Burner82 mag je inderdaad in het oog houden als ik vanavond wordt omgelegd en dorp blijk te zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom stemt Burner via PM?!
Oh en waarom TV?![]()
Nou zou het mij an sich helemaal niet verbazen wanneer TV toch weer een maffiamaatje blijkt te zijn, maar er zijn nu nog maar weinig hints in zijn richting...
Ik wil wel met je mee richting Plop want ik heb zelf die hints gevonden, maar ik vond het zelf maar mager en meer gut feelingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Jullie maken echt een grote fout, dat kan niet anders.
Aww, sterkte. Ik knikker je er wel uit straksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:40 schreef plopkweker het volgende:
Meh, klote nieuws gekregen, heb ff geen tijd/behoefte voor spelletjes
Sorry voor de evt moeite
Thanksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Aww, sterkte. Ik knikker je er wel uit straks
Vervelend voor je, sterkte met wat het dan ook is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:40 schreef plopkweker het volgende:
Meh, klote nieuws gekregen, heb ff geen tijd/behoefte voor spelletjes
Sorry voor de evt moeite
Meeste hints betekent niet dat het juist is hè. Ze stoppen er echt geen 10 hints per persoon in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef AchJa het volgende:
Mijn gevoel zegt dat het niet kan kloppen maar na alles een beetje doorgeworsteld te hebben heeft ze de meeste hints tegen zich... Het zal achteraf wel weer tunnelvisie zijn mezelf kennende...![]()
Vote #Karina
Karina (9) Chuck, Maarten-Pieter, MIOWZ, PatriQue89, BoL, CLX, TV, marsan, AchJa
plopkweker (2) timmmmm
TheVulture (1) Burner82
mexicanobakker (3) Bartjebart, Karina, Rockfire
Burner82 (1) Hara bitch pls
Meeste hints is wel een grotere kans dat er een juiste tussen zitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Meeste hints betekent niet dat het juist is hè. Ze stoppen er echt geen 10 hints per persoon in.
Maar dan nog zie je dat het spel begonnen is toch?!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:28 schreef DrNick het volgende:
Oh wacht, hij heeft zijn rol nooit gehad volgens mij
Stond een . achter zijn naam
Als je meedoet welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan nog zie je dat het spel begonnen is toch?!
Hij heeft zich toch aangemeld? Dan zie je het topic toch doorgaan?quote:
Moet ie er maar duidelijk bijzetten dat zijn naam met een . isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
De rollen zijn verdeeld, en nu is het tijd om een burgemeester te kiezen. Je kan jezelf verkiesbaar stellen in het topic, mocht je dat willen. We stemmen tot morgen 19.00, en dan zal de nieuwe burgemeester zijn of haar troon bestijgen.
Op dinsdag om 19.00 gaat ook de eerste nacht in, en dan is het tijd om je nachtacties naar ons te pm'en.
Succes, veel plezier and go get 'em!
Dit bericht werd verzonden naar Harajuku., Timmmmm, Maarten-Pieter, BartjeBart, BeamOfLight, Puntenslijpsel, Marsan, Plopkweker, Nattekat, Rave_NL, Mexicanobakker, PatriQue89, Calex, Karina, Rockfire, TheVulture, MIOWZ, AchJa, Tamashii, Burner82, Dale en Chuck-N0rr1s.
Dat is zonder punt jaArme Dale
Bij jou komt er te staan "De inbox "harajuku" is niet beschikbaar".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ook belachelijk veel pm's niet gehad omdat het systeem toentertijd punten eruit haalde
Geef hem nog een nieuwe kans qua stemmen. Maar dan moet hij nu wel instappenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij jou komt er te staan "De inbox "harajuku" is niet beschikbaar".
Anders had jij ook geen pm's gehad
Had hem al een dm/pm gestuurdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geef hem nog een nieuwe kans qua stemmen. Maar dan moet hij nu wel instappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |