quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:25 schreef Dven het volgende:
Ik wil ook een episch epileptisch chickie als UI
Hoezo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:25 schreef BadSnoopy het volgende:
Dit gaat bezoekers kosten en dus geld, erg handig is het niet dit toe te staan lijkt mij.
Heb ook al een topic gemaakt in Feedback.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals jij zich er zo naar over uit moeten laten en dan hun uitspraken nog extra chargeren door heel KLB erin mee te nemen, terwijl niemand je dwingt hier te posten behalve je eigen sensatiezucht
Vroeger al gedaan. Raam kapot geschoten met stenen. Van geleerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een erwtenschieter maken en bij je buren tegen de ramen schieten weet je hoe baas dat isLkkr mense irritere towg haha kk baas
Stemmingmakerij, je klinkt alsof je gepest wordtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
Wel goede promotie voor de adblocker al die gedrochten. Danny zal hier ongetwijfeld erg blij mee zijn.
Dit ja...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
Wel goede promotie voor de adblocker al die gedrochten. Danny zal hier ongetwijfeld erg blij mee zijn.
Post gerapporteerd voor het promoten van adblockerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
Dat niet, maar irritant is het wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Al die josti's die denken dat je van een paar 60x60 blokjes daadwerkelijke een epileptische aanval kunt krijgen.
Schuimbekkend tegen de grond geklapt en nu back for morequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Al die josti's die denken dat je van een paar 60x60 blokjes daadwerkelijke een epileptische aanval kunt krijgen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Schuimbekkend tegen de grond geklapt en nu back for more
Als die nerd met zijn Bono UI er niet was dan was ik het met je eensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat niet, maar irritant is het wel.
Haha ja inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
Je leest mijn post niet eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Post gerapporteerd voor het promoten van adblocker
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je leest mijn post niet eens.
Maar dat is waarschijnlijk ook teveel gevraagd voor iemand met een beperking.
Ik heb er weinig verstand van, maar dat lijkt me wel sterk ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Je hebt zelf een beperking.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je leest mijn post niet eens.
Maar dat is waarschijnlijk ook teveel gevraagd voor iemand met een beperking.
Hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt zelf een beperking.
Epilepsie.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt zelf een beperking.
Epilepsie.
Ja... tot je de OP hiervan, of de fullscreen posts van dimens ziet...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |