oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan precies z'n hoofd en kont vastpakken bij m'n beide zijden en het is bij m'n bekken 'leeg', zoals bij eerdere dwarsliggingDus niet officieel bevestigd..
Heb alleen morgenmiddag echo+ctg bij de gyn, dus ga zo wel even m'n vk bellen. Thanksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijkje verloskundige kan heel eenvoudig voelen of Bob nog goed ligt. Zo niet dan moet er een plan worden gemaakt, en gezien jouw termijn moet daar niet te lang mee afgewacht worden. Dus tenzij je bijv. vanmiddag of morgenochtend op controle moet zou k ff bellen
Ik kan het me ook gewoon niet voorstellen eerlijk gezegd.. Bedoel, de kans daarop is zó kleinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
overigens, kans dat ie vanuit hoofdlig nu weer naar dwars draait is erg klein, maar you never know
Effe kalm aan, daar zit eerst nog een versie voor als mogelijkheidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh ok. Bel even je verloskundige, dwars is reden voor een keizersnede en dat verandert je beladvies ten aanzien van de bevalling aanzienlijkje verloskundige kan heel eenvoudig voelen of Bob nog goed ligt. Zo niet dan moet er een plan worden gemaakt, en gezien jouw termijn moet daar niet te lang mee afgewacht worden. Dus tenzij je bijv. vanmiddag of morgenochtend op controle moet zou k ff bellen
overigens, kans dat ie vanuit hoofdlig nu weer naar dwars draait is erg klein, maar you never know
Dat laatste bedoelde ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:14 schreef WupWup het volgende:
[..]
Effe kalm aan, daar zit eerst nog een versie voor als mogelijkheidMaar idd ff bellen voor een controle, want als je vliezen breken tijdens dwarsligging wordt nieman vrolijk.
Je kunt gewoon ff naar de diensttelefoon bellen hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Valt zoiets als dit onder dringende of niet-dringende vraag
Eens!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je kunt gewoon ff naar de diensttelefoon bellen hoor
althans, laat ik voor mezelf spreken, ik zou het niet erg vinden als je daarvoor naar het dienstnummer zou bellen.
Als jij het dringend vind is het toch dringend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Valt zoiets als dit onder dringende of niet-dringende vraag
Hier is het gewoon een vast nummer voor als je 'tijdens openingstijden' wilt bellen, en voor al het andere bel je het 06-nummer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als jij het dringend vind is het toch dringend.
Om deze reden hebben onze vk's gewoon 24/7 spreekuur zodat je niet zelf die keus hoeft te maken
Nu heb ik er geen verstand van verder maar ik vind het zo lastig die 2 nummers of moeten wachten tot spreekuur enzo.
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als jij het dringend vind is het toch dringend.
Om deze reden hebben onze vk's gewoon 24/7 spreekuur zodat je niet zelf die keus hoeft te maken
Nu heb ik er geen verstand van verder maar ik vind het zo lastig die 2 nummers of moeten wachten tot spreekuur enzo.
ow dat is minderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Aftellen!!![]()
![]()
Bla, de gemeente vond het een goed plan om de hele toegangsweg naar onze flat opnieuw te maken, duurt van september-november. Je hebt momenteel een 4x4 nodig om van ons parkeerterrein af te komenDus ik probeer door naar ze te kijken, ze sneller te laten werken.
In Nederland is men verplicht om het te vermelden op het etiket als er rauwe melk inzit. Au lait cru of rauwmelks staat er dan op. Als je het in de supermarkt haalt en er staat alleen melk op, dan kun je er in principe vanuit gaan dat het goed is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Chanty het volgende:
Ymme wat liev
GotC spannend, ik hoop dat hij gewoon weer netjes gaat liggen.
Ik zeg zelf al dat ik ga transformeren in een dikke zeekoeDus als anderen straks zulke opmerkingen maken... ach
Ik stond net in de supermarkt te kijken bij de smeerbare geitenkaas en brie. Hoe zit dat nou? Je mag alleen gepasteuriseerde kaas en ik dacht altijd dat het erop staat als er rauwe melk in zit. Maar bij al die kazen stond er alleen "melk" bij de ingrediëntenSlechts bij 1 geitenkaas stond gepasteuriseerde melk. Dus die heb ik maar gepakt want ik durfde de rest niet aan. Maar is de rest dan inderdaad gemaakt van rauwe melk?
Aahhh kijk hier kan ik iets mee bedanktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
In Nederland is men verplicht om het te vermelden op het etiket als er rauwe melk inzit. Au lait cru of rauwmelks staat er dan op. Als je het in de supermarkt haalt en er staat alleen melk op, dan kun je er in principe vanuit gaan dat het goed is.
Komt het kaasje direct bij de (hobby)boer vandaan of van een turks supermarktje ofzo met merken waarvan je t etiket niet kunt lezen dan zou ik het laten liggen.
moet je eens die Lays stokbroodje kruidenboter proberen, die is ook lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Dot. het volgende:
Ymme![]()
Ik kan niet van de cheese onion chips afblijvenMaar ik heb al 2 bakjes op en om nou die hele zak op te eten
En disclaimer; ik heb ook al een appel en een banaan op, dus ik kan ook wel gezond eten
Zeg jij zulke dingen tegen alle zwangere vrouwen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
moet je eens die Lays stokbroodje kruidenboter proberen, die is ook lekker
ik maak het standaard onderdeel van mn voedingsvoorlichting bij de intakequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:58 schreef Dot. het volgende:
[..]
Zeg jij zulke dingen tegen alle zwangere vrouwen?![]()
![]()
Met bijbehorend proefzakje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik maak het standaard onderdeel van mn voedingsvoorlichting bij de intake![]()
was het maar zo'n feestquote:
Pff net klaar! Op tijd want makelaar staat over een half uur op de stoep.. Nu even relaxen op de bank!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
19 weken!
Hoe gaat het met schoonmaken?
Hier het kamertje besteld na de 20-wekenecho. Ik werd toen bijgesteld naar 21w3d.. En toen deed het kamertje er 2 weken over. Vriend heeft toen alles in een dag in elkaar gezet, dus met ruim 23 weken stond alles. Ik kan nog rekenen heuj!
Behang heeft mijn vader ergens gedaan toen ik rond de 22w was. Ons huis is nieuwbouw, dus alles was net 1,5 jaar daarvoor geschilderd en we hebben destijds al geschikte gordijnen en vloer gekozen. Wat dat betreft waren we nu vrij snel klaar.
dat is een hoax die is heeeeel smerig, geloof deze vrouw nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
moet je eens die Lays stokbroodje kruidenboter proberen, die is ook lekker
noh! mn chips wat doe jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een hoax die is heeeeel smerig, geloof deze vrouw niet![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik had gelijk, helaasLig nu aan de ctg, hierna echo+inwendig onderzoek. Mocht er ontsluiting zijn dan heb ik een grote kans dat ze een versie doen en gelijk vliezen breken. Als er geen ontsluiting is...dat moet besproken worden.
Ze zien het zeer zelden op dit termijn, mja, lucky me![]()
nee johquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik had gelijk, helaasLig nu aan de ctg, hierna echo+inwendig onderzoek. Mocht er ontsluiting zijn dan heb ik een grote kans dat ze een versie doen en gelijk vliezen breken. Als er geen ontsluiting is...dat moet besproken worden.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Weet jij dit misschien? Is er bij een 2e,3e, of 4e zwangerschap er ook meer kans op langer in stuit liggen of meer draaien na de 36 weken. Ik hoor en lees daar veel verschillende dingen over.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee johomg.
hoe krijgt bob het voor elkaar!![]()
hoe het precies zit met percentages enzo heb k niet bij de hand nu.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Weet jij dit misschien? Is er bij een 2e,3e, of 4e zwangerschap er ook meer kans op langer in stuit liggen of meer draaien na de 36 weken. Ik hoor en lees daar veel verschillende dingen over.
En ik weet ook niet wat ik wel en niet moet geloven af en toe
Meer voor jou toch? Ik zie win-winquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
noh! mn chips wat doe je![]()
ik vind ze heerlijk
Holy...! Dus het kan zijn dat je al heel snel moeder bent?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
*breekt in*quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
hoe het precies zit met percentages enzo heb k niet bij de hand nu.
Wel dat je bij eerdere kinderen die voldragen waren gewoon een slappere buikwand hebt en dat zorgt ervoor dat je kind meer ruimte heeft om te draaien. als t kind dan ook nog eens ruim vruchtwater heeft is t kaas.
Langer in stuit weet ik niet, stuit schijnt toch vaak een toevalsbevinding te zijn of te maken te hebben met de vorm van je baarmoeder.
Bij een grande mult (6e -voldragen- zwangerschap of vaker) zoals je dat sjiek noemt zie je wel vaker dwarsliggers. Komt door die eerder genoemde buikwand.
Moet ik ook maar niet zeggen: " Ik heb relatief weinig te doen, dus als ik iemand ergens mee kan helpen.."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef Kimpossible het volgende:
Lees met heel veel plezier mee, maar met wekelijks 50 uur werken kan ik haast geen toetsenbord meer zien aan het einde van de dag. En dat vind ik stom, want ik vind het hier gezellig!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yepis leuk joh, zo'n serie vanaf het allereerste begin
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef Kwisted het volgende:
Enf ik ga ook geen tweede keer plassen voor MvM. Ik vond het de eerste keer al belasting. Die rotte kotsgeur van die bakken. En het kannetje paste hier niet onder mijn billen in de wc, dus ging ik elke keer op dat kannetje hurken. Nee ik vind het goed geweest. Maar toch voel ik me er wel lullig over![]()
Lot buikfoto's komen nog wel als ik iets verder ben.
Lief van jullie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logisch hoor dames dat jullie geen tweede keer willen. Ik heb er ditkeer ook veel meer moeite mee gehad dan de eerste keer. Die kannen meuren verschrikkelijk, ik moest er telkens bijna van kotsen, terwijl ik helemaal niet misselijk was verder ofzo. Maar er komt echt een putlucht uit die kannen.Maarja, ik heb die hormonen ook zelf gebruikt, dus ik vond het een soort must om mee te doen, iets van voor wat hoort wat ofzo.
Maargoed het dekentje dat ik kreeg was wel heel leuk en überzacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |