Wat heel lief dat 'dragen'quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan het lieve "jeetje, wat draag jij mooi!" en "je kunt het echt goed zien!".
Mijn oma trouwens is echt helemaal leuk.. Die is een van de "wat draag jij mooi"-mensen en daar ben ik zondag eventjes geweest. Hoor ik vandaag van m'n moeder dat ze allemaal mensen 'lastig valt' om te vertellen hoe mooi ze wel niet vindt dat ik draag.![]()
Dus bij deze: Wat dragen jullie mooi! Allemaal
--
Ik ben trouwens net pas weer wakker. Oeps.
Dwarsligging is naar hè! En hij moet nu gewoon netjes gaan indalen en niet zo draaikonten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef GotC het volgende:
Kak. Volgens mij is Bob gedraaid van hoofdligging naar dwarsligging.
Oh shit. Even een tijdje op handen en knieën gaan zitten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef GotC het volgende:
Kak. Heeft hij nog zoveel ruimte??!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef GotC het volgende:
bij 40+ weken nog?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef GotC het volgende:
maar je vk heeft dat gevoeld? of je moeder? ik snap het nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:49 schreef GotC het volgende:
Yup, heb veel vruchtwater en hij ligt niet ingedaald.. Daardoor wel een kans dat hij terugdraait, maar zal je zien dat hij dat niet doetWeet niet zo goed wat ik nou moet doen..
Ik kan precies z'n hoofd en kont vastpakken bij m'n beide zijden en het is bij m'n bekken 'leeg', zoals bij eerdere dwarsliggingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij 40+ weken nog?![]()
voelt het voor jou zo of heeft je moeder of je vk dat gevoeld?
brrr dwars
oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan precies z'n hoofd en kont vastpakken bij m'n beide zijden en het is bij m'n bekken 'leeg', zoals bij eerdere dwarsliggingDus niet officieel bevestigd..
Heb alleen morgenmiddag echo+ctg bij de gyn, dus ga zo wel even m'n vk bellen. Thanksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijkje verloskundige kan heel eenvoudig voelen of Bob nog goed ligt. Zo niet dan moet er een plan worden gemaakt, en gezien jouw termijn moet daar niet te lang mee afgewacht worden. Dus tenzij je bijv. vanmiddag of morgenochtend op controle moet zou k ff bellen
Ik kan het me ook gewoon niet voorstellen eerlijk gezegd.. Bedoel, de kans daarop is zó kleinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
overigens, kans dat ie vanuit hoofdlig nu weer naar dwars draait is erg klein, maar you never know
Effe kalm aan, daar zit eerst nog een versie voor als mogelijkheidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijkje verloskundige kan heel eenvoudig voelen of Bob nog goed ligt. Zo niet dan moet er een plan worden gemaakt, en gezien jouw termijn moet daar niet te lang mee afgewacht worden. Dus tenzij je bijv. vanmiddag of morgenochtend op controle moet zou k ff bellen
overigens, kans dat ie vanuit hoofdlig nu weer naar dwars draait is erg klein, maar you never know
Dat laatste bedoelde ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:14 schreef WupWup het volgende:
[..]
Effe kalm aan, daar zit eerst nog een versie voor als mogelijkheidMaar idd ff bellen voor een controle, want als je vliezen breken tijdens dwarsligging wordt nieman vrolijk.
Je kunt gewoon ff naar de diensttelefoon bellen hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Valt zoiets als dit onder dringende of niet-dringende vraag
Eens!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je kunt gewoon ff naar de diensttelefoon bellen hoor
althans, laat ik voor mezelf spreken, ik zou het niet erg vinden als je daarvoor naar het dienstnummer zou bellen.
Als jij het dringend vind is het toch dringend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Valt zoiets als dit onder dringende of niet-dringende vraag
Hier is het gewoon een vast nummer voor als je 'tijdens openingstijden' wilt bellen, en voor al het andere bel je het 06-nummer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als jij het dringend vind is het toch dringend.
Om deze reden hebben onze vk's gewoon 24/7 spreekuur zodat je niet zelf die keus hoeft te maken
Nu heb ik er geen verstand van verder maar ik vind het zo lastig die 2 nummers of moeten wachten tot spreekuur enzo.
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als jij het dringend vind is het toch dringend.
Om deze reden hebben onze vk's gewoon 24/7 spreekuur zodat je niet zelf die keus hoeft te maken
Nu heb ik er geen verstand van verder maar ik vind het zo lastig die 2 nummers of moeten wachten tot spreekuur enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |