Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een user.
Jouw ondertitel trouwens.
Lunaquote:
Oh is dat je issue? Ahahahahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een user.
Jouw ondertitel trouwens.
Ik vind z'n posts irritant en die ondertitel maakt het er niet beter op.quote:
Hahahaha meid toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind z'n posts irritant en die ondertitel maakt het er niet beter op.
Jij.
Het is gewoon een stom wijf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg. Echt, opbokken.
Ene Madame_Paon ja. Nu opdonderen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is gewoon een stom wijf.
quote:
Je bent in die paar jaar wel enorm verzuurd hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hoezo in godesnaam is dit 'stiekem wel tof' ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
gdvdmm, leuk topic denk je dan, nu heeft iedereen mijn kunstwerk geblokkeerd..
Even mijn vrienden erbij halen, gr gr.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is gewoon een stom wijf.
Nou, solliciteer dan voor FA zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ene Madame_Paon ja. Nu opdonderen.
Komt goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nou, solliciteer dan voor FA zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Je bent in die paar jaar wel enorm verzuurd hoor.
[..]
Nou nou, het is niet aardig om andere mensen te plagen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind z'n posts irritant en die ondertitel maakt het er niet beter op.
Jij.
Je hebt leuk en je hebt dit. nou heb ik geen idee waar dit over gaat maar ik ga, mezelf kennend, er van uit dat het hilarisch wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Je bent in die paar jaar wel enorm verzuurd hoor.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |