quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik had gelijk, helaasLig nu aan de ctg, hierna echo+inwendig onderzoek. Mocht er ontsluiting zijn dan heb ik een grote kans dat ze een versie doen en gelijk vliezen breken. Als er geen ontsluiting is...dat moet besproken worden.
Ze zien het zeer zelden op dit termijn, mja, lucky me![]()
Weet jij dit misschien? Is er bij een 2e,3e, of 4e zwangerschap er ook meer kans op langer in stuit liggen of meer draaien na de 36 weken. Ik hoor en lees daar veel verschillende dingen over.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee johomg.
hoe krijgt bob het voor elkaar!![]()
hoe het precies zit met percentages enzo heb k niet bij de hand nu.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Weet jij dit misschien? Is er bij een 2e,3e, of 4e zwangerschap er ook meer kans op langer in stuit liggen of meer draaien na de 36 weken. Ik hoor en lees daar veel verschillende dingen over.
En ik weet ook niet wat ik wel en niet moet geloven af en toe
Meer voor jou toch? Ik zie win-winquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
noh! mn chips wat doe je![]()
ik vind ze heerlijk
Holy...! Dus het kan zijn dat je al heel snel moeder bent?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik had gelijk, helaasLig nu aan de ctg, hierna echo+inwendig onderzoek. Mocht er ontsluiting zijn dan heb ik een grote kans dat ze een versie doen en gelijk vliezen breken. Als er geen ontsluiting is...dat moet besproken worden.
Ze zien het zeer zelden op dit termijn, mja, lucky me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |