abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:53:35 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131979491
Limone 35 weken! :o O+ Wat gaaf! Ja, die buik ga je missen, dus geniet er nog maar ff van O+

Angelatje fijn dat de groeiecho goed was! :D Oh, dat is jammer, verkeerd om -O-

Hier kan ik echt mn buik niet meer goed inhouden :') Dat wordt eerder vertellen op mn werk gok ik.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131979802
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Enfermera het volgende:

Hier kan ik echt mn buik niet meer goed inhouden :') Dat wordt eerder vertellen op mn werk gok ik.
ik heb savonds gewoon al echt een super opgezwollen buik. Heb al expres wijde truien aan als we visite hebben. Ongelofelijk hoe hard dat de 2e keer gaat. Al had ik de eerste keer met 12 weken ook al echt een buikje moet ik zeggen. Ik vind het wel heel erg leuk om al meteen die verandering te zien.

Het voelt nog zo onwerkelijk dat ik weer zwanger ben. Dat het van vooraf aan weer begint. Ik verheug me er ontzettend op. En ik probeer heel bewust van elke dag te genieten, omdat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn *emo. We willen namelijk echt maar 2 kindjes. Maar zwanger zijn, ik hou ervan O+

Burdie, ik herken je spierpijn! Ik heb dat ook. Alsof ik al 100 sit-ups heb gedaan ofzo.

Coco in de OP, jeuj! 13 mei O+ Mei is zo'n mooie maand. :Y

Mabawa, ik herken de vreetbuien. Ik ga echt los op alles wat ik in huis heb, zo'n mega honger. Ik denk dat ik binnen no time 5kg aan ga komen :P
pi_131980056
Kursor, wat fijn dat je zo'n goede ervaring bij je vk had. Ik hoop dat het echobureau morgen wel bereikbaar is.

Krijg je tegenwoordig van MvM nog een '10-weken plassen in potten volgehouden' cadeau? Ik weet nog dat ik bij de zwangerschap van L. een leuk fotolijstje voor echo's kreeg. :)
Oh, en zal ik brutaal doen en om nog zo'n dekentje vragen omdat ik een tweeling krijg? Het is echt zo'n fijn zacht dekentje, daar wil ik eigenlijk allebei de babies wel in doen. O+

Enf, spannend hoe lang je het nog verborgen kan houden. Bij mij heeft het best lang geduurd voor mensen iets durfden te vragen hoor. En mijn buik was vanaf het begin al gezwollen door de hormonen van de ivf en de eicelpunctie, bewijs in het buikentopic. ;)
pi_131980225
Pics Enf en Kwisted! :D O+
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:14:59 #80
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131980514
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor, wat fijn dat je zo'n goede ervaring bij je vk had. Ik hoop dat het echobureau morgen wel bereikbaar is.

Krijg je tegenwoordig van MvM nog een '10-weken plassen in potten volgehouden' cadeau? Ik weet nog dat ik bij de zwangerschap van L. een leuk fotolijstje voor echo's kreeg. :)
Oh, en zal ik brutaal doen en om nog zo'n dekentje vragen omdat ik een tweeling krijg? Het is echt zo'n fijn zacht dekentje, daar wil ik eigenlijk allebei de babies wel in doen. O+

Enf, spannend hoe lang je het nog verborgen kan houden. Bij mij heeft het best lang geduurd voor mensen iets durfden te vragen hoor. En mijn buik was vanaf het begin al gezwollen door de hormonen van de ivf en de eicelpunctie, bewijs in het buikentopic. ;)
Gewoon vragen :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:15:08 #81
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131980524
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:00 schreef Kwisted het volgende:

[..]

ik heb savonds gewoon al echt een super opgezwollen buik. Heb al expres wijde truien aan als we visite hebben. Ongelofelijk hoe hard dat de 2e keer gaat. Al had ik de eerste keer met 12 weken ook al echt een buikje moet ik zeggen. Ik vind het wel heel erg leuk om al meteen die verandering te zien.

Het voelt nog zo onwerkelijk dat ik weer zwanger ben. Dat het van vooraf aan weer begint. Ik verheug me er ontzettend op. En ik probeer heel bewust van elke dag te genieten, omdat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn *emo. We willen namelijk echt maar 2 kindjes. Maar zwanger zijn, ik hou ervan O+

Burdie, ik herken je spierpijn! Ik heb dat ook. Alsof ik al 100 sit-ups heb gedaan ofzo.

Coco in de OP, jeuj! 13 mei O+ Mei is zo'n mooie maand. :Y

Mabawa, ik herken de vreetbuien. Ik ga echt los op alles wat ik in huis heb, zo'n mega honger. Ik denk dat ik binnen no time 5kg aan ga komen :P
Ja precies, erg he! Vooral 's avonds idd :o
Ohja slim.. Ja bizar toch?! Hier zag je met 8 weken echt nog minder dan wat ik nu heb bij mn dochter.. :o :o Pff. Ja, ik had toen idd ook al wel een buikje. Ik leek dik voor mensen die me niet kenden maar anderen zagen wel echt dat ik zwanger was :P

O+ Whihi ja precies... Ja ik probeer er ook echt van te genieten, voor mij ook de laatste keer. Ik vrees dat ik nog eerder last van mn bekken krijg nu maar dat neem ik maar voor lief (zeg ik nu :+ )

XD Whihi. Lekker eten meis.. Komt wel weer goed erna! Natuurlijk niet te gortig maken maar af en toe wat lekkers mag nu :9

Nikki: ik moet eerlijk zeggen dat ik erg teleurgesteld was in MvM. Ik moest 2 maanden nadat ik gestopt was nog mailen omdat ik nog steeds geen cadeau had. Ik zou een luiertas krijgen. :') Wat krijg ik? Een paarse, ontzettend naar plastic stinkende, gewone schoudertas met een heel groot MvM logo erop.
Ohja, en ik mocht dan een armband/halsketting uitzoeken bij het begin.
Beetje jammer hoor. Ik heb het 1x gedaan, vind het genoeg. Ga het niet nog een tweede keer doen. Ik weet dat heel veel vrouwen er baat bij hebben maar ik zie het ook gewoon niet zitten met nog een bijna dreumes die rondkruipt.

Hihi ja zeker spannend.. ben benieuwd. Ja ze zullen op mn werk natuurlijk ook niet zo snel vragen maar ik ben zeg maar niet dik en je ziet het best wel snel denk ik :+ magoed. Denk dat het ook fijn is als ik daar duidelijk over ben naar mn leidinggevenden en anderen..
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:15:23 #82
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131980535
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:09 schreef L0t.. het volgende:
Pics Enf en Kwisted! :D O+
Jij wil nu al buikfoto's? :') XD
pi_131980619
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:15 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jij wil nu al buikfoto's? :') XD
Yep *O* is leuk joh, zo'n serie vanaf het allereerste begin O+
pi_131980783
Enf ik ga ook geen tweede keer plassen voor MvM. Ik vond het de eerste keer al belasting. Die rotte kotsgeur van die bakken. En het kannetje paste hier niet onder mijn billen in de wc, dus ging ik elke keer op dat kannetje hurken. Nee ik vind het goed geweest. Maar toch voel ik me er wel lullig over :{

Lot buikfoto's komen nog wel als ik iets verder ben. :Y
pi_131980889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef Kwisted het volgende:
Enf ik ga ook geen tweede keer plassen voor MvM. Ik vond het de eerste keer al belasting. Die rotte kotsgeur van die bakken. En het kannetje paste hier niet onder mijn billen in de wc, dus ging ik elke keer op dat kannetje hurken. Nee ik vind het goed geweest. Maar toch voel ik me er wel lullig over :{

Lot buikfoto's komen nog wel als ik iets verder ben. :Y
Jij had ook zo'n supermooie buik bij F. *;
pi_131980997
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Jij had ook zo'n supermooie buik bij F. *;
ahh dankje O+ ik heb toen meer complimenten gehad dan ooit in mijn leven. Echt iedereen zei iets over mijn buik. *;
pi_131981402
Logisch hoor dames dat jullie geen tweede keer willen. Ik heb er ditkeer ook veel meer moeite mee gehad dan de eerste keer. Die kannen meuren verschrikkelijk, ik moest er telkens bijna van kotsen, terwijl ik helemaal niet misselijk was verder ofzo. Maar er komt echt een putlucht uit die kannen. :r Maarja, ik heb die hormonen ook zelf gebruikt, dus ik vond het een soort must om mee te doen, iets van voor wat hoort wat ofzo.
Maargoed het dekentje dat ik kreeg was wel heel leuk en überzacht. O+
pi_131981549
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logisch hoor dames dat jullie geen tweede keer willen. Ik heb er ditkeer ook veel meer moeite mee gehad dan de eerste keer. Die kannen meuren verschrikkelijk, ik moest er telkens bijna van kotsen, terwijl ik helemaal niet misselijk was verder ofzo. Maar er komt echt een putlucht uit die kannen. :r Maarja, ik heb die hormonen ook zelf gebruikt, dus ik vond het een soort must om mee te doen, iets van voor wat hoort wat ofzo.
Maargoed het dekentje dat ik kreeg was wel heel leuk en überzacht. O+
Plus dubbel HCG! :Y *O*
pi_131981634
Ja dat misschien ook nog wel Kwis. Geen idee of het echt dubbel is. Maar vast meer dan bij een baby. :) En daarom mag ik ook best twee dekentjes vind ik. :@ :)
pi_131982258
Ik zou het gewoon vragen Nikki :Y

Wij hebben net een kinderwagen opgehaald, een rode Mutsy Slider met alles erop en eraan O+
pi_131982346
Voel me als ik me met jullie vergelijk eigenlijk wel een rare zwangere...het is dat de echo vorige week qua termijn toch redelijk in de buurt kwam, maar
- niet echt moeite met de geur van MvM-flessen
- nu bij ~8 weken nog helemaal niets te merken van een buikje/darmen, terwijl ik al voor de vierde keer in ieder geval deze termijn heb gehaald
- ik val (langzaam) af, maar ben niet misselijk/hoef niet te spugen...alhoewel cravings ontbreken (nooit misselijk geweest door hCG, verbaasde de artsen wel bij de mola destijds)

--> enige is dat ik nu alweer richting m'n bed vertrek. Echt vreselijk ongezellig wegens moe (en dan wad ik nog wel 'vrij' vandaag).
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:48:58 #92
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131982386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:

Nope, je krijgt geen tweede cadeau meer.. Daar had ik die mail (waarbij binnen 7 min over werd teruggebeld) over gestuurd naar MvM, want was in de veronderstelling dat het nog wel zo was. Maar na 11 weken plassen kreeg ik alleen een 'Bedankt!' mail :+.
pi_131982650
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef GotC het volgende:

[..]

Nope, je krijgt geen tweede cadeau meer.. Daar had ik die mail (waarbij binnen 7 min over werd teruggebeld) over gestuurd naar MvM, want was in de veronderstelling dat het nog wel zo was. Maar na 11 weken plassen kreeg ik alleen een 'Bedankt!' mail :+.
Tsssssk nu ga ik zeker bellen over een tweede dekentje. ;)
pi_131982674
Ik heb wel een tweede kado gekregen. Een ABC-boekje kreeg ik na een paar weken opgestuurd.
Dit was ongeveer in mei ofzo.

Hier blijf ik van alles eten, maar zit ondertussen wel vol en begin misselijk te worden. :')

Verder praten jullie enorm veel en kan ik het even niet volgen :+
pi_131983494
Zo! Mail naar MvM is verstuurd. Ik ben benieuwd.

Ik had vanavond nog een hormonster momentje:
Ik had eenzelfde maxi cosi als degene die we al hebben via MP gekocht en bij mijn vader (en zusje) laten bezorgen. Kreeg ik op mijn werk via de app een foto van de maxi cosi die was aangekomen. Was het helemaal geen cabriofix, maar een maxi cosi van 10 jaar oud met alleen dezelfde voetenzak als die van L en de cosi zelf had een geel/blauw ruitjespatroon. Ik was helemaal witheet wilde die vrouw al gaan mailen, ik had het er gewoon warm van zo boos was ik. Miskoop!
Krijg ik een paar minuten later een nieuwe foto van de juiste maxi cosi toegestuurd. O+ Hadden mijn vader en zusje die hele oude cosi nog op zolder staan en speciaal voor de gelegenheid even naar beneden gehaald en een foto gemaakt. Ze hebben me echt goed genept. :@ Nu kan ik er enorm om lachen, maar pfoeh wat was ik op het moment dat ik die eerste foto kreeg woest. Gelukkig is de maxi cosi echt heel mooi. Ik ben er heel blij mee! :)
pi_131983792
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef Mabawa. het volgende:
Ik heb wel een tweede kado gekregen. Een ABC-boekje kreeg ik na een paar weken opgestuurd.
Dit was ongeveer in mei ofzo.
Boekje was volgens mij alleen maar bij aanmelden in april en mei (misschien maart?) Ik heb 'm toen ook gekregen...en dan kwam ik zelfs maar tot vijf weken door de miskraam. Ik was al wel voor zes weken aangemeld.

NIKKI, even je informatrice benaderen. Toen hè zwanger was van L. Kon je uit een aantal cadeaus kiezen toch? Een ervan was een bruna kinderserviesje en als je zwanger was van een tweeling dan kon je later een tweede serviesje aanvragen. Proberen kan altijd :\
pi_131983977
Ja Kursor inderdaad! Wij hebben toen het boek over zwangerschap genomen, want toen waren we nog zwangerschapsnono's. :')
pi_131984000
Hihihi Nikki, ze hadden je goed te pakken!
pi_131984093
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo! Mail naar MvM is verstuurd. Ik ben benieuwd.

Ik had vanavond nog een hormonster momentje:
Ik had eenzelfde maxi cosi als degene die we al hebben via MP gekocht en bij mijn vader (en zusje) laten bezorgen. Kreeg ik op mijn werk via de app een foto van de maxi cosi die was aangekomen. Was het helemaal geen cabriofix, maar een maxi cosi van 10 jaar oud met alleen dezelfde voetenzak als die van L en de cosi zelf had een geel/blauw ruitjespatroon. Ik was helemaal witheet wilde die vrouw al gaan mailen, ik had het er gewoon warm van zo boos was ik. Miskoop!
Krijg ik een paar minuten later een nieuwe foto van de juiste maxi cosi toegestuurd. O+ Hadden mijn vader en zusje die hele oude cosi nog op zolder staan en speciaal voor de gelegenheid even naar beneden gehaald en een foto gemaakt. Ze hebben me echt goed genept. :@ Nu kan ik er enorm om lachen, maar pfoeh wat was ik op het moment dat ik die eerste foto kreeg woest. Gelukkig is de maxi cosi echt heel mooi. Ik ben er heel blij mee! :)
Wahahaha, goede grap :D :D

Los van hormonsteren overigens. Ik zou sowieso best nijdig zijn als iemand het me flikte om me zo te bezeiken via marktplaats :(

Maar gelukkig is het goed gekomen :D *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Kursor het volgende:
--> enige is dat ik nu alweer richting m'n bed vertrek. Echt vreselijk ongezellig wegens moe (en dan wad ik nog wel 'vrij' vandaag).
Slaap lekker :*

Kwis, jij was inderdaad prachtig zwanger O+ trut
Maar ik vind het ook echt tof zelf :Y Al ben ik niet bewuster aan het genieten ofzo. Ik merk er gewoon nog zo weinig van, behalve van de misselijkheid en 's avonds een dikke pens. Vind het wel heel tof hoor, maar er valt gewoon niks te genieten (behalve van het idee dat ik zwanger ben, en dat is wel écht heel tof!).

Als ik straks een bolletje krijg, met mijn angelsounds het hartje kan horen, en de babbie begin te voelen, dat vind ik allemaal genietmomentjes O+

Vind het lastig uit te leggen. Ik ben echt ontzettend blij nu, maar ik voel me fysiek gewoon totaal niet anders dan normaal. Dus weet niet zo goed waar ik van zou moeten genieten. Behalve van het idee dat ik zwanger ben (maar dat is nog wat abstract voorlopig, voor mij).
pi_131984753
Coco, jij was ook echt mooi zwanger hoor! En Lot overigens ook, dat wilde ik ook nog zeggen :Y
En verder Coco gewoon blij zijn dat je weinig last hebt van kwaaltjes. Maar ik snap wel wat je bedoelt, er is nog zo weinig te voelen. Ik kan me er nu ook al op verheugen dat ik de baby straks ga voelen. Dat is het fijnste gevoel ooit O+ En ik verheug me ook erg op de echo volgende week. Ofja verheugen, het is natuurlijk ook erg spannend. Maar ik ga gewoon uit van het positieve.

Nikki, wat een grap zeg! Ik zou ook pissig zijn! Ik merk ook wel dat ik wat meer last heb van hormonen. Sowieso zit ik ineens onder de puisten. En ik ben wel wat sneller op mijn teentjes getrapt, wat eerder geïrriteerd.
Vandaag was ik voor het eerst ook echt moe vanmiddag. Toen heb ik maar even samen met F.leur al knuffelend op de bank Bumba gekeken op de laptop.

Oh en ik heb echt zo sterk het gevoel dat het een jongetje is. Mijn (8> denkt hetzelfde en kwam gisteren met de naam Jonas O+ Maar het betekent 'duif' :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')