Staat het helemaal niet meerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom staat het dan nog in het hints overzicht?
Hara zegt sterke hintsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg toch al dat het matige hints zijn kutje. Nou ja, ze zijn wel sterk op zich, maar de hints zelf zijn zo generiek, ik kan ze bij 5 man oplossen.
Dat je Corrie daar gezien hebt kan me niet rotten, want het staat niet in de eerste twee pagina's van haar pohi. Het kan dus niet op haar slaan
Ok Kusje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Werkzoekend en dure ene die ik ben vergeten wel ja. Ohja, dubbeltje
Ik stem toch nog niet op je, huilie.
Je geeft als burgemeester wel het slechte voorbeeld, door niet even netjes het stemlijstje aan te vullenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef timmmmm het volgende:
## plopkweker, ik heb gen tijd meer verder te zoeken.
Ik heb ze toegevoegd aan de volledige lijst met hints: MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #3] We zijn weer begonen *O*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
Beam of Light:
MEN / [AKQ] #2960: Dubbele punten festival -> dubbel feest
Burner 82
GAM / Torn City #55 Still alive and kicking/stabbing/shooting/warring. -> stabbing -> keel doorgesneden
Ik had nog 2 hints voor iemand maar die stonden in ABO
Mijn stem telt dubbel popjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je geeft als burgemeester wel het slechte voorbeeld, door niet even netjes het stemlijstje aan te vullen![]()
Karina (2) Chuck, Maarten-Pieter
plopkweker (1) timmmmm
Ik twijfel nog tussen personen, dus ik hoop dat ik later nog tijd heb om verder te zoeken voordat ik mijn stem uitbreng
Had graag meegedaan maar ben dood. ..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef timmmmm het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen mee bezig?
Druk op stage.. grr. Maar volgens mij zijn er heel veel nog niet eens in het topic geweest sinds we gestart zijn..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef timmmmm het volgende:
Jawel, zit alleen mobiel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef timmmmm het volgende:
Ja?!quote:
Nou ja er hoeven maar een paar hints daadwerkelijk te kloppen natuurlijk. En er zitten wel hints bij die "dieper" zijn.quote:Maare het zal toch niet dat het er zo dik bovenop ligt?
Waarom stemt Burner via PM?!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:34 schreef DrNick het volgende:
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
Via PM.
Via PM? WTF, waarom?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:34 schreef DrNick het volgende:
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
Via PM.
al langquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
En is iemand de fout in de TT al opgevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.##Karina
Karina (3) Chuck, Maarten-Pieter, MIOWZ, PatriQue89
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
Kloptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Jullie maken echt een grote fout, dat kan niet anders.
Ik dacht dat het stemmen geheim was. Vandaar ook naar de sl gestuurdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:07 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had Burner willen stemmen, maar ik heb een theorietje waarom zijn stem in het topic gepost is door een SL...
Daarom voor nu iemand wiens hints ik ook wel sterk vind...
##mexicanobakker
Karina (6) Chuck, Maarten-Pieter, MIOWZ, PatriQue89, BoL, CLX
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
mexicanobakker (1) Bartjebart
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom stemt Burner via PM?!
Oh en waarom TV?![]()
Nou zou het mij an sich helemaal niet verbazen wanneer TV toch weer een maffiamaatje blijkt te zijn, maar er zijn nu nog maar weinig hints in zijn richting...
Hij snapte het nog nietquote:
Dat...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog 2 uur te gaan
Velen komen nu pas thuis.
hebben wonen niet in het zuidelijke deel van het land en/of gaan niet meer naar school en/of werken niet niet in het onderwijsquote:
Oh dat weet ik ook welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog 2 uur te gaan
Velen komen nu pas thuis.
Helaas, mijn dag was een rampquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vulture kan dat wel doen, blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |