abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:58:26 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132004018
Ymme, wat een enorm mooi mannetje! En die wangen! O+ Te cute!
pi_132004061
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:09 schreef GotC het volgende:

[..]

Aftellen!! *O* *O*

Bla, de gemeente vond het een goed plan om de hele toegangsweg naar onze flat opnieuw te maken, duurt van september-november. Je hebt momenteel een 4x4 nodig om van ons parkeerterrein af te komen }:| Dus ik probeer door naar ze te kijken, ze sneller te laten werken.
ow dat is minder -O-

mijn moeder is gelukkig een stuk subtieler en pas toen ik zelf zei dat ik sinds deze week wat vocht vasthield zei ze dat ze het zag ja, maar dat het laaang niet zo erg is als bij de eerste O+
maar nee die disclaimer was niet nodig hoor :)

hmm dat is niet fijn Gotc, voelt vast ook niet prettig!

ymme wat extreem schattig!

Hier heeft het shoppen niet meer dan een uur geduurd..lopen gata prima, maar als ik te lang stil moet staan aan de kassa heb ik t idee dat ik onderuit ga..niet echt handig met afrekenen!
dus ben lekker gaan buurtne bij mn moeder en ga zo denk ik maar eens uitgebreid in bad!
pi_132004078
en fijn dat je vanmiddag nog ff langs mag komen!
pi_132004138
Goed dat je vanmiddag nog langs gaat GotC, succes :*

en over het aankomen, ik ben nu 2 kilo aangekomen maar, afgezien van de boobs, is er weinig gegroeid. M'n moeder vind het echt 'giga-veel' dat ik zo snel al zo veel ben aangekomen ;( Fijn vooruitzicht
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:08:51 #180
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132004328
Ymme wat liev O+

GotC spannend, ik hoop dat hij gewoon weer netjes gaat liggen.

Ik zeg zelf al dat ik ga transformeren in een dikke zeekoe :') Dus als anderen straks zulke opmerkingen maken... ach :+

Ik stond net in de supermarkt te kijken bij de smeerbare geitenkaas en brie. Hoe zit dat nou? Je mag alleen gepasteuriseerde kaas en ik dacht altijd dat het erop staat als er rauwe melk in zit. Maar bij al die kazen stond er alleen "melk" bij de ingrediënten -O- Slechts bij 1 geitenkaas stond gepasteuriseerde melk. Dus die heb ik maar gepakt want ik durfde de rest niet aan. Maar is de rest dan inderdaad gemaakt van rauwe melk?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132004404
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Chanty het volgende:
Ymme wat liev O+

GotC spannend, ik hoop dat hij gewoon weer netjes gaat liggen.

Ik zeg zelf al dat ik ga transformeren in een dikke zeekoe :') Dus als anderen straks zulke opmerkingen maken... ach :+

Ik stond net in de supermarkt te kijken bij de smeerbare geitenkaas en brie. Hoe zit dat nou? Je mag alleen gepasteuriseerde kaas en ik dacht altijd dat het erop staat als er rauwe melk in zit. Maar bij al die kazen stond er alleen "melk" bij de ingrediënten -O- Slechts bij 1 geitenkaas stond gepasteuriseerde melk. Dus die heb ik maar gepakt want ik durfde de rest niet aan. Maar is de rest dan inderdaad gemaakt van rauwe melk?
In Nederland is men verplicht om het te vermelden op het etiket als er rauwe melk inzit. Au lait cru of rauwmelks staat er dan op. Als je het in de supermarkt haalt en er staat alleen melk op, dan kun je er in principe vanuit gaan dat het goed is.
Komt het kaasje direct bij de (hobby)boer vandaan of van een turks supermarktje ofzo met merken waarvan je t etiket niet kunt lezen dan zou ik het laten liggen.
:)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:19:11 #182
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132004650
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:11 schreef mignonne het volgende:

[..]

In Nederland is men verplicht om het te vermelden op het etiket als er rauwe melk inzit. Au lait cru of rauwmelks staat er dan op. Als je het in de supermarkt haalt en er staat alleen melk op, dan kun je er in principe vanuit gaan dat het goed is.
Komt het kaasje direct bij de (hobby)boer vandaan of van een turks supermarktje ofzo met merken waarvan je t etiket niet kunt lezen dan zou ik het laten liggen.
Aahhh kijk hier kan ik iets mee bedankt :) Dan kan ik gewoon nog brie eten dus *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132004990
Ymme, wat een mooi mannetjes
pi_132005020
gotC fijn dat je terecht kan!
pi_132005605
ach ymme, neusje neusje O+

beh, mijn bammetje kroket hangt nog tussen mijn oren...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132005760
Ymme O+

Ik kan niet van de cheese onion chips afblijven :X Maar ik heb al 2 bakjes op en om nou die hele zak op te eten :D En disclaimer; ik heb ook al een appel en een banaan op, dus ik kan ook wel gezond eten :P
pi_132005811
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Dot. het volgende:
Ymme O+

Ik kan niet van de cheese onion chips afblijven :X Maar ik heb al 2 bakjes op en om nou die hele zak op te eten :D En disclaimer; ik heb ook al een appel en een banaan op, dus ik kan ook wel gezond eten :P
moet je eens die Lays stokbroodje kruidenboter proberen, die is ook lekker O+
pi_132005896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef mignonne het volgende:

[..]

Zeg jij zulke dingen tegen alle zwangere vrouwen? :P }:|

Ik heb ook al sinds het weekend zin in een turkse pizza, maar dat heb ik nog tegen kunnen houden. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat mijn darmen dat nu erg leuk zouden vinden :X
pi_132005924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:58 schreef Dot. het volgende:

[..]

Zeg jij zulke dingen tegen alle zwangere vrouwen? :P }:|

ik maak het standaard onderdeel van mn voedingsvoorlichting bij de intake :o :Y)
pi_132005961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik maak het standaard onderdeel van mn voedingsvoorlichting bij de intake :o :Y)
Met bijbehorend proefzakje? :D
pi_132005992
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:00 schreef Dot. het volgende:

[..]

Met bijbehorend proefzakje? :D
was het maar zo'n feest :D
meneer van Lays, als je mee leest, doe wat met dit gat in de markt :D t is weer eens wat anders dan nutrilon of friso die je doodgooit met reclame :')
pi_132007089
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

19 weken! *O*

Hoe gaat het met schoonmaken?

Hier het kamertje besteld na de 20-wekenecho. Ik werd toen bijgesteld naar 21w3d.. En toen deed het kamertje er 2 weken over. Vriend heeft toen alles in een dag in elkaar gezet, dus met ruim 23 weken stond alles. Ik kan nog rekenen heuj!

Behang heeft mijn vader ergens gedaan toen ik rond de 22w was. Ons huis is nieuwbouw, dus alles was net 1,5 jaar daarvoor geschilderd en we hebben destijds al geschikte gordijnen en vloer gekozen. Wat dat betreft waren we nu vrij snel klaar :).
Pff net klaar! Op tijd want makelaar staat over een half uur op de stoep.. Nu even relaxen op de bank!

Oh dat scheelt een hoop ja als alles al geschilder is, wij wonen in een pand uit 1910 ofzo. Komt geen eind aan het klussen..
♥ J & S
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:36:37 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_132007171
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef mignonne het volgende:

[..]

dat is een hoax die is heeeeel smerig, geloof deze vrouw niet :D :D
disclaimer
pi_132007177
GotC fijn dat je snel terecht kan!

Ymme wat een lieverd O+
♥ J & S
pi_132008320
quote:
99s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat is een hoax die is heeeeel smerig, geloof deze vrouw niet :D :D
noh! mn chips wat doe je :o
ik vind ze heerlijk :Y)
pi_132008417
Ben benieuwd GotC. Wat fijn dat YUR thuis is/was om te bellen!

Bah: tjies- uniun en nog erger: broodjekruidenboter. Wie bedenkt er nu zo iets? juk. -O- Geef mij maar lekker veel ribbel gewoon/paprika!

Wat een schatje ymme! Bollewangenhapsnoet O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:15:28 #197
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132008448
BBQ Ham....zalig!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:21:05 #198
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132008640
Ennnn ik had gelijk, helaas -O- Lig nu aan de ctg, hierna echo+inwendig onderzoek. Mocht er ontsluiting zijn dan heb ik een grote kans dat ze een versie doen en gelijk vliezen breken. Als er geen ontsluiting is...dat moet besproken worden.
Ze zien het zeer zelden op dit termijn, mja, lucky me :+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:22:49 #199
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132008690
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik had gelijk, helaas -O- Lig nu aan de ctg, hierna echo+inwendig onderzoek. Mocht er ontsluiting zijn dan heb ik een grote kans dat ze een versie doen en gelijk vliezen breken. Als er geen ontsluiting is...dat moet besproken worden.
-O-
Succes met alles, welke kant het ook op gaat! Spannende tijd nu. :*
pi_132008707
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
nee joh :o omg.
hoe krijgt bob het voor elkaar! :o -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')