Jij wel veel vaker dan 10 toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik toch ook joh.
O en Rave heeft als argumentatie dat hij SL is geweestIk ook, maar dan vaker. En van een echt spel ipv zo'n sinterklaasfarce. En een keer of 10.
En ik gaf al motivatie.
Ik voel me genegerd
Ik heb echt géén idee. Ik heb er en boel gedaan, maar jij meer denk ik. Ik denk eerder dat jij en ladidadida om de eerste plaats vechten. Ladiddida is vrij vroeg afgehaakt, jij hebt het nog 3 reboots uitgehouden. Maar toen ze meedeed was ze heel vaak SL.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat Laddaidiaida eerste is met meeste spellen leiden, Tim en ik vechten om plaats twee en drie en daarna geen idee.
Wat jij, Timmeh?
En hoe was je van plan die fout te corrigerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk zie ik nu... Ik had eerst alleen je eerste berichtje gezien "Mag ik me al verkiesbaar stellen?"
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het volgens mij een keer of 3,4 gedaan... De ene keer wat chaotischer dan de andere
Wat stel je voor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hoe was je van plan die fout te corrigeren
Trek je broek maar omlaag en buig maar voorover op de tafel...quote:
Heb je mijn fobo bekeken? Zie ik er uit als een vrouw?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Rockfire vind ik om een of andre reden wel een vrouwennaam, ik weet niet waarom
Gedaan, maar vervolgens gebeurde er niks. dus maar weer omhoog getrokkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Trek je broek maar omlaag en buig maar voorover op de tafel...
Wat een domperquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Heb je mijn fobo bekeken? Zie ik er uit als een vrouw?
[..]
Gedaan, maar vervolgens gebeurde er niks. dus maar weer omhoog getrokken
Oh no u didn't...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef timmmmm het volgende:
O en Rave heeft als argumentatie dat hij SL is geweestIk ook, maar dan vaker. En van een echt spel ipv zo'n sinterklaasfarce.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Timmmm 4 Hara, TV,Chuck-N0rr1s, Mexicano
Rave 2 Rockfire, AchJa,
TheVulture 0
Chuck-N0rr1s 0
Rockfire 0
Groetjes
Dus zet je even je naam in het lijstje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef BeamofLight het volgende:
Ik stem op ChuckNorris omdat Rambo nu op tv is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |