SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. DrNick Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
3. plopkewker Profiel | History | Fotoboek
4. Dale. Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. Rave Profiel | History | Fotoboek
7. Nattekat Profiel | History | Fotoboek
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
9. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
12. EllaN Profiel I History I Fotoboek
13. AchJa Profiel I History I Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dat is juist.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig kunnen we nog niet beginne dus
qftquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef DrNick het volgende:
Als chuck geen maffia is eet ik mijn schoen op.
Zolang er geen SL is kunnen we niet spelen, en niemand wilt het zijn vrees ikquote:
V&A / [GEZ] Spelleider(s) Het Grote FOK! Maffiaspelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zolang er geen SL is kunnen we niet spelen, en niemand wilt het zijn vrees ik
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
V&A / [GEZ] Spelleider(s) Het Grote FOK! Maffiaspel
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
V&A / [GEZ] Spelleider(s) Het Grote FOK! Maffiaspel
quote:
Vakantie? School is net begonnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef DrNick het volgende:
Nouja, nu het toch vakantie is zal ik wel volunteeren als spelleider
Wie joint?
Vorige keer ging het een stuk beterquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef Nattekat het volgende:
Dit spel sterft een eenzame dood, nog voor het überhaupt begonnen is
Jij dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als we een SL hadden... wat niemand dus wilt doen
Ik zei niet dat het niet kon he? Alleen dat het best veel werk en gedoe is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:45 schreef DrNick het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het beter is dat ik niet ga SL'en omdat 2e keer
Ja klopt, maar ik heb 3 rondes gespeeld vorige keerquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het niet kon he? Alleen dat het best veel werk en gedoe is.
Kan best. Bij vragen mag je ze me vragen. Zo rol ik. Verder houden we er allemaal rekening mee dat het je eerste keer isquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:45 schreef DrNick het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het beter is dat ik niet ga SL'en omdat 2e keer
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:51 schreef timmmmm het volgende:
Hehe, ik ben een keer vergeten iemand nachtwaker te maken, dat was een beetje awkward
Besluiten welke rollen je wel en niet wil. Je moet niet té veel speciale rollen willen. Als er 15 spelers zijn zou ik niet meer dan 4 mob doen en één killende rol bij de dorpelingen.quote:
Dat ik heb nu geen tijd om alles goed door te lezen. Komt morgen wel, als ik het snap doe ik meequote:Op zondag 13 oktober 2013 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Ik snap het niet echt helemaal nog, maar wil wel meedoen
Dan doe ik meequote:Op zondag 13 oktober 2013 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Eerste ronde snap je het zelden als je begint. Gaandeweg begrijp je het steeds beter.
En jullie hebben natuurlijk mijn onbetrouwbare begeleiding
Belangrijkste regel in dit spel: trust nobodyquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan doe ik meeIk ben altijd een groot voorstander van compleet onbetrouwbare begeleiding in spellen die je toch niet meteen snapt
Trust nobody, maar vooral Chuck nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Belangrijkste regel in dit spel: trust nobody
Check... zie UIquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij Lyn een DM gestuurd al?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Ik snap het niet echt helemaal nog, maar wil wel meedoen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ik heb nu geen tijd om alles goed door te lezen. Komt morgen wel, als ik het snap doe ik mee
1. DrNick Profiel | History | Fotoboekquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:12 schreef timmmmm het volgende:
Haal die ovb maar weg bij corrie, daar pas ik gewoon emotionele chantage op toe als ze ineens niet meer wil
Haal die ovb maar weg bij corrie, daar pas ik gewoon emotionele chantage op toe als ze ineens niet meer wil
Wanneer begint het? Ik heb deze week best lange dagenquote:
geeeeeeeeeeeeeeeeen idee. Ik zou gewoon meedoen johquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer begint het? Ik heb deze week best lange dagen
Morgen rollen verdelen, dag erna beginnen (met BM)?quote:
Je bent toch geen homo man, een beetje mieten over hoe je vermoord wordtquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef CaLeX het volgende:
Ik doe wel mee als ik maar niet weer op die bepaalde manier vermoord word......
Je bent gewoon een lui varrekeh, en ik ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
na 5 jaar kan ik mezelf nog steeds niet in zo'n lijstje zetten...
en jij vergeet de helftquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lui varrekeh, en ik ook.
Nee al die linkjes is veel meer werk terwijl je via het fotoboek overal kan komenquote:
Gewoon user-id kopiëren en plakkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee al die linkjes is veel meer werk terwijl je via het fotoboek overal kan komen
Behalve bodyguardquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja
Iedereen mag zich verkiesbaar stellen voor burgermeester
Wat ik altijd deed is iedereen de kans geven voor burgermeester en daarna onder de overgebleven dorpelingen de BGrollen verdelen. Maar anderen deden dat dan weer niet dus dat is jouw keuzequote:
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik altijd deed is iedereen de kans geven voor burgermeester en daarna onder de overgebleven dorpelingen de BGrollen verdelen. Maar anderen deden dat dan weer niet dus dat is jouw keuze
Dat is apart. Zeker voor de mafia, die moeten strategisch proberen een mafialid als burgemeester te krijgen, dat gaat wat lastig als je niet weet wat je bent.quote:
Nee, alleen de bodyguards daarna deed ik. Iedereen moet wel zijn rol hebben voor de BMverkiezingen.quote:
Ah, okquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat een townieburgemeester anders heel snel uit het spel kan liggen door de moofia.
Dat is veel te kort voor de verkiezing. Dan kan je beter nu de rollen verdelen en op zijn vroegst morgenavond de verkiezing sluiten. Maar dat is ook al aan de korte kant.Beter de verkiezingen woensdag sluiten en dan beginnen denk ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef DrNick het volgende:
Is dit prima zo?
Morgen rollen verdelen, dan BM verkiezing en dan 's avonds beginnen?
Tot woensdag ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh hij is al dicht? Of kan het nog?
Ik vergeet dit topic steeds op de juiste momenten door te kijken
1. BoL Profiel | History | Fotoboekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:38 schreef CaLeX het volgende:
kan iemand mij toevoegen? zit op het werk en kan niet quoten
Wat is BM?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:45 schreef DrNick het volgende:
Vanavond ga ik de rollen doen denk ik, dan BM, en als het even kan morgen beginnen, anders donderdag.
Ze wisselen niet van rol, als de een wordt vermoord, gaat de ander dood.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
Stel,
A = Maffia
B = Townie
Busdriver wisselt A en B; Is B nu lid van de maffia, en A niet meer, of, is het alleen wanneer de maffia B vermoordt, nu A doodgaat?
quote:En dat is grappig
Bus driver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze wisselen niet van rol, als de een wordt vermoord, gaat de ander dood.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
Stel,
A = Maffia
B = Townie
Busdriver wisselt A en B; Is B nu lid van de maffia, en A niet meer, of, is het alleen wanneer de maffia B vermoordt, nu A doodgaat?
Het laatste. En als B wordt beschermd door de dokter, wordt A beschermt dankzij de busdriver. Zo geldt dat voor allesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
Stel,
A = Maffia
B = Townie
Het hoeft niet per se de maffia te zijn die schiet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bus driver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde.
Ah, ok. Duidelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Stel, in bovenstaand voorbeeld wil BoL plop killen en rave busdrived plop met BoL, maakt BoL zichzelf dood.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Stel, in bovenstaand voorbeeld wil BoL plop killen en rave busdrived plop met BoL, maakt BoL zichzelf dood.
quote:En dat is grappig
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik trek me terug.Komende week gewoon weinig tijd en ik vind het alleen leuk om mee te doen als ik ook echt actief mee kan doen. Misschien volgende ronde wel. En Nick, je mag mij ook om advies vragen hoor.
Nu jij niet meedoet is dat wel handig jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik trek me terug.Komende week gewoon weinig tijd en ik vind het alleen leuk om mee te doen als ik ook echt actief mee kan doen. Misschien volgende ronde wel. En Nick, je mag mij ook om advies vragen hoor.
Er staan volgens mij al minimaal 3 homo's inquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Wil je de OP even updaten alsjeblieft? En dan het liefst met kloppende namen ipv gayass afkortingen enzo. Dan snap ik het ook
Kusjekroel
Hoe wil je dan dat ik het noem?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er staan volgens mij al minimaal 3 homo's in
Haha, dat mag je van mij helemaal zelf weten hoorquote:
Nu nog te vraag: Hoe veel van die 23 blijven er over na dag 1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:04 schreef DrNick het volgende:
Zo. Als het goed is heeft iedereen een PM gehad met zijn rol.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog te vraag: Hoe veel van die 23 blijven er over na dag 1
Na dag 1 is iedereen er nog als het goed isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog te vraag: Hoe veel van die 23 blijven er over na dag 1
STIPTquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:13 schreef DrNick het volgende:
Dagpost: 19.00
Nachtpost: 22.00
Omstreeks dan
quote:
Fixedquote:
Jij wilt elk spel de BM zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil wel eens een dorpsburgemeester zijn... dus bij deze verkiesbaar
Laat die jongen toch zijn lolletje hebbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij wilt elk spel de BM zijn
En bent dan ook nog eens 99% van de tijd maffia. Lijkt me geen goede keuze
En de kans dat hij het nu is is nog steeds 20%, voor iedereen eigenlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
Hij wil volgens mij alleen BM worden als hij maffia isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de kans dat hij het nu is is nog steeds 20%, voor iedereen eigenlijk
Klopt, maar ben het slechts een keer geweest... Toen was ik maffia, nu niet... Anders had ik nog wel even gewacht met mijn kandidatuur om eerst met mijn maatjes te overleggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nee 50 %quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de kans dat hij het nu is is nog steeds 20%, voor iedereen eigenlijk
Nee, dat was een keer leuk maar niet elke keer... Nu als dorpie is een nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij wil volgens mij alleen BM worden als hij maffia is
Uhu uhuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, dat was een keer leuk maar niet elke keer... Nu als dorpie is een nieuwe uitdaging
NOU IK WEET WEL WIE ER VANNACHT DOODGAATquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dit is gewoon maffia werk om nu al te stemmen zeg ik je
Ju kunt nu een treintje starten. Een echte maffia trucquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:30 schreef TheVulture het volgende:
ja want we kunnen nu al geweldig sturen
Niemandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU IK WEET WEL WIE ER VANNACHT DOODGAAT
Niemand. Haha!!! 1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU IK WEET WEL WIE ER VANNACHT DOODGAAT
Da's waar...maar dat ligt er zo dik bovenop dat het heel dom zou zijn nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ju kunt nu een treintje starten. Een echte maffia truc
Iedereen wil altijd burgermeester zijn. Zijn altijd dezelfde kandidaten. CaLeX komt zo ongetwijfeld ook nog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ken m niet, anders.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar...maar dat ligt er zo dik bovenop dat het heel dom zou zijn nu
De honkytonkytrein was wel legendarisch
Ik niet, vriend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen wil altijd burgermeester zijn. Zijn altijd dezelfde kandidaten. CaLeX komt zo ongetwijfeld ook nog.
Met je hoofd
Die van mij dan, ik vote zelfs op mijzelfquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar...maar dat ligt er zo dik bovenop dat het heel dom zou zijn nu
De honkytonkytrein was wel legendarisch
Ik heb me nog nooit verkiesbaar gesteldquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen wil altijd burgermeester zijn. Zijn altijd dezelfde kandidaten. CaLeX komt zo ongetwijfeld ook nog.
Met je hoofd
Wat let jequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit verkiesbaar gesteld
Ik toch ook joh.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:44 schreef Rockfire het volgende:
Alleen Rave heeft ook nog een beetje een motivatie opgegeven waarom hij BM wil zijn. Daarom #vote Rave
Timmmm 2 Hara, TV
Rave 1 Rockfire
TheVulture 0
Chuck-N0rr1s 0
Rockfire 0
die gaat er ook afquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ervaring en ben dit keer echt dorp mensen, zo niet mag mijn kop eraf
Sorry, je hebt gelijk zie ik nu... Ik had eerst alleen je eerste berichtje gezien "Mag ik me al verkiesbaar stellen?"quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik toch ook joh.
O en Rave heeft als argumentatie dat hij SL is geweestIk ook, maar dan vaker. En van een echt spel ipv zo'n sinterklaasfarce. En een keer of 10.
En ik gaf al motivatie.
Ik voel me genegerd
Jij wel veel vaker dan 10 toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik toch ook joh.
O en Rave heeft als argumentatie dat hij SL is geweestIk ook, maar dan vaker. En van een echt spel ipv zo'n sinterklaasfarce. En een keer of 10.
En ik gaf al motivatie.
Ik voel me genegerd
Ik heb echt géén idee. Ik heb er en boel gedaan, maar jij meer denk ik. Ik denk eerder dat jij en ladidadida om de eerste plaats vechten. Ladiddida is vrij vroeg afgehaakt, jij hebt het nog 3 reboots uitgehouden. Maar toen ze meedeed was ze heel vaak SL.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat Laddaidiaida eerste is met meeste spellen leiden, Tim en ik vechten om plaats twee en drie en daarna geen idee.
Wat jij, Timmeh?
En hoe was je van plan die fout te corrigerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk zie ik nu... Ik had eerst alleen je eerste berichtje gezien "Mag ik me al verkiesbaar stellen?"
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het volgens mij een keer of 3,4 gedaan... De ene keer wat chaotischer dan de andere
Wat stel je voor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hoe was je van plan die fout te corrigeren
Trek je broek maar omlaag en buig maar voorover op de tafel...quote:
Heb je mijn fobo bekeken? Zie ik er uit als een vrouw?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Rockfire vind ik om een of andre reden wel een vrouwennaam, ik weet niet waarom
Gedaan, maar vervolgens gebeurde er niks. dus maar weer omhoog getrokkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Trek je broek maar omlaag en buig maar voorover op de tafel...
Wat een domperquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Heb je mijn fobo bekeken? Zie ik er uit als een vrouw?
[..]
Gedaan, maar vervolgens gebeurde er niks. dus maar weer omhoog getrokken
Oh no u didn't...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef timmmmm het volgende:
O en Rave heeft als argumentatie dat hij SL is geweestIk ook, maar dan vaker. En van een echt spel ipv zo'n sinterklaasfarce.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Timmmm 4 Hara, TV,Chuck-N0rr1s, Mexicano
Rave 2 Rockfire, AchJa,
TheVulture 0
Chuck-N0rr1s 0
Rockfire 0
Groetjes
Dus zet je even je naam in het lijstje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef BeamofLight het volgende:
Ik stem op ChuckNorris omdat Rambo nu op tv is
Neequote:
Zijn we weer naar de bekende weg aan het vragen?quote:
De maffia stemt natuurlijk gewoon mee met de massa...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Iets met wijsheid van de massa (en minder medeplichtig indien maffia)
Fixedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 06:22 schreef Burner82 het volgende:
Als echte maffia ga ik gewoon voor degene die voorloopt in de peilingen
Onzin er zijn nog zoveel stemmen te verdelen dat het nog alle kanten op kan...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:02 schreef Nattekat het volgende:
Op iemand anders stemmen heeft niet zo veel nut meer
Meer dan de argumenten die ik al heb gegeven kan ik helaas niet bedenken, of ik moet echt iets uit mijn duim gaan zuigenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog niet echt goede argumenten gehoord van mensen die BM willen worden, behalve van timmmmmmmmmmm. Ik wacht nog even af
Ik houd van geld, maar daar word ik ook geen bankdirecteur meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:32 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Meer dan de argumenten die ik al heb gegeven kan ik helaas niet bedenken, of ik moet echt iets uit mijn duim gaan zuigenMaar goed ik geloof niet dat ik überhaupt veel stemmen ga krijgen dus ik doe maar geen vergeefse moeite meer...
Maar.. dit is toch allemaal echt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:33 schreef Harajuku. het volgende:
Wat boeien die argumenten eigenlijk. Het is net de echte politiek, men belooft van alles wat ze vaak niet waarmaken gewoon omdat ze de power willen.
Niets is wat het lijktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar.. dit is toch allemaal echt?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:13 schreef DrNick het volgende:
Dagpost: 19.00
Nachtpost: 22.00
Omstreeks dan
Done. Noob aan het werkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef MIOWZ het volgende:
Karina, zet je je naam nog even achter Timmmmmm?
Misschien met je zelf even stemmen ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:34 schreef Rave_NL het volgende:
Maak jouw onvrede kenbaar!
Schaar je niet achter Timmmm, daar komt alleen maar ellende van!
Sowiesoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef DrNick het volgende:
Hoor ik een verhaaltje te schrijven bij de BM?
Natuurlijk! Maar vooruit, voor de bm doen we het wel met vijf kantjes ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef DrNick het volgende:
Jazeker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef DrNick het volgende:
1 A4tje per stem!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik ben al bezig met mijn acceptatiespeech. Zal ik het bij 3 A4tjes houden of is dat niet genoeg denken jullie?
quote:
Willen jullie zo'n besluiteloze oelewapper als BM?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef Rave_NL het volgende:
Herstel, ik geef mijn sympathievote ook aan BoL.
Chuck-N0rr1s (0)
TheVulture (0)
Timmmm (9) Hara, TV, Chuck-N0rr1s, Mexicano, Maarten-Pieter, Burner82, Nattekat, MIOWZ, Karina
Rockfire (1) PatriQue89
Rave (5) Rockfire, AchJa, Bartjebart, Tamashii, marsen
BoL (2) timmmmm, rave
#vote BoL
De mijne telt toch zeker voor 5 alleen al.quote:
Minimaal 6quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik ben al bezig met mijn acceptatiespeech. Zal ik het bij 3 A4tjes houden of is dat niet genoeg denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |