Ahwww ik vind het eigenlijk wel schattig van je manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Over MvM gesproken, als ik het geboortekaartje tzt opstuur krijg ik nog een extra dekentje. Wat een gedoe, alsof ik verzin dat ik er twee krijg. Nouja, zulke sneue typjes heb je vast ook. Kortom, ik weet nog niet of ik daar wel zin in heb.
Mijn papa gaat vanavond het wiegje van zolder halen bij hem thuis.
En mijn man liep met met de maxi cosi die gisteren is aangekomen door het huis te sjouwen.Beetje last van zijn hormoontjes denk ik. Hij begon ook alweer de miepen dat hij zo zenuwachtig is. Bij de zwangerschap van L. was het verschrikkelijk, op het eind at hij niet meer (of nouja slecht), sliep slecht, was misselijk, had buikpijn en nog wel meer geloof ik maar dat heb ik verdrongen. Ik hoop echt dat hij er dit keer niet zoveel last van heeft, want ik vind het echt een beetje sneu voor hem.
Wat schattigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
En mijn man liep met met de maxi cosi die gisteren is aangekomen door het huis te sjouwen.Beetje last van zijn hormoontjes denk ik.
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef Burdie het volgende:
GotC succes vandaag.
Mo en bla lekker wassen.
Ik heb een rare dubbele dag vandaag, precies een jaar na mijn mk. Voel me verdrietig en gelukkig tegelijk.
En buikbaby is super lief, ik heb vanmorgen even met 'm kunnen spelen. Dan tikte ik op mijn buik, en trapte de baby daar terug
.
dat zal idd!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja leuk hehier is het verschil natuurlijk helemaal enorm met een dochter van 5.
Ik las het gister, wat een toestand opeens, en wat goed dat je het voelde dat hij gedraaid was. Superfijn dat de versie gelukt is! Was het pijnlijk? Nu even rustig bijkomen van alles.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef GotC het volgende:
BurdieRare dag lijkt me dat!
Versie is geluktViel me alles mee, Bob heeft goed meegewerkt. Prikje om baarmoeder mee te laten ontspannen heeft me alleen een enorm gejaagd gevoel gegeven, dus heb momenteel nog een trilfunctie
![]()
Ben wel gelijk medisch geworden, er waren volgens de gyn teveel alarmbellen om het nog via de vk te laten lopen. Morgen terug voor controle ctg en of hij nog goed ligt. Zo niet, direct goedleggen en inleiding. Zo wel, dan maandag inleidingOp m'n verjaardag
Vind het prima zo, niet wat ik had gehoopt maar dat boeit even niet.
Spannend dagje gehad..
Precies, en de verhalen die je kunt verzinnen voor/vertellen aan je kleine jongetje later om hem uit te leggen waarom hij op zo'n speciale dag is geboren. Het mooiste cadeautje enzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef GotC het volgende:
Een plan is idd een fijn gevoelNog wel even getwijfeld over inleiding, maar des te langer we wachten, des te groter de kans dat hij alsnog iets raars gaat doen.
Spees, wel even over nagedachtIk ben 2 dagen na m'n moeders verjaardag geboren en heb het nooit als vervelend ervaren.
En kan me niemand leukers bedenken om m'n verjaardag mee te delen
Mooi..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef GotC het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef GotC het volgende:
Top Bob! En ik vind het maar heel spannend!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef GotC het volgende:
BurdieRare dag lijkt me dat!
Versie is geluktViel me alles mee, Bob heeft goed meegewerkt. Prikje om baarmoeder mee te laten ontspannen heeft me alleen een enorm gejaagd gevoel gegeven, dus heb momenteel nog een trilfunctie
![]()
Ben wel gelijk medisch geworden, er waren volgens de gyn teveel alarmbellen om het nog via de vk te laten lopen. Morgen terug voor controle ctg en of hij nog goed ligt. Zo niet, direct goedleggen en inleiding. Zo wel, dan maandag inleidingOp m'n verjaardag
Vind het prima zo, niet wat ik had gehoopt maar dat boeit even niet.
Spannend dagje gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |