Je kan ook gewoon stoppen met FOK!, maar dat zal wel niet gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht, ben zelf een epilepsie patiënte sinds een half jaar en nu moet ik elke pagina voor de zekerheid op esc drukken.
Is pas sinds vandaag een issue.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:08 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen met FOK!, maar dat zal wel niet gaan.
Die van jouw torent er kwalitatief wel boven uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:05 schreef Dimens het volgende:
Gewoon jaloers dat jij er nog geen hebt.
Met extra veel zorg gemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Die van jouw torent er kwalitatief wel boven uit.
Of je kan gewoon rekening houden met je mede-users. Ik heb dan wel geen epilepsie maar al dat stroboscopische geflits is wel fucking irritantquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:08 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen met FOK!, maar dat zal wel niet gaan.
Ik heb dan ook nergens gezegd dat ik het niet eens ben met deze klacht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Of je kan gewoon rekening houden met je mede-users. Ik heb dan wel geen epilepsie maar al dat stroboscopische geflits is wel fucking irritant
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Of je kan gewoon rekening houden met je mede-users. Ik heb dan wel geen epilepsie maar al dat stroboscopische geflits is wel fucking irritant
Die indruk wek je wel door te zeggen dat ze dan maar moet stoppen met Fok!. Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:11 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nergens gezegd dat ik het niet eens ben met deze klacht.
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:12 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Die indruk wek je wel door te zeggen dat ze dan maar moet stoppen met Fok!. Maar dat zal wel aan mij liggen
Waar laat je die maken Dimens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:05 schreef Dimens het volgende:
Gewoon jaloers dat jij er nog geen hebt.
Goeie tip, dank jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef redboyke het volgende:
ik iriteer me er ook aan maar heb nu adblock met element hider:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Was dan ook een soort van oproep van murp.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
murp heeft wmb het alleenrecht om irritant te zijn. De rest zijn meelopers.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef redboyke het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
gewoon de classname van de img gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon de naam van je gif veranderen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef redboyke het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Jij bent zelfs zonder UI al irritant genoeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef TimKuik het volgende:
Is dat een trend? Ik heb 'm al een tijdje..
het waren 2 leuke dagenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:27 schreef Catkiller het volgende:
Door dit topic stopt die trend vast.
jij snapt hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:27 schreef Catkiller het volgende:
Door dit topic stopt die trend vast.
je kan hem ook zo instellen http://i.fok.nl/usericons/236839/*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon de naam van je gif veranderen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent zelfs zonder UI al irritant genoeg.
Huldequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Een dag.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik wil er ook eentje! Eentje die helemaal focked-up is, kun je dat regelen?
Ik wist wel dat je eigenlijk gewoon een klein beetje jaloers was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Een dag.
Betrapt en ik kon jouw noeste arbeid niet weerstaan natuurlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je eigenlijk gewoon een klein beetje jaloers was.
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
murp heeft wmb het alleenrecht om irritant te zijn. De rest zijn meelopers.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef Apekoek het volgende:
Mn 486 heeft wel moeite met al deze gifjes
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja idd, merk het nu ook.
Heb je hem opnieuw met nog snellere flitsen?
Ik reageer of kijk ook niet naar posts van die lui... ze maken zichzelf ook lekker populair...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht, ben zelf een epilepsie patiënte sinds een half jaar en nu moet ik elke pagina voor de zekerheid op esc drukken.
Er zijn FOKkers die dat wel hebben.... Jammer voor hun dan maar..??quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef Life2.0 het volgende:
lekker boeiend, heb je een aandoening ofzo?
Lol thanxquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sneller laten flitsen gaat hem niet worden. Dat houdt LCD niet bij door de responstijd en krijg je gewoon grijs. Zeg maar wat mijn UI ook een beetje heeft.
Ja preciesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er zijn FOKkers die dat wel hebben.... Jammer voor hun dan maar..??
Alsof die meteen van hun stokje gaan als ze zo'n UI zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
hun watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hamquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan dat morgen niet gewoon stoppen?
Oplossing: sancties treffen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan dat morgen niet gewoon stoppen?
Op een goed geventileerde plaats....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, want die blijft beter goed in het donker
hoezo in godesnaam is dit 'stiekem wel tof' ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Nikmans het volgende:
Godverdomme wat vet/irritant/vet/irritant ik ben er nog niet uit eigenlijk, stiekem is het wel tof maar ook een beetje
iig beter dan die domme oh oh cherso hype die toen even was
Apple is kut...quote:
Ik heb 2 stroboscopen... genoeg om jouw blind te maken in 2 seconden...quote:
Omdat het iets opstandigs heeft aangezien het duidelijk irritant is en ik weet nu niet of ik het tof vind omdat het zo baldadig is, of kut omdat het zo irritant isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hoezo in godesnaam is dit 'stiekem wel tof' ?
[ afbeelding ]
Mijn blind maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb 2 stroboscopen... genoeg om jouw blind te maken in 2 seconden...
Jaloers..?? ik..?
Je bent 12... Mischien bijna 13..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat het iets opstandigs heeft aangezien het duidelijk irritant is en ik weet nu niet of ik het tof vind omdat het zo baldadig is, of kut omdat het zo irritant is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |