Meneer voor jou. Pfff de opvoeding van de kinders tegenwoordigquote:
rot opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Meneer voor jou. Pfff de opvoeding van de kinders tegenwoordig
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef Elan het volgende:
Hoi ik ben 12 mag ik ook een knipperende usericon.
Stel kleuters hier blijf maar lekker in Klaagbaak of Onzin waar jullie thuishoren met die krengen.
ik voel hemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:17 schreef Dimens het volgende:
Even het bloed onder de nagels van een aantal users vandaan krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huilenquote:
Door dit soort nare reacties neig ik steeds meer naar "doe me er ook maar een"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef Elan het volgende:
Hoi ik ben 12 mag ik ook een knipperende usericon.
Stel kleuters hier blijf maar lekker in Klaagbaak of Onzin waar jullie thuishoren met die krengen.
Ik heb er al geen last meer van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Door dit soort nare reacties neig ik steeds meer naar "doe me er ook maar een"
Waarom?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nu wel weerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?
Het is kinderachtig, flauw, irritant, niet origineel en het is slecht voor mensen met epilepsie.
Kortom het voegt niets toe en is voor niemand leuk.
Omdat mensen zoals jij zich er zo naar over uit moeten laten en dan hun uitspraken nog extra chargeren door heel KLB erin mee te nemen, terwijl niemand je dwingt hier te posten behalve je eigen sensatiezuchtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?
Het is kinderachtig, flauw, irritant, niet origineel en het is slecht voor mensen met epilepsie.
Kortom het voegt niets toe en is voor niemand leuk.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je kan ook een erwtenschieter maken en bij je buren tegen de ramen schieten weet je hoe baas dat isquote:
We don't want you herequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een erwtenschieter maken en bij je buren tegen de ramen schieten weet je hoe baas dat isLkkr mense irritere towg haha kk baas
Gaat hij ook. Als je lang genoeg ernaar kijkt, zal hij op een gegeven moment ook weer terug gaan naar het moment dat hij langzaam gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Die van jouw lijkt steeds sneller te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |