SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. BoL Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
3. plopkewker Profiel | History | Fotoboek (Zombie)
4. Dale. Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. Rave Profiel | History | Fotoboek
7. Nattekat Profiel | History | Fotoboek (Vigilante)
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek (Cult leader)
9. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
12. AchJa Profiel I History I Fotoboek
13. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
14. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
15. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
16. Karina (o.v.) Profiel | History | Fotoboek (Blacksmith)
17. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
18. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
19 marsan Profiel | History | Fotoboek
20 CaLeX Profiel | History | Fotoboek
21 Mexicanobakker Profiel | History | Fotoboek
22 MIOWZ Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 17-10-2013 21:30:26 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Bij andere users nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die clown van Karina staat bij mij op blz 11 van haar pohi... Noem dat maar een paar blz terug...
Ik weet dat het niet hetzelfde is hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Vergelijk dit maar met je AT, Karina. http://forum.fok.nl/user/history/9859
Gelukkig hoef je geen hints naar jezelf te zoeken, dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet hetzelfde is hoorIk wilde er alleen mee zeggen dat ik nooit in mijn pohi kijk, alleen maar in my at.
wil je de lijst updaten? Zit mobiel. Bed tijdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Plopkweker:
Dorp ---> woont in een boerengehucht volgens profiel
verjaardagsfeest ----> "LompeHork is jarig" en "ik ben niet jarig" in Pohi
PS bleek niet te slapen ----- "Hoe niet in slaap te vallen tijdens school" in PoHi
Niet heel overtuigend tot nu toe....maar toch
I'm trying to be a better person.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Harajuku heeft een foto van een brug in haar FoBo
Formateer dan geen schijf met treucrypt lockquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef DrNick het volgende:
Lees zo nog even dingen terug, beetje druk nu.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef Tamashii het volgende:
Waarom zijn al die strepen door de namen in de OP?
Ik zie maar 2 strepenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef Tamashii het volgende:
Waarom zijn al die strepen door de namen in de OP?
Je hebt nog 1 kansquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:58 schreef plopkweker het volgende:
Kut vergeten te stemmen![]()
Is 't erg of doe ik nog mee?
Mooiquote:
Oh ik zie 15 strepen door nicknames.quote:
ben je niet alleenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik zie 15 strepen door nicknames.
Vulture kan dat wel doen, blijkbaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn werk gaat weer lijden onder dit spel, hints zoeken is tijdrovend
Ik zeg toch al dat het matige hints zijn kutje. Nou ja, ze zijn wel sterk op zich, maar de hints zelf zijn zo generiek, ik kan ze bij 5 man oplossen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, sterke hints naar mij jongens
Tevens heb ik Karina ook wel eens in het topic van Dubbeltje Op Zijn Kant gezien, dus die kan ook op haar slaan, plus die andere hints die er naar haar zijn..
Waarom staat het dan nog in het hints overzicht?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
Jonge, er werd allang gezegd dat dat topic niet jofel was.
Staat het helemaal niet meerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom staat het dan nog in het hints overzicht?
Hara zegt sterke hintsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg toch al dat het matige hints zijn kutje. Nou ja, ze zijn wel sterk op zich, maar de hints zelf zijn zo generiek, ik kan ze bij 5 man oplossen.
Dat je Corrie daar gezien hebt kan me niet rotten, want het staat niet in de eerste twee pagina's van haar pohi. Het kan dus niet op haar slaan
Ok Kusje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Werkzoekend en dure ene die ik ben vergeten wel ja. Ohja, dubbeltje
Ik stem toch nog niet op je, huilie.
Je geeft als burgemeester wel het slechte voorbeeld, door niet even netjes het stemlijstje aan te vullenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef timmmmm het volgende:
## plopkweker, ik heb gen tijd meer verder te zoeken.
Ik heb ze toegevoegd aan de volledige lijst met hints: MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #3] We zijn weer begonen *O*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
Beam of Light:
MEN / [AKQ] #2960: Dubbele punten festival -> dubbel feest
Burner 82
GAM / Torn City #55 Still alive and kicking/stabbing/shooting/warring. -> stabbing -> keel doorgesneden
Ik had nog 2 hints voor iemand maar die stonden in ABO
Mijn stem telt dubbel popjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je geeft als burgemeester wel het slechte voorbeeld, door niet even netjes het stemlijstje aan te vullen![]()
Karina (2) Chuck, Maarten-Pieter
plopkweker (1) timmmmm
Ik twijfel nog tussen personen, dus ik hoop dat ik later nog tijd heb om verder te zoeken voordat ik mijn stem uitbreng
Had graag meegedaan maar ben dood. ..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef timmmmm het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen mee bezig?
Druk op stage.. grr. Maar volgens mij zijn er heel veel nog niet eens in het topic geweest sinds we gestart zijn..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef timmmmm het volgende:
Jawel, zit alleen mobiel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef timmmmm het volgende:
Ja?!quote:
Nou ja er hoeven maar een paar hints daadwerkelijk te kloppen natuurlijk. En er zitten wel hints bij die "dieper" zijn.quote:Maare het zal toch niet dat het er zo dik bovenop ligt?
Waarom stemt Burner via PM?!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:34 schreef DrNick het volgende:
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
Via PM.
Via PM? WTF, waarom?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:34 schreef DrNick het volgende:
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
Via PM.
al langquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
En is iemand de fout in de TT al opgevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.##Karina
Karina (3) Chuck, Maarten-Pieter, MIOWZ, PatriQue89
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
Kloptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Jullie maken echt een grote fout, dat kan niet anders.
Ik dacht dat het stemmen geheim was. Vandaar ook naar de sl gestuurdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:07 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had Burner willen stemmen, maar ik heb een theorietje waarom zijn stem in het topic gepost is door een SL...
Daarom voor nu iemand wiens hints ik ook wel sterk vind...
##mexicanobakker
Karina (6) Chuck, Maarten-Pieter, MIOWZ, PatriQue89, BoL, CLX
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
mexicanobakker (1) Bartjebart
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom stemt Burner via PM?!
Oh en waarom TV?![]()
Nou zou het mij an sich helemaal niet verbazen wanneer TV toch weer een maffiamaatje blijkt te zijn, maar er zijn nu nog maar weinig hints in zijn richting...
Hij snapte het nog nietquote:
Dat...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog 2 uur te gaan
Velen komen nu pas thuis.
hebben wonen niet in het zuidelijke deel van het land en/of gaan niet meer naar school en/of werken niet niet in het onderwijsquote:
Oh dat weet ik ook welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog 2 uur te gaan
Velen komen nu pas thuis.
Helaas, mijn dag was een rampquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vulture kan dat wel doen, blijkbaar.
Burner82 mag je inderdaad in het oog houden als ik vanavond wordt omgelegd en dorp blijk te zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom stemt Burner via PM?!
Oh en waarom TV?![]()
Nou zou het mij an sich helemaal niet verbazen wanneer TV toch weer een maffiamaatje blijkt te zijn, maar er zijn nu nog maar weinig hints in zijn richting...
Ik wil wel met je mee richting Plop want ik heb zelf die hints gevonden, maar ik vond het zelf maar mager en meer gut feelingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Jullie maken echt een grote fout, dat kan niet anders.
Aww, sterkte. Ik knikker je er wel uit straksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:40 schreef plopkweker het volgende:
Meh, klote nieuws gekregen, heb ff geen tijd/behoefte voor spelletjes
Sorry voor de evt moeite
Thanksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Aww, sterkte. Ik knikker je er wel uit straks
Vervelend voor je, sterkte met wat het dan ook is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:40 schreef plopkweker het volgende:
Meh, klote nieuws gekregen, heb ff geen tijd/behoefte voor spelletjes
Sorry voor de evt moeite
Meeste hints betekent niet dat het juist is hè. Ze stoppen er echt geen 10 hints per persoon in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef AchJa het volgende:
Mijn gevoel zegt dat het niet kan kloppen maar na alles een beetje doorgeworsteld te hebben heeft ze de meeste hints tegen zich... Het zal achteraf wel weer tunnelvisie zijn mezelf kennende...![]()
Vote #Karina
Karina (9) Chuck, Maarten-Pieter, MIOWZ, PatriQue89, BoL, CLX, TV, marsan, AchJa
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
mexicanobakker (3) Bartjebart, Karina, Rockfire
Burner82 (1) Hara bitch pls
Meeste hints is wel een grotere kans dat er een juiste tussen zitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Meeste hints betekent niet dat het juist is hè. Ze stoppen er echt geen 10 hints per persoon in.
Maar dan nog zie je dat het spel begonnen is toch?!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:28 schreef DrNick het volgende:
Oh wacht, hij heeft zijn rol nooit gehad volgens mij
Stond een . achter zijn naam
Als je meedoet welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan nog zie je dat het spel begonnen is toch?!
Hij heeft zich toch aangemeld? Dan zie je het topic toch doorgaan?quote:
Moet ie er maar duidelijk bijzetten dat zijn naam met een . isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
De rollen zijn verdeeld, en nu is het tijd om een burgemeester te kiezen. Je kan jezelf verkiesbaar stellen in het topic, mocht je dat willen. We stemmen tot morgen 19.00, en dan zal de nieuwe burgemeester zijn of haar troon bestijgen.
Op dinsdag om 19.00 gaat ook de eerste nacht in, en dan is het tijd om je nachtacties naar ons te pm'en.
Succes, veel plezier and go get 'em!
Dit bericht werd verzonden naar Harajuku., Timmmmm, Maarten-Pieter, BartjeBart, BeamOfLight, Puntenslijpsel, Marsan, Plopkweker, Nattekat, Rave_NL, Mexicanobakker, PatriQue89, Calex, Karina, Rockfire, TheVulture, MIOWZ, AchJa, Tamashii, Burner82, Dale en Chuck-N0rr1s.
Dat is zonder punt jaArme Dale
Bij jou komt er te staan "De inbox "harajuku" is niet beschikbaar".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ook belachelijk veel pm's niet gehad omdat het systeem toentertijd punten eruit haalde
Geef hem nog een nieuwe kans qua stemmen. Maar dan moet hij nu wel instappenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij jou komt er te staan "De inbox "harajuku" is niet beschikbaar".
Anders had jij ook geen pm's gehad
Had hem al een dm/pm gestuurdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geef hem nog een nieuwe kans qua stemmen. Maar dan moet hij nu wel instappen
3quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:46 schreef Harajuku. het volgende:
Hoeveel stemmen moeten we nog minus Dale?
22 deelnemers bij de startquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, moet 4 zijn, kan niet optellen
Math, not even once.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:50 schreef Rockfire het volgende:
[..]
22 deelnemers bij de start
2 doden
16 stemmen
dus nog 4 stemmen over, maar ze zei minus Dale., dus nog 3 stemmen
Timmmmmm heeft een dubbele stemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:50 schreef Rockfire het volgende:
[..]
22 deelnemers bij de start
2 doden
16 stemmen
dus nog 4 stemmen over, maar ze zei minus Dale., dus nog 3 stemmen
Mijn stem, wat doe je!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, ik ga mezelf niet naar de slachtbank laten leiden natuurlijk, en als die hints niet op mij slaan, want ik ben goed, zullen ze vast op Karina slaan
Vote #Karina
Karina (10) Chuck, Maarten-Pieter, MIOWZ, PatriQue89, BoL, CLX, TV, marsan, AchJa, Mexicanobakker
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
mexicanobakker (3) Bartjebart, Karina, Rockfire
Burner82 (1)
Ik wil weten of ze kijkt hoe ze doodgaatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heeft geen nut meer
Oh ja, tjoek tjoek![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timmmmmm heeft een dubbele stem
Wat cru!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil weten of ze kijkt hoe ze doodgaat
En de townelder?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timmmmmm heeft een dubbele stem
Godverquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil weten of ze kijkt hoe ze doodgaat
Ik vind iedereen altijd zielig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ergens wel lullig voor Karina, eerste potje, eerste dag. En gelijk dood.
En niet voor mij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mij ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind iedereen altijd zielig.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Je zegt dat op zo'n manier dat ik ga geloven dat de juiste persoon wordt gelyncht...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]kan ik wel toekijken hoe de rest eraan gaat
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:57 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je zegt dat op zo'n manier dat ik ga geloven dat de juiste persoon wordt gelyncht...
Dan kan je ook lekker SL lastig vallen met vragen enzo waar hij nu antwoord op kan geven, zo leer je het óók.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]kan ik wel toekijken hoe de rest eraan gaat
Ik doe stoer maar eigenlijk ben ik heel erg bangquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:57 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je zegt dat op zo'n manier dat ik ga geloven dat de juiste persoon wordt gelyncht...
Oh jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kan je ook lekker SL lastig vallen met vragen enzo waar hij nu antwoord op kan geven, zo leer je het óók.
Positief blijven hè
vijvendelen! Nog nooit eerder vertoond!quote:
Ik loop nu met mijn hoofd onder mijn arm in de rondte, net zoals een Headless Horseman (woman).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoofd verliest je romp, niet andersom
Nee, ze is gevierendeeld maar ze leeft nog steeds.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Is karina nou wel dood of niet?
whutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, ze is gevierendeeld maar ze leeft nog steeds.
Je hebt zelf (ook) op haar gestemdquote:
Hij is begonnen.... ik vond mijn eigen aanwijzingen te magerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt zelf (ook) op haar gestemd
Leg jij het maar uit
ZOals ik zei, ik ga op de aanwijzingen af. En wees eerlijk, er waren pleuris veel tegen karinaquote:
Ja? En er waren totaal geen aanwijzingen naar andere spelers dan? Je stapte wel erg makkelijk in hoor TVquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is begonnen.... ik vond mijn eigen aanwijzingen te mager
Ja, dikke doei hè! Chuck heeft jullie niet gedwongen, hoor.quote:
Je schuift me wel opvallend in het verdachtenhoekjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja? En er waren totaal geen aanwijzingen naar andere spelers dan? Je stapte wel erg makkelijk in hoor TV
OEH IK OOK IK OOK. Bart, Chuck en ik zijn vast samen mafia, dat móet wel. Iedereen is gek behalve jij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je schuift me wel opvallend in het verdachtenhoekje
Vergeet je nou Burner?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OEH IK OOK IK OOK. Bart, Chuck en ik zijn vast samen mafia, dat móet wel. Iedereen is gek behalve jij.
De rechercheur kan jou in ieder geval makkelijk checkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OEH IK OOK IK OOK. Bart, Chuck en ik zijn vast samen mafia, dat móet wel. Iedereen is gek behalve jij.
Mits die er komt heel graagquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moet nog meespelen
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dikke doei hè! Chuck heeft jullie niet gedwongen, hoor.
Niemand reageerde daar opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat plaatje kennen we nou wel hoor...
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat plaatje kennen we nou wel hoor...
Omdat hij wilde stoppen, wegens persoonlijke omstandighedenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom is plopkweker nou dood?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry.
WHOA JONGENS KIEK, KIEK DOAR DAN. DRNICK HEB PM'S EKREEGN!
Lijkt me niet echt handig als ie niet heeft meegelezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohja. Maar nu gaat ie zn zombie rol ook niet uitvoeren dan?
Kiekm goanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry.
WHOA JONGENS KIEK, KIEK DOAR DAN. DRNICK HEB PM'S EKREEGN!
SL mag 'm aan een bodyguard/andere non-maffia geven als ie wilt en als het magquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig als ie niet heeft meegelezen
Nope.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohja. Maar nu gaat ie zn zombie rol ook niet uitvoeren dan?
Neh, nu weet men dat er een zombie in zitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef plopkweker het volgende:
[..]
SL mag 'm aan een bodyguard/andere non-maffia geven als ie wilt en als het mag
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef plopkweker het volgende:
[..]
SL mag 'm aan een bodyguard/andere non-maffia geven als ie wilt en als het mag
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik zei toch dat corrie geen mafia was. Maar luisteren, ho maar. Over een uurtje thuis voor een scheldkannonade
Ik zal iedereen vast op een rij zetten met de broek omlaag.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik zei toch dat corrie geen mafia was. Maar luisteren, ho maar. Over een uurtje thuis voor een scheldkannonade
S-s-s-s-s-s-s-s-sla jijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zal iedereen vast op een rij zetten met de broek omlaag.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuck.. nu moet ik mijn schoen opeten
Foto's!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Met tabasco is het makkelijker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, daar ga ik dan..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Met tabasco is het makkelijker.
hoelaat nacht postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ging over de pm's, maar inbox staat toch gedeeld.
Geef ze op hun donderquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Of eerder, mits alle rollen binnen zijn.
Omdat ze de meeste stemmen had.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:49 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij in vredesnaam vertellen waarom corrie op basis van die generieke hints gelycht is? Of waarom er niet eens op me gereageerd wordt als ik zeg dat ik haast zeker weet dat corrie dorp is, door hoe ze zich gedraagt? Laat staan dat er misschien een beetje geluisterd wordt
Goed bezig wel, lekker dorp lynchen, terwijl het gemakkelijk voorkomen had kunnen worden, en we mogelijkerwijs een mafia haden kunnen pakken. Prutsers.
Wie legt het me uit?
iedereen is verdacht. Dus eens met haraquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Dat jij zegt dat ze geen mafia is om toch heeft voor ons geen enkele waarde natuurlijk.
quote:
Ja, dát is me een goed idee. Stemt op dorp, meteen daarna beginnen met de schuld op een ander schuiven en de volgende verdachtmakingen te starten, en dan willen dat zo ongeveer de enige belangrijke rol die we nog hebben contact met je opneemtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Als de rechercheur wil mag hij even contact met me zoeken
En dus maak je maar dorp dood. Stumperdsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Dat jij zegt dat ze geen mafia is om toch heeft voor ons geen enkele waarde natuurlijk.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ja, dát is me een goed idee. Stemt op dorp, meteen daarna beginnen met de schuld op een ander schuiven en de volgende verdachtmakingen te starten, en dan willen dat zo ongeveer de enige belangrijke rol die we nog hebben contact met je opneemt![]()
Als ik jou was zou ik hopen dat de rechercheur een geestelijke beperking heeft, dat is de enige manier waarop ik kan bedenken dat hij dit ook een goed ide vindt
Naw, dat is een ander verhaal. Ik heb ook niet op haar gestemd, hè! Maar als jij werkelijk vindt dat wij jouw woord gebaseerd op helemaal niets maar gewoon moeten aannemen dan moet je echt even uit je ivory tower komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dus maak je maar dorp dood. Stumperds
Nou ja, als ik je zeg dat ik vrijwel zeker weet dat corrie geen mafia is, en je kan kiezen uit een stuk of 3, 4 personen die matige hints tegen zich hebben (ja, corrie had matige hints tegen zich), kan je die wilde gok best op een ander plaatsen. Voor het geval dat ik gelijk heb. WANT DAT HAD IK POTVERDIKKEMEquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, dat is een ander verhaal. Ik heb ook niet op haar gestemd, hè! Maar als jij werkelijk vindt dat wij jouw woord gebaseerd op helemaal niets maar gewoon moeten aannemen dan moet je echt even uit je ivory tower komen.
En wat als ze wel maffia was?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als ik je zeg dat ik vrijwel zeker weet dat corrie geen mafia is, en je kan kiezen uit een stuk of 3, 4 personen die matige hints tegen zich hebben (ja, corrie had matige hints tegen zich), kan je die wilde gok best op een ander plaatsen. Voor het geval dat ik gelijk heb. WANT DAT HAD IK POTVERDIKKEME
Dan hadden jullie nu lekker keihard met zijn allen Tim opgehangen, want zo rollen we hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En wat als ze wel maffia was?
Dan had ik niet gedacht dat ze dorp was omdat ze dat niet was. d'ohquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En wat als ze wel maffia was?
Precies. En ik denk dat de mafia hier ook aardig gebruik van gemaakt heeft en de trein in gang gezet heeft. Daar zou ík nou gaan kijken als ik rechercheur was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Perhaps, perhaps. Karina had nu lekker makkelijk een paar stemmen waar de n00bs volgden en mafia er vervolgens hendig gebruik van maakte.
N00bies moeten ook gewoon hints uitpluizen en een weloverwogen stem uitbrengen m.i., ze hoppen altijd zo makkelijk op welke trein dan ook. Je hoeft echt niet te volgen hoor, nieuwelingen. Je mag je eigen hersentjes ook aan het werk zetten en je eigen mening ten toon spreiden.
Ja, net als wat Vulture met Chuck aan het doen was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan had ik niet gedacht dat ze dorp was omdat ze dat niet was. d'oh
Ik zeg zoiets natuurlijk alleen als ik er zeker van ben, anders ben ik degene die er de volgende dag aangaat.
BEDANKT DAT JE VET VEEL HINTS ZOCHT, NU MOET JE DOOD.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, net als wat Vulture met Chuck aan het doen was.
Hoe vaak was ik de tweede dag niet bijna de lul omdat ik hints had opgezocht, mensen die volgden en hoppa, dan ben jij de sjaak als dat geen mafia was
Dat ga je alsnog...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan had ik niet gedacht dat ze dorp was omdat ze dat niet was. d'oh
Ik zeg zoiets natuurlijk alleen als ik er zeker van ben, anders ben ik degene die er de volgende dag aangaat.
Zo rollen wijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BEDANKT DAT JE VET VEEL HINTS ZOCHT, NU MOET JE DOOD.
Ik moet bekennen dat ik me even afvroeg waar jij nu weer last van hadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je mijn sarcasme zag.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me even afvroeg waar jij nu weer last van hadIk voel me al of ik hier de enige ben met een greintje verstand, krijg ik dat gezeur ook nog eens
Jij hebt ook niet op corrie gestemd, dus ook een +1 voor jou.quote:
Oh yes, dan heb ik ook een +1quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet op corrie gestemd, dus ook een +1 voor jou.
En als we even eerlijk zijn, ik heb bij gebrek aan betere hints op plok gegokt en daar klopte ook geen zak van
Als je dan toch an het wachten bent, kan je de OP fixenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:25 schreef DrNick het volgende:
Vooralsnog heeft 1/4 zijn nachtactie doorgegeven
Nattekat is TSquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dan toch an het wachten bent, kan je de OP fixen
Plop leeft nog volgens de OPquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nattekat is TS
Wat is er mis mee trouwens?
Op mobiel is de [/s] stukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nattekat is TS
Wat is er mis mee trouwens?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan hadden jullie nu lekker keihard met zijn allen Tim opgehangen, want zo rollen we hier
Gelijk maar daten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
whooop ik kom naar Nederland binnenkort. Wou ik even delen
datenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
whooop ik kom naar Nederland binnenkort. Wou ik even delen
*FoBo opent*quote:
Dan kun je nog wel een jaartje extra wachten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wacht al 5 jaar ja, rattengebroed. Op je beurt wachten
teleurstelling alomquote:
Ik ben knapper dus ik mag eerst met PS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oh ik hoef niet hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn, jouw tijd komt nog wel
nog maar 4quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriend jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben knapper dus ik mag eerst met PS.
en jij hebt grote tieten net als ik. Feest!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben knapper dus ik mag eerst met PS.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
V an mij is er wel ergens een foto op FOK!
waarrrrquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik was toch geen maffia?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
FOK!maffia modus hegeen UI, geen ondertitel, geen sig. geen fobo, geen profiel
![]()
Alsof hij niet wil kijkenquote:
Dan wordt de tango misschien ietwat lastigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en jij hebt grote tieten net als ik. Feest!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sterf, vuig stuk kut dt je er rondloopt
Gewoon openen. Ik durf het aanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
voor dat ik dat open moet ik wel even zeggen dat mijn ex-vriendje een football speler is dus dat ben ik gewend
Jezus, doe anders ff lekkur alsof je uit Murrica komt of zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
voor dat ik dat open moet ik wel even zeggen dat mijn ex-vriendje een football speler is dus dat ben ik gewend
Die denkt toch dat Nederland een provincie van Duitsland is, dus die gaat naar Duitsland toe, en kan niemand vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb ik ook. Ik heb alleen vaker lenzenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
da's wel anders dan ik had gedacht! ik dacht dat je een bril had
indekken jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jezus, doe anders ff lekkur alsof je uit Murrica komt of zo.
Die kende ik nog nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LIF / Hoofd kaalscheren #10 - Echte mannen vrezen geen kou
Inmiddels heb ik net wat meer haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |