abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132000987
Hier 33 weken vandaag! Nog een weekje tot mijn verlof
, minus 2 adv dagen. Eindelijk.

Dot een jongen, kan je lekker jongens dingen gaan shoppen.

Chanty ook hier een kamer vd katten gepikt, maar de hebben er nog 2. Verder moeten ze er maar aan wennen. Ik ga niet alles hermetisch afsluiten, daar is geen doen aan. Wel gaan we ze goed in de gaten houden.

Vreetbuien zag ik voorbij komen, tis maar goed dat ik met verlof ga. Die luch pauzes in de stad zijn niet best! Veel te veel lekkernijen.

Ikina en Coco welkom, spannend hè die eerste tijd. En het voorjaar lijkt me een fijne tijd om te bevallen. Hier gaan we gewoon eerst een paar maanden cocoonen.

Kursor hier ook weinig kwaaltjes in het begin, ik merkte het vooral aan vermoeidheid en gevoelige groeiende borsten.

Limone, pffff fijn zon reactie van je stiefmoeder. Al bedoeld ze t vast goed. Ik volg projskippie: je draagt mooi, is veel fijner om te horen. En ja ook ik voel me weleens dikkiedickinson.

Verder is hier vandaag de kinderwagen bezorgd (mutsy evo) en staat er een appeltaart in de oven, mmmmmm nu al zin in!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:15:10 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132001126
Kak. Volgens mij is Bob gedraaid van hoofdligging naar dwarsligging. :'(
pi_132001268
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik geef de voorkeur aan het lieve "jeetje, wat draag jij mooi!" en "je kunt het echt goed zien!". ;)

Mijn oma trouwens is echt helemaal leuk.. Die is een van de "wat draag jij mooi"-mensen en daar ben ik zondag eventjes geweest. Hoor ik vandaag van m'n moeder dat ze allemaal mensen 'lastig valt' om te vertellen hoe mooi ze wel niet vindt dat ik draag. O+

Dus bij deze: Wat dragen jullie mooi! Allemaal :)

--

Ik ben trouwens net pas weer wakker. Oeps.
Wat heel lief dat 'dragen' O+

Als mijn oma nog leefde was ze vast heel trots geweest dat ik nog op hakken loop. Zij zei altijd vol trots dat zij tot en met maand 8 nog op hoge hakken liep. Waarop vervolgens mijn moeder zo keek: }:| omdat zij nooit goed op hakken heeft kunnen lopen. Zien jullie het patroon? :') Arme Nellie...

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 09-10-2013 12:24:56 ]
pi_132001301
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef GotC het volgende:
Dwarsligging is naar hè! En hij moet nu gewoon netjes gaan indalen en niet zo draaikonten.
pi_132001305
quote:
Oh shit. Even een tijdje op handen en knieën gaan zitten? :*
pi_132001845
quote:
Kak. Heeft hij nog zoveel ruimte??!
pi_132002004
quote:
bij 40+ weken nog? :o
voelt het voor jou zo of heeft je moeder of je vk dat gevoeld?

brrr dwars :X
:)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:49:15 #158
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132002030
Yup, heb veel vruchtwater en hij ligt niet ingedaald.. Daardoor wel een kans dat hij terugdraait, maar zal je zien dat hij dat niet doet ;( Weet niet zo goed wat ik nou moet doen..
pi_132002070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:49 schreef GotC het volgende:
Yup, heb veel vruchtwater en hij ligt niet ingedaald.. Daardoor wel een kans dat hij terugdraait, maar zal je zien dat hij dat niet doet ;( Weet niet zo goed wat ik nou moet doen..
maar je vk heeft dat gevoeld? of je moeder? ik snap het niet :D
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:50:59 #160
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132002072
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

bij 40+ weken nog? :o
voelt het voor jou zo of heeft je moeder of je vk dat gevoeld?

brrr dwars :X
Ik kan precies z'n hoofd en kont vastpakken bij m'n beide zijden en het is bij m'n bekken 'leeg', zoals bij eerdere dwarsligging :X Dus niet officieel bevestigd..
pi_132002119
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik kan precies z'n hoofd en kont vastpakken bij m'n beide zijden en het is bij m'n bekken 'leeg', zoals bij eerdere dwarsligging :X Dus niet officieel bevestigd..
oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijk ;) je verloskundige kan heel eenvoudig voelen of Bob nog goed ligt. Zo niet dan moet er een plan worden gemaakt, en gezien jouw termijn moet daar niet te lang mee afgewacht worden. Dus tenzij je bijv. vanmiddag of morgenochtend op controle moet zou k ff bellen

overigens, kans dat ie vanuit hoofdlig nu weer naar dwars draait is erg klein, maar you never know
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:55:23 #162
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132002177
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijk ;) je verloskundige kan heel eenvoudig voelen of Bob nog goed ligt. Zo niet dan moet er een plan worden gemaakt, en gezien jouw termijn moet daar niet te lang mee afgewacht worden. Dus tenzij je bijv. vanmiddag of morgenochtend op controle moet zou k ff bellen
Heb alleen morgenmiddag echo+ctg bij de gyn, dus ga zo wel even m'n vk bellen. Thanks :*
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:05:35 #163
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132002439
quote:

[..]

overigens, kans dat ie vanuit hoofdlig nu weer naar dwars draait is erg klein, maar you never know
Ik kan het me ook gewoon niet voorstellen eerlijk gezegd.. Bedoel, de kans daarop is zó klein :{
pi_132002687
quote:

[..]

Effe kalm aan, daar zit eerst nog een versie voor als mogelijkheid ;) Maar idd ff bellen voor een controle, want als je vliezen breken tijdens dwarsligging wordt nieman vrolijk.
pi_132002769
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:14 schreef WupWup het volgende:

[..]

Effe kalm aan, daar zit eerst nog een versie voor als mogelijkheid ;) Maar idd ff bellen voor een controle, want als je vliezen breken tijdens dwarsligging wordt nieman vrolijk.
Dat laatste bedoelde ik :D daarom zou je t nu willen weten, wel of geen dwars ivm wanneer bellen en met wie als vliezen breken of weeën beginnen, dan kan er plan worden gemaakt zeker bij ruim vruchtwater voor idd eventueel versie. Maar daar gaan ze vast niet mee wachten tot 41+3 :D
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:20:50 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132002882
Valt zoiets als dit onder dringende of niet-dringende vraag :?
pi_132003008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Je kunt gewoon ff naar de diensttelefoon bellen hoor :)
althans, laat ik voor mezelf spreken, ik zou het niet erg vinden als je daarvoor naar het dienstnummer zou bellen.
pi_132003129
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

Je kunt gewoon ff naar de diensttelefoon bellen hoor :)
althans, laat ik voor mezelf spreken, ik zou het niet erg vinden als je daarvoor naar het dienstnummer zou bellen.
Eens!
pi_132003220
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Als jij het dringend vind is het toch dringend. :Y
Om deze reden hebben onze vk's gewoon 24/7 spreekuur zodat je niet zelf die keus hoeft te maken *O*

Nu heb ik er geen verstand van verder maar ik vind het zo lastig die 2 nummers of moeten wachten tot spreekuur enzo.
pi_132003347
Ik vind het (ja echt, klinkt stom) helemaal niet leuk om niet meer zwanger te zijn.
Ik kom hier dan wel afscheid nemen, want ik heb toch echt een super leuk kind erbij! En daar zijn we ontzettend gelukkig mee. Het is z'n lief kindje weer.

Even een foto om een kleine indruk te krijgen:

Allemaal veel succes en geniet van jullie zwangerschap!
En tot in het kleine baby'tjes topic. O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:39:54 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132003426
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Om deze reden hebben onze vk's gewoon 24/7 spreekuur zodat je niet zelf die keus hoeft te maken *O*

Nu heb ik er geen verstand van verder maar ik vind het zo lastig die 2 nummers of moeten wachten tot spreekuur enzo.

Hier is het gewoon een vast nummer voor als je 'tijdens openingstijden' wilt bellen, en voor al het andere bel je het 06-nummer.
KuikenGuppy
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:40:30 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132003451
Ymme wat een droppie zeg O+
Lekkere wangetjes heeft 'ie :D
KuikenGuppy
pi_132003463
Ohhh die wangen O+ O+
pi_132003793
Die wangen ontvangen dan ook héél veel kusjes.
Van zijn grote broer maar zeker niet minder van mama en papa! :)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:57:53 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132003992
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is zeker waar :Y
Net ff gebeld en barstte natúúrlijk in tranen uit, dus Yur heeft ff met de vk gesproken. Moeten om half 4 langskomen en ik moet me vooral geen zorgen maken :)
Hoe dan ook, wat is dit topic fijn O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')