abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131996653
ik heb geen bouwvakkers -O-
pi_131996697
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:04 schreef DJMomo het volgende:

[..]

jouw moeder ook al!? monsters zijn het ;)
Mijn moeder is het kleine zusje van jouw moeder.. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:09:26 #123
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131996704
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:55 schreef Limone het volgende:
:D Wat heerlijk! Nog vijf dagen...Nog vijf dagen..
Aftellen!! *O* *O*

Bla, de gemeente vond het een goed plan om de hele toegangsweg naar onze flat opnieuw te maken, duurt van september-november. Je hebt momenteel een 4x4 nodig om van ons parkeerterrein af te komen }:| Dus ik probeer door naar ze te kijken, ze sneller te laten werken.
pi_131996738
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Limone het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, wat lomp!

Zo zei mijn baas bij mijn vorige zwangerschap: 'eerst was je zo'n iel en dun meisje, nu ben je zo rond als een ton' }:|

Succes alle dames met de laatste dagen en weekjes werken tot het verlof. Ik mag nog een maand of drie. Iets minder nu. -O-
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:11:57 #125
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131996744
Ik zag gisteren een reclamemail voorbij komen waarin ze het hadden over 'je dikke buik'.

Mijn buik (en ieders zwangere buik) is niet dik. :'( Mijn buik is een mooie, ronde bol! Waar ik al maanden op knutsel, ja?! Tyf op met je DIKKE buik! ~O>
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:15:14 #126
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131996786
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik zag gisteren een reclamemail voorbij komen waarin ze het hadden over 'je dikke buik'.

Mijn buik (en ieders zwangere buik) is niet dik. :'( Mijn buik is een mooie, ronde bol! Waar ik al maanden op knutsel, ja?! Tyf op met je DIKKE buik! ~O>
Hear hear!
Of die verdomde hippo op de doos van het kraampakket :(
pi_131996816
quote:

[..]

SPOILER
Even advocaat van de duivel, maar je voelt jezelf toch ook huge? Of mag je dat alleen zelf zeggen? Misschien verander ik ook nog wel van mening hierover als ik zelf wat meer buik heb :P
pi_131997002
quote:

[..]

SPOILER
:o

en

SPOILER
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131997013
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:17 schreef Dot. het volgende:

[..]

Even advocaat van de duivel, maar je voelt jezelf toch ook huge? Of mag je dat alleen zelf zeggen? Misschien verander ik ook nog wel van mening hierover als ik zelf wat meer buik heb :P
Ja met vlagen. Er zijn ook genoeg dagen dat ik me prachtig voel. Met een bescheiden bol en een nog prachtige vormen (taille!). Dat ik me echt mooi zwanger voel. *straal*! De woorden 'dik' en 'huge' klinken dan zo naar. -O- . En juist als ik me dik en huge voel, hoef ik dat niet horen.
Zouden mensen dat ook zeggen tegen hun obese vrienden?

Maar ik ben benieuwd! Laat je het me weten? :D
pi_131997088
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:31 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja met vlagen. Er zijn ook genoeg dagen dat ik me prachtig voel. Met een bescheiden bol en een nog prachtige vormen (taille!). Dat ik me echt mooi zwanger voel. *straal*! De woorden 'dik' en 'huge' klinken dan zo naar. -O- . En juist als ik me dik en huge voel, hoef ik dat niet horen.
Zouden mensen dat ook zeggen tegen hun obese vrienden?

Maar ik ben benieuwd! Laat je het me weten? :D
Ja, zal ik doen :D En je bent prachtig hoor :*
  woensdag 9 oktober 2013 @ 10:18:52 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131997935
Zeg dikkies :P ik heb er echt geen moeite mee als iemand dat zegt, hoewel ik 'mooi rond' wel leuker vind klinken ;).
KuikenGuppy
pi_131998067
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef Burdie het volgende:
Zeg dikkies :P ik heb er echt geen moeite mee als iemand dat zegt, hoewel ik 'mooi rond' wel leuker vind klinken ;).
Precies :Y . Jullie zijn allemaal prachtig!

19 weken *O*, wat gaat het ineens snel!
♥ J & S
  woensdag 9 oktober 2013 @ 10:26:17 #133
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131998082
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:25 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Precies :Y . Jullie zijn allemaal prachtig!

19 weken *O*, wat gaat het ineens snel!
Je bent bijna op de helft :D *O*
KuikenGuppy
pi_131998174
Ja! Echt gek. Vroeger dacht ik altijd als ik verhalen las dat ze bij 20 weken nog niets aan het kamertje hadden gedaan, die mensen zijn gek! Ik heb dat kamertje af zodra ik weet dat ik zwanger ben..
Agh, we moeten er nu toch wel aan gaan beginnen denk ik :').

Wanneer gaan jullie of zijn jullie begonnen met het kamertje?

Ik moet mn huis opruimen en schoonmaken, er komt een makelaar taxeren. Gister had ik ook al ingepland ervoor maar kon me er niet toe zetten. Ik moet vandaag dus wel :'(
♥ J & S
  woensdag 9 oktober 2013 @ 10:34:18 #135
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131998238
19 weken al klaproos! *O* Gaat snel hè? Succes met de makelaar!

Kamertje was met..24 weken geschilderd, met 26 weken stonden de meubels erin. Maar moeten nog steeds de decoratie afmaken :')
pi_131998288
Thanks!

Haha ik heb het idee dat het hier ook zo gaat, dat ik na de bevalling de decoratie pas ga doen. De ene kant moet het af van mijn hormonen maar ik kan me er ook niet zo toe zetten. :') heerlijk die verwarrende signalen in je hersenes!

Bij jou nog alles rustig? De 10e zei je hé? Spannend O+
♥ J & S
pi_131998333
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:17 schreef Dot. het volgende:
Even advocaat van de duivel, maar je voelt jezelf toch ook huge? Of mag je dat alleen zelf zeggen? Misschien verander ik ook nog wel van mening hierover als ik zelf wat meer buik heb
Ik vind hoe ik nu zwanger ben (en bij de andere 2 ook was) echt huge.

Maar dat slaat meer op de buik en de rest dat anders er van kan worden en niet op mijzelf.
Ik zou het echt heel erg kwetsend vinden als iemand dat zou zeggen eigenlijk.

Mijn buik is groot niet dik. :)
pi_131998357
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:38 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vind hoe ik nu zwanger ben (en bij de andere 2 ook was) echt huge.

Maar dat slaat meer op de buik en de rest dat anders er van kan worden en niet op mijzelf.
Ik zou het echt heel erg kwetsend vinden als iemand dat zou zeggen eigenlijk.

Mijn buik is groot niet dik. :)
En er zit een baby in O+ , dus dan mag het!
♥ J & S
pi_131998368
Oke ik ga aan de slag, ik bezoek de domste websites om niet te hoeven schoonmaken :')
♥ J & S
pi_131998406
Schoonmaakontwijkend gedrag! :D

Voor het kamertje hier klaar is zijn we nog wel maanden verder, we willen of een nieuw dakkapel of een nieuw raam in de kamer. Maar we hebben dan ook nog tot mei O-)
pi_131998463
Ik had bij Sjaak rond 25 de grote dingen af. Muur was geverfd. Meubels stonden. Met 43 of 44 weken waren er ook gordijnen. Met 45 waren die weer weg, want ondanks dat ik op had láten meten waren ze veul te lang. En ja. Toen was Sjaak er dus al. Er hing nog wel luxaflex. Dus geen probleem.

Dit keer hoeven we alleen de box meer te zetten. Rest laten we zo. Box doen we wel als kerstboom er uitvliegt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131998553
Haha, vinden jullie het echt zo erg als iemand zegt dat je dik of huge bent? :D O+

Ik vond mezelf ook dik en huge de vorige keer :Y Mijn buik dan, de rest van mij niet. En ik was er verdomd trots op ook O+ Ben er nooit vanuit gegaan dat iemand het negatief bedoelde en ermee wilde zeggen dat ik er in het algeheel moddervet uitzag :D :+ Die mensen vinden gewoon dat je een lekker ronde bol hebt :)
pi_131998558
Wij kunnen deze week gaan schilderen en als de vloer er dan weer in ligt komt in elk geval het bedje er te staan, want die is al in huis. De rest moet van de Ikea komen, dus dat komt wel een keertje :)
pi_131998790
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha, vinden jullie het echt zo erg als iemand zegt dat je dik of huge bent?
Ja want ik ben niet dik ik ben zwanger. Zeker bij de oudste was ik echt niet dik
Als iemand roept dat mijn buik huge is geworden kan ik alleen maar zegen klopt. :D
Als je mijn buik er vooraf af haalt ben ik gewoon van normaal postuur en niet dik.
pi_131999237
Ik had geen moeite met dik, bol, huge of vadsig. Mijn man heeft mij zelfs de hele zwangerschap door vet of gigantisch genoemd O+. Vond het prima: ik weet toch dat ik zwanger ben?
Home is where the O+ is...
pi_131999256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:35 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja, zal ik doen :D En je bent prachtig hoor :*
Gehehe :D Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen! ;)

Ik dacht dat een disclaimer niet nodig was, maar ik weet dat het lief leuk enthousiast bedoeld is. In het geval van mijn stiefmoeder was het bedoeld als I feel your pain. Tegen mijn moeder heb ik ook gezegd dat ik dat niet zo leuk vond om te horen en toen hebben we besloten dat "groot" "mooi" "gegroeid" betere woorden zijn. Ze zeggen namelijk ook precies wat zij wil zeggen. O+

Na. Nu heb ik zin om te snaaien, maar niets in huis :')

Wij zijn twee weken geleden eens begonnen met het kamertje. De grote switch hebben we gedaan en wij slapen nu al in de andere kamer. We waren eerst bang dat de ons huis te studentikoos werd ( we geven de eetkamer op voor onze slaapkamer en nu moest onze eettafel in de woonkamer. Totale oppervlak van ons appartement is 65m2..), maar het is eigenlijk heel erg knus. *; Van het weekend kinderkamer verven en inrichten.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:42:52 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132000159
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:11 schreef Cwen het volgende:
Ik had geen moeite met dik, bol, huge of vadsig. Mijn man heeft mij zelfs de hele zwangerschap door vet of gigantisch genoemd O+. Vond het prima: ik weet toch dat ik zwanger ben?
Idem hier, ik zeg ook altijd dingen als: "ik hoop dat ik dat nog kan met die dikke buik van me" :P.

Kamertje zijn wij aan begonnen toen we van vakantie terug kwamen, toen was ik 19 weken zwanger. Of nouja, we zijn toen nog niet echt aan het kamertje begonnen, want het kamertje komt bij ons op zolder en eerst moest de overloop van die zolder (die tevens dienst doet als wasruimte) een kleine make-over. Dat hebben we dus eerst gedaan (en het is nu af en helemaal fantastisch geworden O+) en daarna zijn we aan het kamertje begonnen. Mijn man is bezig met het aanleggen van de electra, ik heb zelf de commode een eerste lik verf gegeven en de kledingkast van extra planken voorzien. Volgende stap is zorgen dat het kamertje helemaal leeg komt (en daar zijn we al best een eind mee), en dan kunnen we hopelijk eind oktober/begin november gaan behangen en verven.
Daarna moeten we nog een hoop 'kleine' dingen regelen, zoals gordijnen, overgordijnen, een stoelhoes voor over de stoel van mijn grootvader, een kleed op de vloer, muurstickers en allerhande details/afwerking, maar zo rond kerst zal het vast wel af zijn ;).
KuikenGuppy
pi_132000320
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:11 schreef Cwen het volgende:
Mijn man heeft mij zelfs de hele zwangerschap door vet of gigantisch genoemd . Vond het prima: ik weet toch dat ik zwanger ben?
Maar je bent dus zwanger en niet dik of vet..
In ieder geval dik of vet vind ik iets anders dan een grote buik hebben :D
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:55:00 #149
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132000524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:18 schreef Burdie het volgende:
Ik geef de voorkeur aan het lieve "jeetje, wat draag jij mooi!" en "je kunt het echt goed zien!". ;)

Mijn oma trouwens is echt helemaal leuk.. Die is een van de "wat draag jij mooi"-mensen en daar ben ik zondag eventjes geweest. Hoor ik vandaag van m'n moeder dat ze allemaal mensen 'lastig valt' om te vertellen hoe mooi ze wel niet vindt dat ik draag. O+

Dus bij deze: Wat dragen jullie mooi! Allemaal :)

--

Ik ben trouwens net pas weer wakker. Oeps.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:04:10 #150
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132000795
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:30 schreef klaprooss het volgende:
Ja! Echt gek. Vroeger dacht ik altijd als ik verhalen las dat ze bij 20 weken nog niets aan het kamertje hadden gedaan, die mensen zijn gek! Ik heb dat kamertje af zodra ik weet dat ik zwanger ben..
Agh, we moeten er nu toch wel aan gaan beginnen denk ik :').

Wanneer gaan jullie of zijn jullie begonnen met het kamertje?

Ik moet mn huis opruimen en schoonmaken, er komt een makelaar taxeren. Gister had ik ook al ingepland ervoor maar kon me er niet toe zetten. Ik moet vandaag dus wel :'(
19 weken! *O*

Hoe gaat het met schoonmaken?

Hier het kamertje besteld na de 20-wekenecho. Ik werd toen bijgesteld naar 21w3d.. En toen deed het kamertje er 2 weken over. Vriend heeft toen alles in een dag in elkaar gezet, dus met ruim 23 weken stond alles. Ik kan nog rekenen heuj!

Behang heeft mijn vader ergens gedaan toen ik rond de 22w was. Ons huis is nieuwbouw, dus alles was net 1,5 jaar daarvoor geschilderd en we hebben destijds al geschikte gordijnen en vloer gekozen. Wat dat betreft waren we nu vrij snel klaar :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')