Gewoon goed geregeld heet datquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef NoBoNo het volgende:
Thuis aan het werk, terwijl schoonvader 2 muren verderop in de babykamer aan het klussen is.
Voel ik mij dan niet schuldig?Ehm.....nee totaal niet!
En je denkt niet dat je hormonen dat over een paar maanden rijkelijk laat gaan vinden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gewoon goed geregeld heet dat
Mijn vader gaat in april met pensioen. Ideaal... kan ie meteen komen klussen daarna
Nee want tot die tijd is er nog genoeg kluswerk wat we zelf kunnen doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
En je denkt niet dat je hormonen dat over een paar maanden rijkelijk laat gaan vinden?
Wacht maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee want tot die tijd is er nog genoeg kluswerk wat we zelf kunnen doenNog een hele hoop kleine dingetjes in huis die ik echt af wil hebben en uitgesorteerd wil hebben voor de kleine komt. En het is een klein kamertje dus die is ook snel af. En tot die tijd ga ik lekker fantaseren hoe ik de kamer wil
De katten zullen er niet blij mee zijn, die raken hun privekamer kwijt
Truequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Wacht maarAl die andere dingen zullen ineens niet belangrijk zijn.
Hormonen
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ik emotioneel zo heftig ga reageren op die hormonen. Ik heb toen ik hormonen moest spuiten ook nergens last van gehad. In de tijd dat ik de pil slikte ook niet. Ik heb het idee dat ik een beetje imuun ben voor hormonen of zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Wacht maarAl die andere dingen zullen ineens niet belangrijk zijn.
Hormonen
Tnx die kan ik ook op de to do lijst zetten ja, het badkamerraamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
True.
Hoewel zowel mijn man als ik een hele heftige aanval hebben van: 'het hele huis moet nu goed zijn want er komt straks een baby'.
Alsof het zo'n frummel kan interesseren dat het kozijn van het badkamerraam opnieuw in de lak zit, maar soit.
Doen jullie ook mee? Superleukgezellie!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Secret Santa is weer gestart! Na een wat overhaaste start is de inschrijving weer geopend. Dus wil je meedoen?
Meld je hier
Mja, moet zeggen dat ik alles behalve last heb gehad van m'n hormonen. Had ik er maar meer last van!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ik emotioneel zo heftig ga reageren op die hormonen. Ik heb toen ik hormonen moest spuiten ook nergens last van gehad. In de tijd dat ik de pil slikte ook niet. Ik heb het idee dat ik een beetje imuun ben voor hormonen of zo
[..]
Tnx die kan ik ook op de to do lijst zetten ja, het badkamerraam
Haha nou qua dingen kopen ga ik denk ik wel redelijk los maar dat heeft niks met hormonen te maken maar meer omdat ik alles al jaaaaren zo schattig vind en straks mag in eindelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja, moet zeggen dat ik alles behalve last heb gehad van m'n hormonen. Had ik er maar meer last van!
Het kamertje is wb decoratie nog niet af, maar het stoort me niet, gek genoeg.
Nesteldrang? Wat is dat?
Kleertjes kopen? Ik heb maat 50+56 in huis, ga wel shoppen als hij er is.
Al het beddengoed perfect strijken? Mèn, na 2 lakens werd ik al gek!
Raar! Mja, zo werken mijn hormonen: Ik ben in de chill-stand. Ook wel érg lekker, als ik al die verhalen lees over moeten schoonmaken en dingen moeten kopen..
Ik ga me ff inlezenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:49 schreef Limone het volgende:
Copy/paste uit het update-topic:
[..]
Doen jullie ook mee? Superleukgezellie!
Ik blijf het zo tof vinden voor julliequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Haha nou qua dingen kopen ga ik denk ik wel redelijk los maar dat heeft niks met hormonen te maken maar meer omdat ik alles al jaaaaren zo schattig vind en straks mag in eindelijk
Maar dingen als hormonale huilbuien en boos worden om niks, daar kan ik me niks bij voorstellen dat ik dat ineens krijg. Schoonmaken wel, maar dat heb ik ook als er bezoek komt
Ik wel, alle dooiers van eieren die ik eet zijn niet meer vloeibaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Chanty het volgende:
Mijden jullie eigenlijk ook zachtgekookte eitjes?
Ja maar ik vind dat ik moet wachten tot de risicomaanden voorbij zijn en met kleding zelfs tot ik het geslacht weetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik blijf het zo tof vinden voor jullieZo gegund! Heb je nu al de neiging om alles wat los en vast zit te kopen?
Die hormonale buien heb ik ook niet gehad, er is dus hoop
Ja en scrambled egg ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Chanty het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wel, alle dooiers van eieren die ik eet zijn niet meer vloeibaar
quote:
Oh, die eet ik dan weer wel..quote:
Oh die van mijn man niet, lekker smeuïg!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:03 schreef Chanty het volgende:
[..]? Waarom die ook? die is toch gewoon goed doorbakken? Ik heb van het weekend juist scrambled eggs gemaakt
Yep, ik controleer van alles of het wel gaar is voordat ik het eet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Chanty het volgende:
Oh, dat wist ik ook niet. Ik had ergens gelezen dat droge worst en salami wel mocht, maar chorizo weer niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:13 schreef Limone het volgende:
Ik eet trouwens wel weer bifi en andere salami en droge worst. Toen ik hoorde dat die óók op het VERBOTEN lijstje stonden, haakte ik af.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Chanty het volgende:
De katten zullen er niet blij mee zijn, die raken hun privekamer kwijt
tja..dat dacht ik ook nadat ik een eerste zwangerschap door was gekomen zonder ook maar last te hebben van een enkele hormonale uitbarstingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:47 schreef Chanty het volgende:
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ik emotioneel zo heftig ga reageren op die hormonen. Ik heb toen ik hormonen moest spuiten ook nergens last van gehad. In de tijd dat ik de pil slikte ook niet. Ik heb het idee dat ik een beetje imuun ben voor hormonen of zo
Herken ik wel, voelt een beetje of ik geforceerd mijn buik uitzet om te laten zien hoe dik tie wel niet is. (zoals je vroeger deed op je 13equote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:33 schreef Burdie het volgende:
Hebben jullie trouwens ook regelmatig last van een soort 'spierpijn' in je buik? Heb het nu al een paar dagen constant, erg vermoeiend. Zal wel komen door een groeiende buik, maar de pijn mag wel heel even een paar uurtjes gewoon uit, vind ik.
Er staat overigens wel een drukke buikbaby tegenover, dat is wel gezellig.
kan duiden op een blaasontsteking. Zou ff een plasje naar de huisarts brengen burdiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:33 schreef Burdie het volgende:
Hebben jullie trouwens ook regelmatig last van een soort 'spierpijn' in je buik? Heb het nu al een paar dagen constant, erg vermoeiend. Zal wel komen door een groeiende buik, maar de pijn mag wel heel even een paar uurtjes gewoon uit, vind ik.
Er staat overigens wel een drukke buikbaby tegenover, dat is wel gezellig.
Nee, het is echt spierpijn, het zit ook aan de zijkant (vrij hoog) in elk geval niet in de buurt van mijn blaasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:07 schreef martine1984 het volgende:
[..]
kan duiden op een blaasontsteking. Zou ff een plasje naar de huisarts brengen burdie
Dat inderdaad, jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Herken ik wel, voelt een beetje of ik geforceerd mijn buik uitzet om te laten zien hoe dik tie wel niet is. (zoals je vroeger deed op je 13e).
Oh gisteren bij de VK geweest, alles goed
Maandag alquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat inderdaad, ja.
En fijn dat je weer een sticker hebt.
@Chanty, wanneer komt MvM bij jou langs? [/zeef]
Ik heb zondag het formulier ingevuld en ben direct maandag gebeld voor een afspraakquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Wanneer heb jij je aangemeld bij mvm Chanty? Ben benieuwd hoe snel ze komen na aanmelding, ik heb me nl ook aangemeld vanochtend
Oke, dat is snel!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb zondag het formulier ingevuld en ben direct maandag gebeld voor een afspraakVrij snel dus
Wanneer ze komen hangt af van hoe ver je bent. Ze kunnen past testen als je 5 weken bent en aangezien bij mij twijfelachtig is of ik 4 of 5 weken ben, komen ze volgende week.
Ik stuurde een tijdje terug een mail over de cadeautjes naar de organisatie van MvM en werd (serieus!) binnen 7 minuten gebeldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Wanneer heb jij je aangemeld bij mvm Chanty? Ben benieuwd hoe snel ze komen na aanmelding, ik heb me nl ook aangemeld vanochtend
Cadeautjes?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik stuurde een tijdje terug een mail over de cadeautjes naar de organisatie van MvM en werd (serieus!) binnen 7 minuten gebeldEn een half uur later door m'n coördinator
Ik denk dat ze morgen op de stoep staanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:33 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Oke, dat is snel!Ik ben nu ruim 8 wkn dus ze zullen wel snel komen
Het übersuperzachte wikkeldekenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Cadeautjes?
[..]
Ik denk dat ze morgen op de stoep staan
Oh ik wist niet eens dat er een cadeau isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Het übersuperzachte wikkeldekenTenminste, ze wisselen regelmatig van cadeau, maar volgens mij is dat momenteel nog het welkomst-bedank-cadeau.
Krijg je gelijk bij je gesprekquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat er een cadeau isSpannend cadeautjes zijn altijd leuk
En die is écht zacht!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat er een cadeau isSpannend cadeautjes zijn altijd leuk
Hahaha ok... niet laten rondslingeren dus want dan liggen er 3 katten opquote:
Dat had ik dus wel gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
fijn dat alles goed is klaproos
soort van spierpijn is wel herkenbaar ja, irritant!
mevrouw van kraamburo is weer weg. Stelde echt geen ruk voor, is maar goed dat ik niet uitgebreid ben gaan poetsen want ze heeft nergens naar gekeken
Maar wel een superschoon huis!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat had ik dus wel gedaan. Alhoewel ik er stiekem vanuit ging dat ze toch helemaal niet echt zou gaan kijken moest.het.schoon!
Maar waar zou ze allemaal naar moeten gaan kijken dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat had ik dus wel gedaan. Alhoewel ik er stiekem vanuit ging dat ze toch helemaal niet echt zou gaan kijken moest.het.schoon!
Dat duurde ook maar een dag.. toen vonden de cavia's het leuk om zo snel rondjes te gaan rennen in hun (toch best wel grote) kooi dat de woonkamer bezaaid lag met zaagsel, voer wat ze toch niet lekker genoeg vonden (want ja, ik had het gedurfd om suikervrijequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar wel een superschoon huis!
Mèn, ik heb echt een grafhekel aan Teen Mom 2
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat duurde ook maar een dag.. toen vonden de cavia's het leuk om zo snel rondjes te gaan rennen in hun (toch best wel grote) kooi dat de woonkamer bezaaid lag met zaagsel, voer wat ze toch niet lekker genoeg vonden (want ja, ik had het gedurfd om suikervrijesnoepjes te kopen) en weet ik veel wat nog meer
.
Maar, de vensterbanken en meubels etc zien er wel nog steeds mooi uit.
Nergens naar op zich.. Ze kan even bij het bed kijken of het hoog genoeg is of dat er klossen onder moeten.. en eventueel naar het kinderkamertje. Volgens mij verder niet zo heel boeiend; wat ik altijd gehoord heb dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Maar waar zou ze allemaal naar moeten gaan kijken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat duurde ook maar een dag.. toen vonden de cavia's het leuk om zo snel rondjes te gaan rennen in hun (toch best wel grote) kooi dat de woonkamer bezaaid lag met zaagsel, voer wat ze toch niet lekker genoeg vonden (want ja, ik had het gedurfd om suikervrijesnoepjes te kopen) en weet ik veel wat nog meer
.
Maar, de vensterbanken en meubels etc zien er wel nog steeds mooi uit.
Oh echt? Ik heb wel eens 20 minuten in de wacht gestaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik stuurde een tijdje terug een mail over de cadeautjes naar de organisatie van MvM en werd (serieus!) binnen 7 minuten gebeldEn een half uur later door m'n coördinator
Yupquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb wel eens 20 minuten in de wacht gestaan. Ik had gewoon moeten mailen dus!
Wat is er dan met het kamertje dat je moet weten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ghihi suikervrije snoepjes...dat kan ook echt niet he!!
En dettol![]()
vorige keer keken ze wel naar het kamertje hoor..maar geloof dat ze er nu een beetje vanuit ging dat ik t wel wist aangezien t de tweede is.
Mag ik in de OP met 13mei? Ik post vrijwel niks nog, maar lees wel altijd mee. Ik zal beter mn best doenquote:
Bij mij hielp koud water over de binnenkant van mijn polsen laten stromen heel goed, of even een rondje lopen buiten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:16 schreef Dot. het volgende:
Heeft er iemand nog dé tip hoe je jezelf op kan peppen als je heel moe bent? Ik zak elke dag rond 4 uur gewoon in, maar ik moet eigenlijk door werken tot 6 uur
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat is er dan met het kamertje dat je moet weten?[/noob]
Ja man! En ik voel me direct 'hoog' zwanger. Ik weet niet of dat al mag, maar toch voelt het zo. Alles gaat langzaam en ik begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup
En je bent 35 weken zwanger vandaag![]()
ik heb savonds gewoon al echt een super opgezwollen buik. Heb al expres wijde truien aan als we visite hebben. Ongelofelijk hoe hard dat de 2e keer gaat. Al had ik de eerste keer met 12 weken ook al echt een buikje moet ik zeggen. Ik vind het wel heel erg leuk om al meteen die verandering te zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Enfermera het volgende:
Hier kan ik echt mn buik niet meer goed inhoudenDat wordt eerder vertellen op mn werk gok ik.
Gewoon vragenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor, wat fijn dat je zo'n goede ervaring bij je vk had. Ik hoop dat het echobureau morgen wel bereikbaar is.
Krijg je tegenwoordig van MvM nog een '10-weken plassen in potten volgehouden' cadeau? Ik weet nog dat ik bij de zwangerschap van L. een leuk fotolijstje voor echo's kreeg.
Oh, en zal ik brutaal doen en om nog zo'n dekentje vragen omdat ik een tweeling krijg? Het is echt zo'n fijn zacht dekentje, daar wil ik eigenlijk allebei de babies wel in doen.
Enf, spannend hoe lang je het nog verborgen kan houden. Bij mij heeft het best lang geduurd voor mensen iets durfden te vragen hoor. En mijn buik was vanaf het begin al gezwollen door de hormonen van de ivf en de eicelpunctie, bewijs in het buikentopic.
Ja precies, erg he! Vooral 's avonds iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:00 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ik heb savonds gewoon al echt een super opgezwollen buik. Heb al expres wijde truien aan als we visite hebben. Ongelofelijk hoe hard dat de 2e keer gaat. Al had ik de eerste keer met 12 weken ook al echt een buikje moet ik zeggen. Ik vind het wel heel erg leuk om al meteen die verandering te zien.
Het voelt nog zo onwerkelijk dat ik weer zwanger ben. Dat het van vooraf aan weer begint. Ik verheug me er ontzettend op. En ik probeer heel bewust van elke dag te genieten, omdat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn *emo. We willen namelijk echt maar 2 kindjes. Maar zwanger zijn, ik hou ervan![]()
Burdie, ik herken je spierpijn! Ik heb dat ook. Alsof ik al 100 sit-ups heb gedaan ofzo.
Coco in de OP, jeuj! 13 meiMei is zo'n mooie maand.
![]()
Mabawa, ik herken de vreetbuien. Ik ga echt los op alles wat ik in huis heb, zo'n mega honger. Ik denk dat ik binnen no time 5kg aan ga komen
Jij had ook zo'n supermooie buik bij F.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef Kwisted het volgende:
Enf ik ga ook geen tweede keer plassen voor MvM. Ik vond het de eerste keer al belasting. Die rotte kotsgeur van die bakken. En het kannetje paste hier niet onder mijn billen in de wc, dus ging ik elke keer op dat kannetje hurken. Nee ik vind het goed geweest. Maar toch voel ik me er wel lullig over![]()
Lot buikfoto's komen nog wel als ik iets verder ben.
ahh dankjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij had ook zo'n supermooie buik bij F.
Plus dubbel HCG!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logisch hoor dames dat jullie geen tweede keer willen. Ik heb er ditkeer ook veel meer moeite mee gehad dan de eerste keer. Die kannen meuren verschrikkelijk, ik moest er telkens bijna van kotsen, terwijl ik helemaal niet misselijk was verder ofzo. Maar er komt echt een putlucht uit die kannen.Maarja, ik heb die hormonen ook zelf gebruikt, dus ik vond het een soort must om mee te doen, iets van voor wat hoort wat ofzo.
Maargoed het dekentje dat ik kreeg was wel heel leuk en überzacht.
Nope, je krijgt geen tweede cadeau meer.. Daar had ik die mail (waarbij binnen 7 min over werd teruggebeld) over gestuurd naar MvM, want was in de veronderstelling dat het nog wel zo was. Maar na 11 weken plassen kreeg ik alleen een 'Bedankt!' mailquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor, wat fijn dat je zo'n goede ervaring bij je vk had. Ik hoop dat het echobureau morgen wel bereikbaar is.
Krijg je tegenwoordig van MvM nog een '10-weken plassen in potten volgehouden' cadeau? Ik weet nog dat ik bij de zwangerschap van L. een leuk fotolijstje voor echo's kreeg.
Oh, en zal ik brutaal doen en om nog zo'n dekentje vragen omdat ik een tweeling krijg? Het is echt zo'n fijn zacht dekentje, daar wil ik eigenlijk allebei de babies wel in doen.
Enf, spannend hoe lang je het nog verborgen kan houden. Bij mij heeft het best lang geduurd voor mensen iets durfden te vragen hoor. En mijn buik was vanaf het begin al gezwollen door de hormonen van de ivf en de eicelpunctie, bewijs in het buikentopic.
Tsssssk nu ga ik zeker bellen over een tweede dekentje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope, je krijgt geen tweede cadeau meer.. Daar had ik die mail (waarbij binnen 7 min over werd teruggebeld) over gestuurd naar MvM, want was in de veronderstelling dat het nog wel zo was. Maar na 11 weken plassen kreeg ik alleen een 'Bedankt!' mail.
Boekje was volgens mij alleen maar bij aanmelden in april en mei (misschien maart?) Ik heb 'm toen ook gekregen...en dan kwam ik zelfs maar tot vijf weken door de miskraam. Ik was al wel voor zes weken aangemeld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef Mabawa. het volgende:
Ik heb wel een tweede kado gekregen. Een ABC-boekje kreeg ik na een paar weken opgestuurd.
Dit was ongeveer in mei ofzo.
Wahahaha, goede grapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo! Mail naar MvM is verstuurd. Ik ben benieuwd.
Ik had vanavond nog een hormonster momentje:
Ik had eenzelfde maxi cosi als degene die we al hebben via MP gekocht en bij mijn vader (en zusje) laten bezorgen. Kreeg ik op mijn werk via de app een foto van de maxi cosi die was aangekomen. Was het helemaal geen cabriofix, maar een maxi cosi van 10 jaar oud met alleen dezelfde voetenzak als die van L en de cosi zelf had een geel/blauw ruitjespatroon. Ik was helemaal witheet wilde die vrouw al gaan mailen, ik had het er gewoon warm van zo boos was ik. Miskoop!
Krijg ik een paar minuten later een nieuwe foto van de juiste maxi cosi toegestuurd.Hadden mijn vader en zusje die hele oude cosi nog op zolder staan en speciaal voor de gelegenheid even naar beneden gehaald en een foto gemaakt. Ze hebben me echt goed genept.
Nu kan ik er enorm om lachen, maar pfoeh wat was ik op het moment dat ik die eerste foto kreeg woest. Gelukkig is de maxi cosi echt heel mooi. Ik ben er heel blij mee!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Kursor het volgende:
--> enige is dat ik nu alweer richting m'n bed vertrek. Echt vreselijk ongezellig wegens moe (en dan wad ik nog wel 'vrij' vandaag).
Oh, ik heb heel veel last van kwaaltjes. Objectief gezien, denk ik. Ben goed misselijk (was even een dagje ofzo weg, maar het is er weerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef Kwisted het volgende:
Coco, jij was ook echt mooi zwanger hoor! En Lot overigens ook, dat wilde ik ook nog zeggen![]()
En verder Coco gewoon blij zijn dat je weinig last hebt van kwaaltjes. Maar ik snap wel wat je bedoelt, er is nog zo weinig te voelen. Ik kan me er nu ook al op verheugen dat ik de baby straks ga voelen. Dat is het fijnste gevoel ooitEn ik verheug me ook erg op de echo volgende week. Ofja verheugen, het is natuurlijk ook erg spannend. Maar ik ga gewoon uit van het positieve.
Nikki, wat een grap zeg! Ik zou ook pissig zijn! Ik merk ook wel dat ik wat meer last heb van hormonen. Sowieso zit ik ineens onder de puisten. En ik ben wel wat sneller op mijn teentjes getrapt, wat eerder geïrriteerd.
Vandaag was ik voor het eerst ook echt moe vanmiddag. Toen heb ik maar even samen met F.leur al knuffelend op de bank Bumba gekeken op de laptop.
Oh en ik heb echt zo sterk het gevoel dat het een jongetje is. Mijndenkt hetzelfde en kwam gisteren met de naam Jonas
Maar het betekent 'duif'
Oh schuldig voelen is nergens voor nodig, het leven is niet eerlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef Ikina het volgende:
En daarom is reageren op mijn mobiel zo irritant, kost heel veel moeite! Dus dan maar in twee voordat alles weer verdwijnt.
Ik beschreef mijn kwaaltjes omdat die ook niet groots en sterk aanwezig zijn. Ik had verwacht iedere dag boven de pot te hangen, maar gelukkig is dat niet zo. Ik denk niet dat je daaraan af kunt meteen is alles goed gaat is niet. Zolang er geen bewijs is dat het fout gaat, proberen te genieten. Ook al kan ik me (een beetje) voorstellen dat..
Verder zie ik een aantal die voor het eerst zwanger zijn (extra jompel voor chanty, wat een geduld moet jij gehad hebben. Volgde je verhaal een beetje en heb me zelfs een beetje schuldig gevoeld). En een stel met al een kind. Genieten jullie er nu meer van omdat je weet wat er gaat komen? En doe je nu dingen expliciet anders dan de eerste keer? /nieuwsgierig
En nu moet ik gaan slapen, vorige nacht ben ik gemiddeld ieder half uur wakker geworden gok ik. Val dan wel meteen weer in slaap maar lekker is anders. Truste!
Grrmpfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:14 schreef Dot. het volgende:
Ik heb volgens mij niet eens foto's gemaakt toen ik 9 weken was. Of ja, niet met kleren aan. We nemen elke week een foto maar dan sta ik alleen in m'n ondergoedEr is nu bij mij s ochtends nog weinig te zien, is iig goed te gooien op teveel eten. S avonds is het wel echt een bolletje
![]()
En toen zei iemand laatst dat het nog wel mee viel want hij had ooit iemand beledigd die niet zwanger was en zo'n zelfde buik had
Dik zou ik niet zo erg vinden, het is niet alsof ik teveel eet ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:25 schreef Limone het volgende:
[..]
GrrmpfMaar het is allemaal goed bedoeld Net zoals: '
wat ben je lekker dik geworden!
' Dik?! Dik?! Je bent zelf dik!
Hmmmn. Slapen. Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:30 schreef GotC het volgende:
Ik moest slapen!![]()
Nog niks aan de hand iig, jammer genoeg. Ik hou me nu maar vast aan Bellelena's 10 oktoberOf m'n eigen verjaardag, de 14e.
Ik wrijf trouwens constant over m'n buikHeb geen plek om m'n handen ergens anders te laten
Grappig! Ik zit van het woordje 'dik' direct op de kast, merk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dik zou ik niet zo erg vinden, het is niet alsof ik teveel eet ofzo
Nja, slapen..elk uur wakker worden om om te draaienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Hmmmn. Slapen. Nou vooruit dan maar![]()
Wat doe jij nu op zo'n dag?
[..]
Grappig! Ik zit van het woordje 'dik' direct op de kast, merk ik
Ik zit dus ongemerkt de he-le dag aan m'n buik. Ik had afgelopen weekend een gezellige dag met een heel stel meiden en op iedere foto heb ik wel een hand op m'n buik. Toch maar even nagevraagd of ik dat de hele dag doe. Ja dus. Heb ik zelf echt niet door!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:53 schreef Limone het volgende:
Ik zag gister foto's van toen ik 9 weken was en je ziet niets. Een hele kleine verdikking als je goed kijkt. Nu nog steeds krijg ik opmerkingen dat mijn buik zo bescheiden is voor de termijn. Overigens is het dan niet zo dat je dan nergens last van hebt, met een kleine buikDat dacht ik eerst wel, maar dat bleek een naïeve gedachte.
oooh maar wat ben ik mooi slank op die 9 weken foto!![]()
Gister merkte een vriendin op dat ik zo weinig aan mijn buik zit..Dat klopt ook wel, ik voel haar zo ook wel. En als er een pootje in de weg zit dan duw ik wel even. Maar ik zit niet constant over die buik te wrijven. Doen jullie dat wel? En hoe vaak? Ben ik nou niet mijn kind aan het verpesten door minder 'lichamelijk' contact te hebben?
GotC-tje! Hoe gaat het? Ik vind je een beetje...uh... rustig!![]()
jouw moeder ook al!? monsters zijn hetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:25 schreef Limone het volgende:
[..]
GrrmpfMaar het is allemaal goed bedoeld Net zoals: '
wat ben je lekker dik geworden!
' Dik?! Dik?! Je bent zelf dik!
Mijn moeder is het kleine zusje van jouw moeder..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:04 schreef DJMomo het volgende:
[..]
jouw moeder ook al!? monsters zijn het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aftellen!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:55 schreef Limone het volgende:
Wat heerlijk! Nog vijf dagen...Nog vijf dagen..
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Mijn moeder is het kleine zusje van jouw moeder..
Jeetje, wat lomp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zei mijn baas bij mijn vorige zwangerschap: 'eerst was je zo'n iel en dun meisje, nu ben je zo rond als een ton'![]()
Succes alle dames met de laatste dagen en weekjes werken tot het verlof. Ik mag nog een maand of drie. Iets minder nu.![]()
Hear hear!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik zag gisteren een reclamemail voorbij komen waarin ze het hadden over 'je dikke buik'.
Mijn buik (en ieders zwangere buik) is niet dik.Mijn buik is een mooie, ronde bol! Waar ik al maanden op knutsel, ja?! Tyf op met je DIKKE buik!
[..]
Even advocaat van de duivel, maar je voelt jezelf toch ook huge? Of mag je dat alleen zelf zeggen? Misschien verander ik ook nog wel van mening hierover als ik zelf wat meer buik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ja met vlagen. Er zijn ook genoeg dagen dat ik me prachtig voel. Met een bescheiden bol en een nog prachtige vormen (taille!). Dat ik me echt mooi zwanger voel. *straal*! De woorden 'dik' en 'huge' klinken dan zo naar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel, maar je voelt jezelf toch ook huge? Of mag je dat alleen zelf zeggen? Misschien verander ik ook nog wel van mening hierover als ik zelf wat meer buik heb
Ja, zal ik doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:31 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja met vlagen. Er zijn ook genoeg dagen dat ik me prachtig voel. Met een bescheiden bol en een nog prachtige vormen (taille!). Dat ik me echt mooi zwanger voel. *straal*! De woorden 'dik' en 'huge' klinken dan zo naar.. En juist als ik me dik en huge voel, hoef ik dat niet horen.
Zouden mensen dat ook zeggen tegen hun obese vrienden?
Maar ik ben benieuwd! Laat je het me weten?
Preciesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef Burdie het volgende:
Zeg dikkiesik heb er echt geen moeite mee als iemand dat zegt, hoewel ik 'mooi rond' wel leuker vind klinken
.
Je bent bijna op de helftquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:25 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Precies. Jullie zijn allemaal prachtig!
19 weken, wat gaat het ineens snel!
Ik vind hoe ik nu zwanger ben (en bij de andere 2 ook was) echt huge.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:17 schreef Dot. het volgende:
Even advocaat van de duivel, maar je voelt jezelf toch ook huge? Of mag je dat alleen zelf zeggen? Misschien verander ik ook nog wel van mening hierover als ik zelf wat meer buik heb
En er zit een baby inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind hoe ik nu zwanger ben (en bij de andere 2 ook was) echt huge.
Maar dat slaat meer op de buik en de rest dat anders er van kan worden en niet op mijzelf.
Ik zou het echt heel erg kwetsend vinden als iemand dat zou zeggen eigenlijk.
Mijn buik is groot niet dik.
Ja want ik ben niet dik ik ben zwanger. Zeker bij de oudste was ik echt niet dikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha, vinden jullie het echt zo erg als iemand zegt dat je dik of huge bent?
Gehehequote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:35 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, zal ik doenEn je bent prachtig hoor
Idem hier, ik zeg ook altijd dingen als: "ik hoop dat ik dat nog kan met die dikke buik van me"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:11 schreef Cwen het volgende:
Ik had geen moeite met dik, bol, huge of vadsig. Mijn man heeft mij zelfs de hele zwangerschap door vet of gigantisch genoemd. Vond het prima: ik weet toch dat ik zwanger ben?
Maar je bent dus zwanger en niet dik of vet..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:11 schreef Cwen het volgende:
Mijn man heeft mij zelfs de hele zwangerschap door vet of gigantisch genoemd . Vond het prima: ik weet toch dat ik zwanger ben?
Ik geef de voorkeur aan het lieve "jeetje, wat draag jij mooi!" en "je kunt het echt goed zien!".quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef Burdie het volgende:
Zeg dikkiesik heb er echt geen moeite mee als iemand dat zegt, hoewel ik 'mooi rond' wel leuker vind klinken
.
19 weken!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:30 schreef klaprooss het volgende:
Ja! Echt gek. Vroeger dacht ik altijd als ik verhalen las dat ze bij 20 weken nog niets aan het kamertje hadden gedaan, die mensen zijn gek! Ik heb dat kamertje af zodra ik weet dat ik zwanger ben..
Agh, we moeten er nu toch wel aan gaan beginnen denk ik.
Wanneer gaan jullie of zijn jullie begonnen met het kamertje?
Ik moet mn huis opruimen en schoonmaken, er komt een makelaar taxeren. Gister had ik ook al ingepland ervoor maar kon me er niet toe zetten. Ik moet vandaag dus wel![]()
Wat heel lief dat 'dragen'quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan het lieve "jeetje, wat draag jij mooi!" en "je kunt het echt goed zien!".
Mijn oma trouwens is echt helemaal leuk.. Die is een van de "wat draag jij mooi"-mensen en daar ben ik zondag eventjes geweest. Hoor ik vandaag van m'n moeder dat ze allemaal mensen 'lastig valt' om te vertellen hoe mooi ze wel niet vindt dat ik draag.![]()
Dus bij deze: Wat dragen jullie mooi! Allemaal
--
Ik ben trouwens net pas weer wakker. Oeps.
Dwarsligging is naar hè! En hij moet nu gewoon netjes gaan indalen en niet zo draaikonten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef GotC het volgende:
Kak. Volgens mij is Bob gedraaid van hoofdligging naar dwarsligging.
Oh shit. Even een tijdje op handen en knieën gaan zitten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef GotC het volgende:
Kak. Heeft hij nog zoveel ruimte??!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef GotC het volgende:
bij 40+ weken nog?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef GotC het volgende:
maar je vk heeft dat gevoeld? of je moeder? ik snap het nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:49 schreef GotC het volgende:
Yup, heb veel vruchtwater en hij ligt niet ingedaald.. Daardoor wel een kans dat hij terugdraait, maar zal je zien dat hij dat niet doetWeet niet zo goed wat ik nou moet doen..
Ik kan precies z'n hoofd en kont vastpakken bij m'n beide zijden en het is bij m'n bekken 'leeg', zoals bij eerdere dwarsliggingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij 40+ weken nog?![]()
voelt het voor jou zo of heeft je moeder of je vk dat gevoeld?
brrr dwars
oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan precies z'n hoofd en kont vastpakken bij m'n beide zijden en het is bij m'n bekken 'leeg', zoals bij eerdere dwarsliggingDus niet officieel bevestigd..
Heb alleen morgenmiddag echo+ctg bij de gyn, dus ga zo wel even m'n vk bellen. Thanksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijkje verloskundige kan heel eenvoudig voelen of Bob nog goed ligt. Zo niet dan moet er een plan worden gemaakt, en gezien jouw termijn moet daar niet te lang mee afgewacht worden. Dus tenzij je bijv. vanmiddag of morgenochtend op controle moet zou k ff bellen
Ik kan het me ook gewoon niet voorstellen eerlijk gezegd.. Bedoel, de kans daarop is zó kleinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
overigens, kans dat ie vanuit hoofdlig nu weer naar dwars draait is erg klein, maar you never know
Effe kalm aan, daar zit eerst nog een versie voor als mogelijkheidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijkje verloskundige kan heel eenvoudig voelen of Bob nog goed ligt. Zo niet dan moet er een plan worden gemaakt, en gezien jouw termijn moet daar niet te lang mee afgewacht worden. Dus tenzij je bijv. vanmiddag of morgenochtend op controle moet zou k ff bellen
overigens, kans dat ie vanuit hoofdlig nu weer naar dwars draait is erg klein, maar you never know
Dat laatste bedoelde ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:14 schreef WupWup het volgende:
[..]
Effe kalm aan, daar zit eerst nog een versie voor als mogelijkheidMaar idd ff bellen voor een controle, want als je vliezen breken tijdens dwarsligging wordt nieman vrolijk.
Je kunt gewoon ff naar de diensttelefoon bellen hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Valt zoiets als dit onder dringende of niet-dringende vraag
Eens!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je kunt gewoon ff naar de diensttelefoon bellen hoor
althans, laat ik voor mezelf spreken, ik zou het niet erg vinden als je daarvoor naar het dienstnummer zou bellen.
Als jij het dringend vind is het toch dringend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Valt zoiets als dit onder dringende of niet-dringende vraag
Hier is het gewoon een vast nummer voor als je 'tijdens openingstijden' wilt bellen, en voor al het andere bel je het 06-nummer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als jij het dringend vind is het toch dringend.
Om deze reden hebben onze vk's gewoon 24/7 spreekuur zodat je niet zelf die keus hoeft te maken
Nu heb ik er geen verstand van verder maar ik vind het zo lastig die 2 nummers of moeten wachten tot spreekuur enzo.
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als jij het dringend vind is het toch dringend.
Om deze reden hebben onze vk's gewoon 24/7 spreekuur zodat je niet zelf die keus hoeft te maken
Nu heb ik er geen verstand van verder maar ik vind het zo lastig die 2 nummers of moeten wachten tot spreekuur enzo.
ow dat is minderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Aftellen!!![]()
![]()
Bla, de gemeente vond het een goed plan om de hele toegangsweg naar onze flat opnieuw te maken, duurt van september-november. Je hebt momenteel een 4x4 nodig om van ons parkeerterrein af te komenDus ik probeer door naar ze te kijken, ze sneller te laten werken.
In Nederland is men verplicht om het te vermelden op het etiket als er rauwe melk inzit. Au lait cru of rauwmelks staat er dan op. Als je het in de supermarkt haalt en er staat alleen melk op, dan kun je er in principe vanuit gaan dat het goed is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Chanty het volgende:
Ymme wat liev
GotC spannend, ik hoop dat hij gewoon weer netjes gaat liggen.
Ik zeg zelf al dat ik ga transformeren in een dikke zeekoeDus als anderen straks zulke opmerkingen maken... ach
Ik stond net in de supermarkt te kijken bij de smeerbare geitenkaas en brie. Hoe zit dat nou? Je mag alleen gepasteuriseerde kaas en ik dacht altijd dat het erop staat als er rauwe melk in zit. Maar bij al die kazen stond er alleen "melk" bij de ingrediëntenSlechts bij 1 geitenkaas stond gepasteuriseerde melk. Dus die heb ik maar gepakt want ik durfde de rest niet aan. Maar is de rest dan inderdaad gemaakt van rauwe melk?
Aahhh kijk hier kan ik iets mee bedanktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
In Nederland is men verplicht om het te vermelden op het etiket als er rauwe melk inzit. Au lait cru of rauwmelks staat er dan op. Als je het in de supermarkt haalt en er staat alleen melk op, dan kun je er in principe vanuit gaan dat het goed is.
Komt het kaasje direct bij de (hobby)boer vandaan of van een turks supermarktje ofzo met merken waarvan je t etiket niet kunt lezen dan zou ik het laten liggen.
moet je eens die Lays stokbroodje kruidenboter proberen, die is ook lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Dot. het volgende:
Ymme![]()
Ik kan niet van de cheese onion chips afblijvenMaar ik heb al 2 bakjes op en om nou die hele zak op te eten
En disclaimer; ik heb ook al een appel en een banaan op, dus ik kan ook wel gezond eten
Zeg jij zulke dingen tegen alle zwangere vrouwen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
moet je eens die Lays stokbroodje kruidenboter proberen, die is ook lekker
ik maak het standaard onderdeel van mn voedingsvoorlichting bij de intakequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:58 schreef Dot. het volgende:
[..]
Zeg jij zulke dingen tegen alle zwangere vrouwen?![]()
![]()
Met bijbehorend proefzakje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik maak het standaard onderdeel van mn voedingsvoorlichting bij de intake![]()
was het maar zo'n feestquote:
Pff net klaar! Op tijd want makelaar staat over een half uur op de stoep.. Nu even relaxen op de bank!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
19 weken!
Hoe gaat het met schoonmaken?
Hier het kamertje besteld na de 20-wekenecho. Ik werd toen bijgesteld naar 21w3d.. En toen deed het kamertje er 2 weken over. Vriend heeft toen alles in een dag in elkaar gezet, dus met ruim 23 weken stond alles. Ik kan nog rekenen heuj!
Behang heeft mijn vader ergens gedaan toen ik rond de 22w was. Ons huis is nieuwbouw, dus alles was net 1,5 jaar daarvoor geschilderd en we hebben destijds al geschikte gordijnen en vloer gekozen. Wat dat betreft waren we nu vrij snel klaar.
dat is een hoax die is heeeeel smerig, geloof deze vrouw nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
moet je eens die Lays stokbroodje kruidenboter proberen, die is ook lekker
noh! mn chips wat doe jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een hoax die is heeeeel smerig, geloof deze vrouw niet![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik had gelijk, helaasLig nu aan de ctg, hierna echo+inwendig onderzoek. Mocht er ontsluiting zijn dan heb ik een grote kans dat ze een versie doen en gelijk vliezen breken. Als er geen ontsluiting is...dat moet besproken worden.
Ze zien het zeer zelden op dit termijn, mja, lucky me![]()
nee johquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik had gelijk, helaasLig nu aan de ctg, hierna echo+inwendig onderzoek. Mocht er ontsluiting zijn dan heb ik een grote kans dat ze een versie doen en gelijk vliezen breken. Als er geen ontsluiting is...dat moet besproken worden.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Weet jij dit misschien? Is er bij een 2e,3e, of 4e zwangerschap er ook meer kans op langer in stuit liggen of meer draaien na de 36 weken. Ik hoor en lees daar veel verschillende dingen over.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee johomg.
hoe krijgt bob het voor elkaar!![]()
hoe het precies zit met percentages enzo heb k niet bij de hand nu.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Weet jij dit misschien? Is er bij een 2e,3e, of 4e zwangerschap er ook meer kans op langer in stuit liggen of meer draaien na de 36 weken. Ik hoor en lees daar veel verschillende dingen over.
En ik weet ook niet wat ik wel en niet moet geloven af en toe
Meer voor jou toch? Ik zie win-winquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
noh! mn chips wat doe je![]()
ik vind ze heerlijk
Holy...! Dus het kan zijn dat je al heel snel moeder bent?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
*breekt in*quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
hoe het precies zit met percentages enzo heb k niet bij de hand nu.
Wel dat je bij eerdere kinderen die voldragen waren gewoon een slappere buikwand hebt en dat zorgt ervoor dat je kind meer ruimte heeft om te draaien. als t kind dan ook nog eens ruim vruchtwater heeft is t kaas.
Langer in stuit weet ik niet, stuit schijnt toch vaak een toevalsbevinding te zijn of te maken te hebben met de vorm van je baarmoeder.
Bij een grande mult (6e -voldragen- zwangerschap of vaker) zoals je dat sjiek noemt zie je wel vaker dwarsliggers. Komt door die eerder genoemde buikwand.
Moet ik ook maar niet zeggen: " Ik heb relatief weinig te doen, dus als ik iemand ergens mee kan helpen.."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef Kimpossible het volgende:
Lees met heel veel plezier mee, maar met wekelijks 50 uur werken kan ik haast geen toetsenbord meer zien aan het einde van de dag. En dat vind ik stom, want ik vind het hier gezellig!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yepis leuk joh, zo'n serie vanaf het allereerste begin
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef Kwisted het volgende:
Enf ik ga ook geen tweede keer plassen voor MvM. Ik vond het de eerste keer al belasting. Die rotte kotsgeur van die bakken. En het kannetje paste hier niet onder mijn billen in de wc, dus ging ik elke keer op dat kannetje hurken. Nee ik vind het goed geweest. Maar toch voel ik me er wel lullig over![]()
Lot buikfoto's komen nog wel als ik iets verder ben.
Lief van jullie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logisch hoor dames dat jullie geen tweede keer willen. Ik heb er ditkeer ook veel meer moeite mee gehad dan de eerste keer. Die kannen meuren verschrikkelijk, ik moest er telkens bijna van kotsen, terwijl ik helemaal niet misselijk was verder ofzo. Maar er komt echt een putlucht uit die kannen.Maarja, ik heb die hormonen ook zelf gebruikt, dus ik vond het een soort must om mee te doen, iets van voor wat hoort wat ofzo.
Maargoed het dekentje dat ik kreeg was wel heel leuk en überzacht.
Ahwww ik vind het eigenlijk wel schattig van je manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Over MvM gesproken, als ik het geboortekaartje tzt opstuur krijg ik nog een extra dekentje. Wat een gedoe, alsof ik verzin dat ik er twee krijg. Nouja, zulke sneue typjes heb je vast ook. Kortom, ik weet nog niet of ik daar wel zin in heb.
Mijn papa gaat vanavond het wiegje van zolder halen bij hem thuis.
En mijn man liep met met de maxi cosi die gisteren is aangekomen door het huis te sjouwen.Beetje last van zijn hormoontjes denk ik. Hij begon ook alweer de miepen dat hij zo zenuwachtig is. Bij de zwangerschap van L. was het verschrikkelijk, op het eind at hij niet meer (of nouja slecht), sliep slecht, was misselijk, had buikpijn en nog wel meer geloof ik maar dat heb ik verdrongen. Ik hoop echt dat hij er dit keer niet zoveel last van heeft, want ik vind het echt een beetje sneu voor hem.
Wat schattigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
En mijn man liep met met de maxi cosi die gisteren is aangekomen door het huis te sjouwen.Beetje last van zijn hormoontjes denk ik.
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef Burdie het volgende:
GotC succes vandaag.
Mo en bla lekker wassen.
Ik heb een rare dubbele dag vandaag, precies een jaar na mijn mk. Voel me verdrietig en gelukkig tegelijk.
En buikbaby is super lief, ik heb vanmorgen even met 'm kunnen spelen. Dan tikte ik op mijn buik, en trapte de baby daar terug
.
dat zal idd!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja leuk hehier is het verschil natuurlijk helemaal enorm met een dochter van 5.
Ik las het gister, wat een toestand opeens, en wat goed dat je het voelde dat hij gedraaid was. Superfijn dat de versie gelukt is! Was het pijnlijk? Nu even rustig bijkomen van alles.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef GotC het volgende:
BurdieRare dag lijkt me dat!
Versie is geluktViel me alles mee, Bob heeft goed meegewerkt. Prikje om baarmoeder mee te laten ontspannen heeft me alleen een enorm gejaagd gevoel gegeven, dus heb momenteel nog een trilfunctie
![]()
Ben wel gelijk medisch geworden, er waren volgens de gyn teveel alarmbellen om het nog via de vk te laten lopen. Morgen terug voor controle ctg en of hij nog goed ligt. Zo niet, direct goedleggen en inleiding. Zo wel, dan maandag inleidingOp m'n verjaardag
Vind het prima zo, niet wat ik had gehoopt maar dat boeit even niet.
Spannend dagje gehad..
Precies, en de verhalen die je kunt verzinnen voor/vertellen aan je kleine jongetje later om hem uit te leggen waarom hij op zo'n speciale dag is geboren. Het mooiste cadeautje enzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef GotC het volgende:
Een plan is idd een fijn gevoelNog wel even getwijfeld over inleiding, maar des te langer we wachten, des te groter de kans dat hij alsnog iets raars gaat doen.
Spees, wel even over nagedachtIk ben 2 dagen na m'n moeders verjaardag geboren en heb het nooit als vervelend ervaren.
En kan me niemand leukers bedenken om m'n verjaardag mee te delen
Mooi..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef GotC het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef GotC het volgende:
Top Bob! En ik vind het maar heel spannend!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef GotC het volgende:
BurdieRare dag lijkt me dat!
Versie is geluktViel me alles mee, Bob heeft goed meegewerkt. Prikje om baarmoeder mee te laten ontspannen heeft me alleen een enorm gejaagd gevoel gegeven, dus heb momenteel nog een trilfunctie
![]()
Ben wel gelijk medisch geworden, er waren volgens de gyn teveel alarmbellen om het nog via de vk te laten lopen. Morgen terug voor controle ctg en of hij nog goed ligt. Zo niet, direct goedleggen en inleiding. Zo wel, dan maandag inleidingOp m'n verjaardag
Vind het prima zo, niet wat ik had gehoopt maar dat boeit even niet.
Spannend dagje gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |