quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Ik snap het niet echt helemaal nog, maar wil wel meedoen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ik heb nu geen tijd om alles goed door te lezen. Komt morgen wel, als ik het snap doe ik mee
1. DrNick Profiel | History | Fotoboekquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:12 schreef timmmmm het volgende:
Haal die ovb maar weg bij corrie, daar pas ik gewoon emotionele chantage op toe als ze ineens niet meer wil
Haal die ovb maar weg bij corrie, daar pas ik gewoon emotionele chantage op toe als ze ineens niet meer wil
Wanneer begint het? Ik heb deze week best lange dagenquote:
geeeeeeeeeeeeeeeeen idee. Ik zou gewoon meedoen johquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer begint het? Ik heb deze week best lange dagen
Morgen rollen verdelen, dag erna beginnen (met BM)?quote:
Je bent toch geen homo man, een beetje mieten over hoe je vermoord wordtquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef CaLeX het volgende:
Ik doe wel mee als ik maar niet weer op die bepaalde manier vermoord word......
Je bent gewoon een lui varrekeh, en ik ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
na 5 jaar kan ik mezelf nog steeds niet in zo'n lijstje zetten...
en jij vergeet de helftquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lui varrekeh, en ik ook.
Nee al die linkjes is veel meer werk terwijl je via het fotoboek overal kan komenquote:
Gewoon user-id kopiëren en plakkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee al die linkjes is veel meer werk terwijl je via het fotoboek overal kan komen
Behalve bodyguardquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja
Iedereen mag zich verkiesbaar stellen voor burgermeester
Wat ik altijd deed is iedereen de kans geven voor burgermeester en daarna onder de overgebleven dorpelingen de BGrollen verdelen. Maar anderen deden dat dan weer niet dus dat is jouw keuzequote:
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik altijd deed is iedereen de kans geven voor burgermeester en daarna onder de overgebleven dorpelingen de BGrollen verdelen. Maar anderen deden dat dan weer niet dus dat is jouw keuze
Dat is apart. Zeker voor de mafia, die moeten strategisch proberen een mafialid als burgemeester te krijgen, dat gaat wat lastig als je niet weet wat je bent.quote:
Nee, alleen de bodyguards daarna deed ik. Iedereen moet wel zijn rol hebben voor de BMverkiezingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |