Tot mensen luisteren, serieus jij ook alquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nu hetzelfde punt nog maken?
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een ban krijgen voor het posten van deze:
[ afbeelding ]
image? Gaat niet in strijd met de regels van FOK! of zo.
Dankjewel maar ik had het al opgelost. Nou ja, het maakt in ieder geval wel duidelijk om welk plaatje het gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent de tags vergeten, wacht, laat mij maar even.
[ afbeelding ]
quote:
Je kunt ook uitloggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?
Klopt..quote:
Dan kun je net zo goed nog in dit topic komen. En aangezien je ook niet weggaat uit dit topic nu je nog kan posten, verwacht ik niet dat je weggaat als je een ban hebt gekregen. Je hoeft niet in dit topic te komen of zo en je kan gewoon je computer afsluiten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?
Ik zie 'm niet, kun je 'm nog eens posten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent de tags vergeten, wacht, laat mij maar even.
[ afbeelding ]
Zullen we een keer meeten..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed nog in dit topic komen. En aangezien je ook niet weggaat uit dit topic nu je nog kan posten, verwacht ik niet dat je weggaat als je een ban hebt gekregen. Je hoeft niet in dit topic te komen of zo en je kan gewoon je computer afsluiten.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een ban krijgen voor het posten van deze:
[ afbeelding ]
image? Gaat niet in strijd met de regels van FOK! of zo.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
murp heeft wmb het alleenrecht om irritant te zijn. De rest zijn meelopers.
Alphagedrag ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Een dag.
Je zeikt wel als een wijf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zullen we een keer meeten..?
Lijkt me reuze...![]()
![]()
Ik plas je kont vol tot het langs je lippen druipt schat...quote:
Nooit gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Het begint een beetje triest te worden Mex.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |