Ah, okquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat een townieburgemeester anders heel snel uit het spel kan liggen door de moofia.
Dat is veel te kort voor de verkiezing. Dan kan je beter nu de rollen verdelen en op zijn vroegst morgenavond de verkiezing sluiten. Maar dat is ook al aan de korte kant.Beter de verkiezingen woensdag sluiten en dan beginnen denk ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef DrNick het volgende:
Is dit prima zo?
Morgen rollen verdelen, dan BM verkiezing en dan 's avonds beginnen?
Tot woensdag ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh hij is al dicht? Of kan het nog?
Ik vergeet dit topic steeds op de juiste momenten door te kijken
1. BoL Profiel | History | Fotoboekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:38 schreef CaLeX het volgende:
kan iemand mij toevoegen? zit op het werk en kan niet quoten
Wat is BM?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:45 schreef DrNick het volgende:
Vanavond ga ik de rollen doen denk ik, dan BM, en als het even kan morgen beginnen, anders donderdag.
Ze wisselen niet van rol, als de een wordt vermoord, gaat de ander dood.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
Stel,
A = Maffia
B = Townie
Busdriver wisselt A en B; Is B nu lid van de maffia, en A niet meer, of, is het alleen wanneer de maffia B vermoordt, nu A doodgaat?
quote:En dat is grappig
Bus driver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze wisselen niet van rol, als de een wordt vermoord, gaat de ander dood.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
Stel,
A = Maffia
B = Townie
Busdriver wisselt A en B; Is B nu lid van de maffia, en A niet meer, of, is het alleen wanneer de maffia B vermoordt, nu A doodgaat?
Het laatste. En als B wordt beschermd door de dokter, wordt A beschermt dankzij de busdriver. Zo geldt dat voor allesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
Stel,
A = Maffia
B = Townie
Het hoeft niet per se de maffia te zijn die schiet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bus driver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde.
Ah, ok. Duidelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Stel, in bovenstaand voorbeeld wil BoL plop killen en rave busdrived plop met BoL, maakt BoL zichzelf dood.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Stel, in bovenstaand voorbeeld wil BoL plop killen en rave busdrived plop met BoL, maakt BoL zichzelf dood.
quote:En dat is grappig
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik trek me terug.Komende week gewoon weinig tijd en ik vind het alleen leuk om mee te doen als ik ook echt actief mee kan doen. Misschien volgende ronde wel. En Nick, je mag mij ook om advies vragen hoor.
Nu jij niet meedoet is dat wel handig jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik trek me terug.Komende week gewoon weinig tijd en ik vind het alleen leuk om mee te doen als ik ook echt actief mee kan doen. Misschien volgende ronde wel. En Nick, je mag mij ook om advies vragen hoor.
Er staan volgens mij al minimaal 3 homo's inquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Wil je de OP even updaten alsjeblieft? En dan het liefst met kloppende namen ipv gayass afkortingen enzo. Dan snap ik het ook
Kusjekroel
Hoe wil je dan dat ik het noem?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er staan volgens mij al minimaal 3 homo's in
Haha, dat mag je van mij helemaal zelf weten hoorquote:
Nu nog te vraag: Hoe veel van die 23 blijven er over na dag 1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:04 schreef DrNick het volgende:
Zo. Als het goed is heeft iedereen een PM gehad met zijn rol.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog te vraag: Hoe veel van die 23 blijven er over na dag 1
Na dag 1 is iedereen er nog als het goed isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog te vraag: Hoe veel van die 23 blijven er over na dag 1
STIPTquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:13 schreef DrNick het volgende:
Dagpost: 19.00
Nachtpost: 22.00
Omstreeks dan
quote:
Fixedquote:
Jij wilt elk spel de BM zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil wel eens een dorpsburgemeester zijn... dus bij deze verkiesbaar
Laat die jongen toch zijn lolletje hebbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij wilt elk spel de BM zijn
En bent dan ook nog eens 99% van de tijd maffia. Lijkt me geen goede keuze
En de kans dat hij het nu is is nog steeds 20%, voor iedereen eigenlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
Hij wil volgens mij alleen BM worden als hij maffia isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de kans dat hij het nu is is nog steeds 20%, voor iedereen eigenlijk
Klopt, maar ben het slechts een keer geweest... Toen was ik maffia, nu niet... Anders had ik nog wel even gewacht met mijn kandidatuur om eerst met mijn maatjes te overleggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij wilt elk spel de BM zijn
nee 50 %quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de kans dat hij het nu is is nog steeds 20%, voor iedereen eigenlijk
Nee, dat was een keer leuk maar niet elke keer... Nu als dorpie is een nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij wil volgens mij alleen BM worden als hij maffia is
Uhu uhuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, dat was een keer leuk maar niet elke keer... Nu als dorpie is een nieuwe uitdaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |