NOU IK WEET WEL WIE ER VANNACHT DOODGAATquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dit is gewoon maffia werk om nu al te stemmen zeg ik je
Ju kunt nu een treintje starten. Een echte maffia trucquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:30 schreef TheVulture het volgende:
ja want we kunnen nu al geweldig sturen
Niemandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU IK WEET WEL WIE ER VANNACHT DOODGAAT
Niemand. Haha!!! 1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU IK WEET WEL WIE ER VANNACHT DOODGAAT
Da's waar...maar dat ligt er zo dik bovenop dat het heel dom zou zijn nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ju kunt nu een treintje starten. Een echte maffia truc
Iedereen wil altijd burgermeester zijn. Zijn altijd dezelfde kandidaten. CaLeX komt zo ongetwijfeld ook nog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij wilt elk spel de BM zijn
En bent dan ook nog eens 99% van de tijd maffia. Lijkt me geen goede keuze
Ik ken m niet, anders.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar...maar dat ligt er zo dik bovenop dat het heel dom zou zijn nu
De honkytonkytrein was wel legendarisch
Ik niet, vriend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen wil altijd burgermeester zijn. Zijn altijd dezelfde kandidaten. CaLeX komt zo ongetwijfeld ook nog.
Met je hoofd
Die van mij dan, ik vote zelfs op mijzelfquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar...maar dat ligt er zo dik bovenop dat het heel dom zou zijn nu
De honkytonkytrein was wel legendarisch
Ik heb me nog nooit verkiesbaar gesteldquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen wil altijd burgermeester zijn. Zijn altijd dezelfde kandidaten. CaLeX komt zo ongetwijfeld ook nog.
Met je hoofd
Wat let jequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit verkiesbaar gesteld
Ik toch ook joh.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:44 schreef Rockfire het volgende:
Alleen Rave heeft ook nog een beetje een motivatie opgegeven waarom hij BM wil zijn. Daarom #vote Rave
Timmmm 2 Hara, TV
Rave 1 Rockfire
TheVulture 0
Chuck-N0rr1s 0
Rockfire 0
die gaat er ook afquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ervaring en ben dit keer echt dorp mensen, zo niet mag mijn kop eraf
Sorry, je hebt gelijk zie ik nu... Ik had eerst alleen je eerste berichtje gezien "Mag ik me al verkiesbaar stellen?"quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik toch ook joh.
O en Rave heeft als argumentatie dat hij SL is geweestIk ook, maar dan vaker. En van een echt spel ipv zo'n sinterklaasfarce. En een keer of 10.
En ik gaf al motivatie.
Ik voel me genegerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |