Ja, leuk, probeer je er maar uit te lullen nu. Danny zal blij met je zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je leest mijn post niet eens.
Maar dat is waarschijnlijk ook teveel gevraagd voor iemand met een beperking.
Of je verzint je eigen grappen zielig meelopertje. Ik hoop echt dat heel FOK! zo'n usericon neemt en dat het een enorme rel gaat wordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt zelf een beperking.
Epilepsie.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja... tot je de OP hiervan, of de fullscreen posts van dimens ziet...
Daarbij... ben je lekker bezig tegenover mensen die geen geflikker in hun beeld willen...
Omdat het irritant is en dan gaan mensen afhaken, en minder bezoekers is minder inkomsten, hetzij aan reclame of aan betalende leden die niet meer willen betalen om in irritant geflikker te kijken.quote:
Dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Omdat het irritant is en dan gaan mensen afhaken, en minder bezoekers is minder inkomsten, hetzij aan reclame of aan betalende leden die niet meer willen betalen om in irritant geflikker te kijken.
Je weet niet wat mijn opzet is. En ik heb er zelf inmiddels geen last meer van. Jammer he kontgezicht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja, leuk, probeer je er maar uit te lullen nu. Danny zal blij met je zijn
Je feedback-topic is ook al zo'n succes
Zo'n impact zal het niet hebben, hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Omdat het irritant is en dan gaan mensen afhaken, en minder bezoekers is minder inkomsten, hetzij aan reclame of aan betalende leden die niet meer willen betalen om in irritant geflikker te kijken.
Dit dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nou hou op met klagen dan, huiliequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet niet wat mijn opzet is. En ik heb er zelf inmiddels geen last meer van. Jammer he kontgezicht.
Oh, was hij al gemaakt? Over het hoofd gezien - dat was slordig van me.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Of je verzint je eigen grappen zielig meelopertje. Ik hoop echt dat heel FOK! zo'n usericon neemt en dat het een enorme rel gaat worden.
TR.... En elke keer weer...quote:
Hoezo zou ik een ban krijgen voor het posten van deze:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
TR.... En elke keer weer...
Of ze nou jou of mij bannen... maakt me niet uit...
Het resultaat zal hetzelfde zijn...
Hoe vaak ga je nu hetzelfde punt nog maken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
Stel dat je als groot bedrijf op FOK! komt en je overweegt hier te adverteren.
Dan ben je al gelijk klaar als je een topic doorleest met 2000 van die kankericoontjes lijkt mij.
Je bent de tags vergeten, wacht, laat mij maar even.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een ban krijgen voor het posten van deze:
http://i.imgur.com/KkqctD5.gif
image? Gaat niet in strijd met de regels van FOK! of zo.
Dan kom je sowieso niet in ONZ en KLB.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
Stel dat je als groot bedrijf op FOK! komt en je overweegt hier te adverteren.
Dan ben je al gelijk klaar als je een topic doorleest met 2000 van die kankericoontjes lijkt mij.
Tot mensen luisteren, serieus jij ook alquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nu hetzelfde punt nog maken?
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een ban krijgen voor het posten van deze:
[ afbeelding ]
image? Gaat niet in strijd met de regels van FOK! of zo.
Dankjewel maar ik had het al opgelost. Nou ja, het maakt in ieder geval wel duidelijk om welk plaatje het gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent de tags vergeten, wacht, laat mij maar even.
[ afbeelding ]
quote:
Je kunt ook uitloggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?
Klopt..quote:
Dan kun je net zo goed nog in dit topic komen. En aangezien je ook niet weggaat uit dit topic nu je nog kan posten, verwacht ik niet dat je weggaat als je een ban hebt gekregen. Je hoeft niet in dit topic te komen of zo en je kan gewoon je computer afsluiten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan krijg ik vanzelf een ban voor de TR's... en dan knippert t ook niet meer he..?
Ik zie 'm niet, kun je 'm nog eens posten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent de tags vergeten, wacht, laat mij maar even.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |