Oh, ik heb heel veel last van kwaaltjes. Objectief gezien, denk ik. Ben goed misselijk (was even een dagje ofzo weg, maar het is er weerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef Kwisted het volgende:
Coco, jij was ook echt mooi zwanger hoor! En Lot overigens ook, dat wilde ik ook nog zeggen![]()
En verder Coco gewoon blij zijn dat je weinig last hebt van kwaaltjes. Maar ik snap wel wat je bedoelt, er is nog zo weinig te voelen. Ik kan me er nu ook al op verheugen dat ik de baby straks ga voelen. Dat is het fijnste gevoel ooitEn ik verheug me ook erg op de echo volgende week. Ofja verheugen, het is natuurlijk ook erg spannend. Maar ik ga gewoon uit van het positieve.
Nikki, wat een grap zeg! Ik zou ook pissig zijn! Ik merk ook wel dat ik wat meer last heb van hormonen. Sowieso zit ik ineens onder de puisten. En ik ben wel wat sneller op mijn teentjes getrapt, wat eerder geïrriteerd.
Vandaag was ik voor het eerst ook echt moe vanmiddag. Toen heb ik maar even samen met F.leur al knuffelend op de bank Bumba gekeken op de laptop.
Oh en ik heb echt zo sterk het gevoel dat het een jongetje is. Mijndenkt hetzelfde en kwam gisteren met de naam Jonas
Maar het betekent 'duif'
Oh schuldig voelen is nergens voor nodig, het leven is niet eerlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef Ikina het volgende:
En daarom is reageren op mijn mobiel zo irritant, kost heel veel moeite! Dus dan maar in twee voordat alles weer verdwijnt.
Ik beschreef mijn kwaaltjes omdat die ook niet groots en sterk aanwezig zijn. Ik had verwacht iedere dag boven de pot te hangen, maar gelukkig is dat niet zo. Ik denk niet dat je daaraan af kunt meteen is alles goed gaat is niet. Zolang er geen bewijs is dat het fout gaat, proberen te genieten. Ook al kan ik me (een beetje) voorstellen dat..
Verder zie ik een aantal die voor het eerst zwanger zijn (extra jompel voor chanty, wat een geduld moet jij gehad hebben. Volgde je verhaal een beetje en heb me zelfs een beetje schuldig gevoeld). En een stel met al een kind. Genieten jullie er nu meer van omdat je weet wat er gaat komen? En doe je nu dingen expliciet anders dan de eerste keer? /nieuwsgierig
En nu moet ik gaan slapen, vorige nacht ben ik gemiddeld ieder half uur wakker geworden gok ik. Val dan wel meteen weer in slaap maar lekker is anders. Truste!
Grrmpfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:14 schreef Dot. het volgende:
Ik heb volgens mij niet eens foto's gemaakt toen ik 9 weken was. Of ja, niet met kleren aan. We nemen elke week een foto maar dan sta ik alleen in m'n ondergoedEr is nu bij mij s ochtends nog weinig te zien, is iig goed te gooien op teveel eten. S avonds is het wel echt een bolletje
![]()
En toen zei iemand laatst dat het nog wel mee viel want hij had ooit iemand beledigd die niet zwanger was en zo'n zelfde buik had
Dik zou ik niet zo erg vinden, het is niet alsof ik teveel eet ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:25 schreef Limone het volgende:
[..]
GrrmpfMaar het is allemaal goed bedoeld Net zoals: '
wat ben je lekker dik geworden!
' Dik?! Dik?! Je bent zelf dik!
Hmmmn. Slapen. Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:30 schreef GotC het volgende:
Ik moest slapen!![]()
Nog niks aan de hand iig, jammer genoeg. Ik hou me nu maar vast aan Bellelena's 10 oktoberOf m'n eigen verjaardag, de 14e.
Ik wrijf trouwens constant over m'n buikHeb geen plek om m'n handen ergens anders te laten
Grappig! Ik zit van het woordje 'dik' direct op de kast, merk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dik zou ik niet zo erg vinden, het is niet alsof ik teveel eet ofzo
Nja, slapen..elk uur wakker worden om om te draaienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Hmmmn. Slapen. Nou vooruit dan maar![]()
Wat doe jij nu op zo'n dag?
[..]
Grappig! Ik zit van het woordje 'dik' direct op de kast, merk ik
Ik zit dus ongemerkt de he-le dag aan m'n buik. Ik had afgelopen weekend een gezellige dag met een heel stel meiden en op iedere foto heb ik wel een hand op m'n buik. Toch maar even nagevraagd of ik dat de hele dag doe. Ja dus. Heb ik zelf echt niet door!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:53 schreef Limone het volgende:
Ik zag gister foto's van toen ik 9 weken was en je ziet niets. Een hele kleine verdikking als je goed kijkt. Nu nog steeds krijg ik opmerkingen dat mijn buik zo bescheiden is voor de termijn. Overigens is het dan niet zo dat je dan nergens last van hebt, met een kleine buikDat dacht ik eerst wel, maar dat bleek een naïeve gedachte.
oooh maar wat ben ik mooi slank op die 9 weken foto!![]()
Gister merkte een vriendin op dat ik zo weinig aan mijn buik zit..Dat klopt ook wel, ik voel haar zo ook wel. En als er een pootje in de weg zit dan duw ik wel even. Maar ik zit niet constant over die buik te wrijven. Doen jullie dat wel? En hoe vaak? Ben ik nou niet mijn kind aan het verpesten door minder 'lichamelijk' contact te hebben?
GotC-tje! Hoe gaat het? Ik vind je een beetje...uh... rustig!![]()
jouw moeder ook al!? monsters zijn hetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:25 schreef Limone het volgende:
[..]
GrrmpfMaar het is allemaal goed bedoeld Net zoals: '
wat ben je lekker dik geworden!
' Dik?! Dik?! Je bent zelf dik!
Mijn moeder is het kleine zusje van jouw moeder..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:04 schreef DJMomo het volgende:
[..]
jouw moeder ook al!? monsters zijn het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aftellen!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:55 schreef Limone het volgende:
Wat heerlijk! Nog vijf dagen...Nog vijf dagen..
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Mijn moeder is het kleine zusje van jouw moeder..
Jeetje, wat lomp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zei mijn baas bij mijn vorige zwangerschap: 'eerst was je zo'n iel en dun meisje, nu ben je zo rond als een ton'![]()
Succes alle dames met de laatste dagen en weekjes werken tot het verlof. Ik mag nog een maand of drie. Iets minder nu.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |