Zullen we een keer meeten..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed nog in dit topic komen. En aangezien je ook niet weggaat uit dit topic nu je nog kan posten, verwacht ik niet dat je weggaat als je een ban hebt gekregen. Je hoeft niet in dit topic te komen of zo en je kan gewoon je computer afsluiten.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een ban krijgen voor het posten van deze:
[ afbeelding ]
image? Gaat niet in strijd met de regels van FOK! of zo.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
murp heeft wmb het alleenrecht om irritant te zijn. De rest zijn meelopers.
Alphagedrag ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Een dag.
Je zeikt wel als een wijf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zullen we een keer meeten..?
Lijkt me reuze...![]()
![]()
Ik plas je kont vol tot het langs je lippen druipt schat...quote:
Nooit gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Het begint een beetje triest te worden Mex.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Misschien moeten ze even onder elkaar gepost worden, om het verschil beter te kunnen illustreren en het makkelijker kiezen is welke de betere versie isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef d4v1d het volgende:
In spiegelbeeld is die toch leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien moeten ze even onder elkaar gepost worden, om het verschil beter te kunnen illustreren en het makkelijker kiezen is welke de betere versie is
Die UI maakt je posts nog irritanter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het begint een beetje triest te worden Mex.
Weet je hoe geil 50 jarige vrouwen die lekker gek gaan doen met flitsend rood haar zijn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
terechte klacht, equivalent van 50 jarige vrouwen die lekker gek gaan doen met flitsend rood haar
Dat zijn er veel hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Door dat geflits heb ik last van mijn ogen.
Ook leuk voor de users met fotosensibele epilepsie. Die kunnen nu helemaal niet meer op FOK! komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |