Tot mensen luisteren, serieus jij ook alquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nu hetzelfde punt nog maken?
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een ban krijgen voor het posten van deze:
[ afbeelding ]
image? Gaat niet in strijd met de regels van FOK! of zo.
Dankjewel maar ik had het al opgelost. Nou ja, het maakt in ieder geval wel duidelijk om welk plaatje het gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent de tags vergeten, wacht, laat mij maar even.
[ afbeelding ]
quote:
Je kunt ook uitloggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?
Klopt..quote:
Dan kun je net zo goed nog in dit topic komen. En aangezien je ook niet weggaat uit dit topic nu je nog kan posten, verwacht ik niet dat je weggaat als je een ban hebt gekregen. Je hoeft niet in dit topic te komen of zo en je kan gewoon je computer afsluiten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?
Ik zie 'm niet, kun je 'm nog eens posten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent de tags vergeten, wacht, laat mij maar even.
[ afbeelding ]
Zullen we een keer meeten..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed nog in dit topic komen. En aangezien je ook niet weggaat uit dit topic nu je nog kan posten, verwacht ik niet dat je weggaat als je een ban hebt gekregen. Je hoeft niet in dit topic te komen of zo en je kan gewoon je computer afsluiten.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een ban krijgen voor het posten van deze:
[ afbeelding ]
image? Gaat niet in strijd met de regels van FOK! of zo.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
murp heeft wmb het alleenrecht om irritant te zijn. De rest zijn meelopers.
Alphagedrag ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Een dag.
Je zeikt wel als een wijf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zullen we een keer meeten..?
Lijkt me reuze...![]()
![]()
Ik plas je kont vol tot het langs je lippen druipt schat...quote:
Nooit gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Het begint een beetje triest te worden Mex.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Misschien moeten ze even onder elkaar gepost worden, om het verschil beter te kunnen illustreren en het makkelijker kiezen is welke de betere versie isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef d4v1d het volgende:
In spiegelbeeld is die toch leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien moeten ze even onder elkaar gepost worden, om het verschil beter te kunnen illustreren en het makkelijker kiezen is welke de betere versie is
Die UI maakt je posts nog irritanter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het begint een beetje triest te worden Mex.
Weet je hoe geil 50 jarige vrouwen die lekker gek gaan doen met flitsend rood haar zijn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
terechte klacht, equivalent van 50 jarige vrouwen die lekker gek gaan doen met flitsend rood haar
Dat zijn er veel hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Door dat geflits heb ik last van mijn ogen.
Ook leuk voor de users met fotosensibele epilepsie. Die kunnen nu helemaal niet meer op FOK! komen.
Dat dus.quote:
En wie ben jij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die UI maakt je posts nog irritanter.
Een user.quote:
Dit. Wie heeft het verzonnen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef wenfer2 het volgende:
Geef al die users gewoon lekker een ban ofzo! Pure Aids dit.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een user.
Jouw ondertitel trouwens.
Lunaquote:
Oh is dat je issue? Ahahahahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een user.
Jouw ondertitel trouwens.
Ik vind z'n posts irritant en die ondertitel maakt het er niet beter op.quote:
Hahahaha meid toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind z'n posts irritant en die ondertitel maakt het er niet beter op.
Jij.
Het is gewoon een stom wijf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg. Echt, opbokken.
Ene Madame_Paon ja. Nu opdonderen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is gewoon een stom wijf.
quote:
Je bent in die paar jaar wel enorm verzuurd hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hoezo in godesnaam is dit 'stiekem wel tof' ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
gdvdmm, leuk topic denk je dan, nu heeft iedereen mijn kunstwerk geblokkeerd..
Even mijn vrienden erbij halen, gr gr.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is gewoon een stom wijf.
Nou, solliciteer dan voor FA zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ene Madame_Paon ja. Nu opdonderen.
Komt goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nou, solliciteer dan voor FA zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Je bent in die paar jaar wel enorm verzuurd hoor.
[..]
Nou nou, het is niet aardig om andere mensen te plagen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind z'n posts irritant en die ondertitel maakt het er niet beter op.
Jij.
Je hebt leuk en je hebt dit. nou heb ik geen idee waar dit over gaat maar ik ga, mezelf kennend, er van uit dat het hilarisch wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Je bent in die paar jaar wel enorm verzuurd hoor.
[..]
Minst epileptisch.quote:
Ja ik krijg er zelf ook een beetje pijn aan m'n ogen van dus ik vind hem wel goed zo eigenlijkquote:
Die quote was uit dit topic: ONZ / Mensen gezocht met snel usericon!! joepie!!. Ofwel, toen vond je het nog wel geweldig, nu vind je het kutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hebt leuk en je hebt dit. nou heb ik geen idee waar dit over gaat maar ik ga, mezelf kennend, er van uit dat het hilarisch was
Een ding waarbij we het oneens zijn, eindelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tss, jij bent de TS? Teleurstellend.
Het duurde "even".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Een ding waarbij we het oneens zijn, eindelijk
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:05 schreef Dimens het volgende:
Gewoon jaloers dat jij er nog geen hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
murp heeft wmb het alleenrecht om irritant te zijn. De rest zijn meelopers.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef TimKuik het volgende:
Is dat een trend? Ik heb 'm al een tijdje..
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Nikmans het volgende:
Godverdomme wat vet/irritant/vet/irritant ik ben er nog niet uit eigenlijk, stiekem is het wel tof maar ook een beetje
iig beter dan die domme oh oh cherso hype die toen even was
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Die van jouw lijkt steeds sneller te gaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:25 schreef Dven het volgende:
Ik wil ook een episch epileptisch chickie als UI
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Al die josti's die denken dat je van een paar 60x60 blokjes daadwerkelijke een epileptische aanval kunt krijgen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.quote:
Benader mij, broeder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
heb geen moederquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]