ik heb savonds gewoon al echt een super opgezwollen buik. Heb al expres wijde truien aan als we visite hebben. Ongelofelijk hoe hard dat de 2e keer gaat. Al had ik de eerste keer met 12 weken ook al echt een buikje moet ik zeggen. Ik vind het wel heel erg leuk om al meteen die verandering te zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Enfermera het volgende:
Hier kan ik echt mn buik niet meer goed inhoudenDat wordt eerder vertellen op mn werk gok ik.
Gewoon vragenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor, wat fijn dat je zo'n goede ervaring bij je vk had. Ik hoop dat het echobureau morgen wel bereikbaar is.
Krijg je tegenwoordig van MvM nog een '10-weken plassen in potten volgehouden' cadeau? Ik weet nog dat ik bij de zwangerschap van L. een leuk fotolijstje voor echo's kreeg.
Oh, en zal ik brutaal doen en om nog zo'n dekentje vragen omdat ik een tweeling krijg? Het is echt zo'n fijn zacht dekentje, daar wil ik eigenlijk allebei de babies wel in doen.
Enf, spannend hoe lang je het nog verborgen kan houden. Bij mij heeft het best lang geduurd voor mensen iets durfden te vragen hoor. En mijn buik was vanaf het begin al gezwollen door de hormonen van de ivf en de eicelpunctie, bewijs in het buikentopic.
Ja precies, erg he! Vooral 's avonds iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:00 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ik heb savonds gewoon al echt een super opgezwollen buik. Heb al expres wijde truien aan als we visite hebben. Ongelofelijk hoe hard dat de 2e keer gaat. Al had ik de eerste keer met 12 weken ook al echt een buikje moet ik zeggen. Ik vind het wel heel erg leuk om al meteen die verandering te zien.
Het voelt nog zo onwerkelijk dat ik weer zwanger ben. Dat het van vooraf aan weer begint. Ik verheug me er ontzettend op. En ik probeer heel bewust van elke dag te genieten, omdat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn *emo. We willen namelijk echt maar 2 kindjes. Maar zwanger zijn, ik hou ervan![]()
Burdie, ik herken je spierpijn! Ik heb dat ook. Alsof ik al 100 sit-ups heb gedaan ofzo.
Coco in de OP, jeuj! 13 meiMei is zo'n mooie maand.
![]()
Mabawa, ik herken de vreetbuien. Ik ga echt los op alles wat ik in huis heb, zo'n mega honger. Ik denk dat ik binnen no time 5kg aan ga komen
Jij had ook zo'n supermooie buik bij F.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef Kwisted het volgende:
Enf ik ga ook geen tweede keer plassen voor MvM. Ik vond het de eerste keer al belasting. Die rotte kotsgeur van die bakken. En het kannetje paste hier niet onder mijn billen in de wc, dus ging ik elke keer op dat kannetje hurken. Nee ik vind het goed geweest. Maar toch voel ik me er wel lullig over![]()
Lot buikfoto's komen nog wel als ik iets verder ben.
ahh dankjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij had ook zo'n supermooie buik bij F.
Plus dubbel HCG!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logisch hoor dames dat jullie geen tweede keer willen. Ik heb er ditkeer ook veel meer moeite mee gehad dan de eerste keer. Die kannen meuren verschrikkelijk, ik moest er telkens bijna van kotsen, terwijl ik helemaal niet misselijk was verder ofzo. Maar er komt echt een putlucht uit die kannen.Maarja, ik heb die hormonen ook zelf gebruikt, dus ik vond het een soort must om mee te doen, iets van voor wat hoort wat ofzo.
Maargoed het dekentje dat ik kreeg was wel heel leuk en überzacht.
Nope, je krijgt geen tweede cadeau meer.. Daar had ik die mail (waarbij binnen 7 min over werd teruggebeld) over gestuurd naar MvM, want was in de veronderstelling dat het nog wel zo was. Maar na 11 weken plassen kreeg ik alleen een 'Bedankt!' mailquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor, wat fijn dat je zo'n goede ervaring bij je vk had. Ik hoop dat het echobureau morgen wel bereikbaar is.
Krijg je tegenwoordig van MvM nog een '10-weken plassen in potten volgehouden' cadeau? Ik weet nog dat ik bij de zwangerschap van L. een leuk fotolijstje voor echo's kreeg.
Oh, en zal ik brutaal doen en om nog zo'n dekentje vragen omdat ik een tweeling krijg? Het is echt zo'n fijn zacht dekentje, daar wil ik eigenlijk allebei de babies wel in doen.
Enf, spannend hoe lang je het nog verborgen kan houden. Bij mij heeft het best lang geduurd voor mensen iets durfden te vragen hoor. En mijn buik was vanaf het begin al gezwollen door de hormonen van de ivf en de eicelpunctie, bewijs in het buikentopic.
Tsssssk nu ga ik zeker bellen over een tweede dekentje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope, je krijgt geen tweede cadeau meer.. Daar had ik die mail (waarbij binnen 7 min over werd teruggebeld) over gestuurd naar MvM, want was in de veronderstelling dat het nog wel zo was. Maar na 11 weken plassen kreeg ik alleen een 'Bedankt!' mail.
Boekje was volgens mij alleen maar bij aanmelden in april en mei (misschien maart?) Ik heb 'm toen ook gekregen...en dan kwam ik zelfs maar tot vijf weken door de miskraam. Ik was al wel voor zes weken aangemeld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef Mabawa. het volgende:
Ik heb wel een tweede kado gekregen. Een ABC-boekje kreeg ik na een paar weken opgestuurd.
Dit was ongeveer in mei ofzo.
Wahahaha, goede grapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo! Mail naar MvM is verstuurd. Ik ben benieuwd.
Ik had vanavond nog een hormonster momentje:
Ik had eenzelfde maxi cosi als degene die we al hebben via MP gekocht en bij mijn vader (en zusje) laten bezorgen. Kreeg ik op mijn werk via de app een foto van de maxi cosi die was aangekomen. Was het helemaal geen cabriofix, maar een maxi cosi van 10 jaar oud met alleen dezelfde voetenzak als die van L en de cosi zelf had een geel/blauw ruitjespatroon. Ik was helemaal witheet wilde die vrouw al gaan mailen, ik had het er gewoon warm van zo boos was ik. Miskoop!
Krijg ik een paar minuten later een nieuwe foto van de juiste maxi cosi toegestuurd.Hadden mijn vader en zusje die hele oude cosi nog op zolder staan en speciaal voor de gelegenheid even naar beneden gehaald en een foto gemaakt. Ze hebben me echt goed genept.
Nu kan ik er enorm om lachen, maar pfoeh wat was ik op het moment dat ik die eerste foto kreeg woest. Gelukkig is de maxi cosi echt heel mooi. Ik ben er heel blij mee!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Kursor het volgende:
--> enige is dat ik nu alweer richting m'n bed vertrek. Echt vreselijk ongezellig wegens moe (en dan wad ik nog wel 'vrij' vandaag).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |