef d4v1d het volgende:
In spiegelbeeld is die toch leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien moeten ze even onder elkaar gepost worden, om het verschil beter te kunnen illustreren en het makkelijker kiezen is welke de betere versie is
Die UI maakt je posts nog irritanter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het begint een beetje triest te worden Mex.
Weet je hoe geil 50 jarige vrouwen die lekker gek gaan doen met flitsend rood haar zijn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
terechte klacht, equivalent van 50 jarige vrouwen die lekker gek gaan doen met flitsend rood haar
Dat zijn er veel hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Door dat geflits heb ik last van mijn ogen.
Ook leuk voor de users met fotosensibele epilepsie. Die kunnen nu helemaal niet meer op FOK! komen.
Dat dus.quote:
En wie ben jij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die UI maakt je posts nog irritanter.
Een user.quote:
Dit. Wie heeft het verzonnen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef wenfer2 het volgende:
Geef al die users gewoon lekker een ban ofzo! Pure Aids dit.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een user.
Jouw ondertitel trouwens.
Lunaquote:
Oh is dat je issue? Ahahahahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een user.
Jouw ondertitel trouwens.
Ik vind z'n posts irritant en die ondertitel maakt het er niet beter op.quote:
Hahahaha meid toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind z'n posts irritant en die ondertitel maakt het er niet beter op.
Jij.
Het is gewoon een stom wijf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg. Echt, opbokken.
Ene Madame_Paon ja. Nu opdonderen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is gewoon een stom wijf.
quote:
Je bent in die paar jaar wel enorm verzuurd hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hoezo in godesnaam is dit 'stiekem wel tof' ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
gdvdmm, leuk topic denk je dan, nu heeft iedereen mijn kunstwerk geblokkeerd..
Even mijn vrienden erbij halen, gr gr.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is gewoon een stom wijf.
Nou, solliciteer dan voor FA zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ene Madame_Paon ja. Nu opdonderen.
Komt goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nou, solliciteer dan voor FA zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Je bent in die paar jaar wel enorm verzuurd hoor.
[..]
Nou nou, het is niet aardig om andere mensen te plagen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind z'n posts irritant en die ondertitel maakt het er niet beter op.
Jij.
Je hebt leuk en je hebt dit. nou heb ik geen idee waar dit over gaat maar ik ga, mezelf kennend, er van uit dat het hilarisch wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Je bent in die paar jaar wel enorm verzuurd hoor.
[..]
Minst epileptisch.quote:
Ja ik krijg er zelf ook een beetje pijn aan m'n ogen van dus ik vind hem wel goed zo eigenlijkquote:
Die quote was uit dit topic: ONZ / Mensen gezocht met snel usericon!! joepie!!. Ofwel, toen vond je het nog wel geweldig, nu vind je het kutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hebt leuk en je hebt dit. nou heb ik geen idee waar dit over gaat maar ik ga, mezelf kennend, er van uit dat het hilarisch was
Een ding waarbij we het oneens zijn, eindelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tss, jij bent de TS? Teleurstellend.
Het duurde "even".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Een ding waarbij we het oneens zijn, eindelijk
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:05 schreef Dimens het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef TimKuik het volgende:
Is dat een trend? Ik heb 'm al een tijdje..
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Nikmans het volgende:
Godverdomme wat vet/irritant/vet/irritant ik ben er nog niet uit eigenlijk, stiekem is het wel tof maar ook een beetje
iig beter dan die domme oh oh cherso hype die toen even was
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Die van jouw lijkt steeds sneller te gaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:25 schreef Dven het volgende:
Ik wil ook een episch epileptisch chickie als UI
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.quote:
Benader mij, broeder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
heb geen moederquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]