quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik had gelijk, helaasLig nu aan de ctg, hierna echo+inwendig onderzoek. Mocht er ontsluiting zijn dan heb ik een grote kans dat ze een versie doen en gelijk vliezen breken. Als er geen ontsluiting is...dat moet besproken worden.
Ze zien het zeer zelden op dit termijn, mja, lucky me![]()
Weet jij dit misschien? Is er bij een 2e,3e, of 4e zwangerschap er ook meer kans op langer in stuit liggen of meer draaien na de 36 weken. Ik hoor en lees daar veel verschillende dingen over.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee johomg.
hoe krijgt bob het voor elkaar!![]()
hoe het precies zit met percentages enzo heb k niet bij de hand nu.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Weet jij dit misschien? Is er bij een 2e,3e, of 4e zwangerschap er ook meer kans op langer in stuit liggen of meer draaien na de 36 weken. Ik hoor en lees daar veel verschillende dingen over.
En ik weet ook niet wat ik wel en niet moet geloven af en toe
Meer voor jou toch? Ik zie win-winquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
noh! mn chips wat doe je![]()
ik vind ze heerlijk
Holy...! Dus het kan zijn dat je al heel snel moeder bent?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
Ennnn ik had gelijk, helaasLig nu aan de ctg, hierna echo+inwendig onderzoek. Mocht er ontsluiting zijn dan heb ik een grote kans dat ze een versie doen en gelijk vliezen breken. Als er geen ontsluiting is...dat moet besproken worden.
Ze zien het zeer zelden op dit termijn, mja, lucky me![]()
*breekt in*quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
hoe het precies zit met percentages enzo heb k niet bij de hand nu.
Wel dat je bij eerdere kinderen die voldragen waren gewoon een slappere buikwand hebt en dat zorgt ervoor dat je kind meer ruimte heeft om te draaien. als t kind dan ook nog eens ruim vruchtwater heeft is t kaas.
Langer in stuit weet ik niet, stuit schijnt toch vaak een toevalsbevinding te zijn of te maken te hebben met de vorm van je baarmoeder.
Bij een grande mult (6e -voldragen- zwangerschap of vaker) zoals je dat sjiek noemt zie je wel vaker dwarsliggers. Komt door die eerder genoemde buikwand.
Moet ik ook maar niet zeggen: " Ik heb relatief weinig te doen, dus als ik iemand ergens mee kan helpen.."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef Kimpossible het volgende:
Lees met heel veel plezier mee, maar met wekelijks 50 uur werken kan ik haast geen toetsenbord meer zien aan het einde van de dag. En dat vind ik stom, want ik vind het hier gezellig!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yepis leuk joh, zo'n serie vanaf het allereerste begin
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef Kwisted het volgende:
Enf ik ga ook geen tweede keer plassen voor MvM. Ik vond het de eerste keer al belasting. Die rotte kotsgeur van die bakken. En het kannetje paste hier niet onder mijn billen in de wc, dus ging ik elke keer op dat kannetje hurken. Nee ik vind het goed geweest. Maar toch voel ik me er wel lullig over![]()
Lot buikfoto's komen nog wel als ik iets verder ben.
Lief van jullie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logisch hoor dames dat jullie geen tweede keer willen. Ik heb er ditkeer ook veel meer moeite mee gehad dan de eerste keer. Die kannen meuren verschrikkelijk, ik moest er telkens bijna van kotsen, terwijl ik helemaal niet misselijk was verder ofzo. Maar er komt echt een putlucht uit die kannen.Maarja, ik heb die hormonen ook zelf gebruikt, dus ik vond het een soort must om mee te doen, iets van voor wat hoort wat ofzo.
Maargoed het dekentje dat ik kreeg was wel heel leuk en überzacht.
Ahwww ik vind het eigenlijk wel schattig van je manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Over MvM gesproken, als ik het geboortekaartje tzt opstuur krijg ik nog een extra dekentje. Wat een gedoe, alsof ik verzin dat ik er twee krijg. Nouja, zulke sneue typjes heb je vast ook. Kortom, ik weet nog niet of ik daar wel zin in heb.
Mijn papa gaat vanavond het wiegje van zolder halen bij hem thuis.
En mijn man liep met met de maxi cosi die gisteren is aangekomen door het huis te sjouwen.Beetje last van zijn hormoontjes denk ik. Hij begon ook alweer de miepen dat hij zo zenuwachtig is. Bij de zwangerschap van L. was het verschrikkelijk, op het eind at hij niet meer (of nouja slecht), sliep slecht, was misselijk, had buikpijn en nog wel meer geloof ik maar dat heb ik verdrongen. Ik hoop echt dat hij er dit keer niet zoveel last van heeft, want ik vind het echt een beetje sneu voor hem.
Wat schattigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
En mijn man liep met met de maxi cosi die gisteren is aangekomen door het huis te sjouwen.Beetje last van zijn hormoontjes denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |