Want alleen dan kun je lachen om baldadigheden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je bent 12... Mischien bijna 13..?
Ik ben 8.... en heb 30cm..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Want alleen dan kun je lachen om baldadigheden?
Ben je 14 en voel je je nu volwassen?
De eerste keer was het iemand zonder zo'n UI.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja ga met zo'n UI een ander wijzen op taalfouten...
30 cm maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben 8.... en heb 30cm..
Aangenaam...
Dit ja...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef ssebass het volgende:
Nu nog een knop waarmee je ze kunt blokken.
Ik wens je succes nu Opa.Bakkebaard er nu ook een heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef ssebass het volgende:
Is het herfstvakantie ofzo? Alle kleuters weer vrij? Fok wordt steeds triester met al die trollen en aandachtshoeren. Beter gaan ze dit verbieden.
Kun je direct zien wie de azijnzeikers zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef ssebass het volgende:
Ach misschien is zo'n UI wel handig. Weet je meteen wie er debiel zijn. Nu nog een knop waarmee je ze kunt blokken.
Goed kunnen likken.... FOK is vrij simpel hoor...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
30 cm maarHoe heb jij ooit toegang tot KLB gekregen
Ik ben blijkbaar te oud voor fok. Tien jaar geleden was het nog wat. Jammer, jammer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je direct zien wie de azijnzeikers zijn.
Je post hier pas een paar jaar, maar wel intens. Jammer dat je nog steeds als een klote newbie handelt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wens je succes nu Opa.Bakkebaard er nu ook een heeft.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je post hier pas een paar jaar, maar wel intens. Jammer dat je nog steeds als een klote newbie handelt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je direct zien wie de azijnzeikers zijn.
Lekker rebels hoor, uniek sneeuwvlokje dat je bentquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:13 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou het haast denken ja .... beetjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef ssebass het volgende:
Blijkbaar krijgen ze naast het echte leven ook op internet te weinig aandacht. Wanhoopskreet dit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |