Wat is BM?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:45 schreef DrNick het volgende:
Vanavond ga ik de rollen doen denk ik, dan BM, en als het even kan morgen beginnen, anders donderdag.
Ze wisselen niet van rol, als de een wordt vermoord, gaat de ander dood.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
Stel,
A = Maffia
B = Townie
Busdriver wisselt A en B; Is B nu lid van de maffia, en A niet meer, of, is het alleen wanneer de maffia B vermoordt, nu A doodgaat?
quote:En dat is grappig
Bus driver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze wisselen niet van rol, als de een wordt vermoord, gaat de ander dood.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
Stel,
A = Maffia
B = Townie
Busdriver wisselt A en B; Is B nu lid van de maffia, en A niet meer, of, is het alleen wanneer de maffia B vermoordt, nu A doodgaat?
Het laatste. En als B wordt beschermd door de dokter, wordt A beschermt dankzij de busdriver. Zo geldt dat voor allesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
Stel,
A = Maffia
B = Townie
Het hoeft niet per se de maffia te zijn die schiet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bus driver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde.
Ah, ok. Duidelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Stel, in bovenstaand voorbeeld wil BoL plop killen en rave busdrived plop met BoL, maakt BoL zichzelf dood.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Stel, in bovenstaand voorbeeld wil BoL plop killen en rave busdrived plop met BoL, maakt BoL zichzelf dood.
quote:En dat is grappig
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik trek me terug.Komende week gewoon weinig tijd en ik vind het alleen leuk om mee te doen als ik ook echt actief mee kan doen. Misschien volgende ronde wel. En Nick, je mag mij ook om advies vragen hoor.
Nu jij niet meedoet is dat wel handig jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik trek me terug.Komende week gewoon weinig tijd en ik vind het alleen leuk om mee te doen als ik ook echt actief mee kan doen. Misschien volgende ronde wel. En Nick, je mag mij ook om advies vragen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |