Oh ik wist niet eens dat er een cadeau isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Het übersuperzachte wikkeldekenTenminste, ze wisselen regelmatig van cadeau, maar volgens mij is dat momenteel nog het welkomst-bedank-cadeau.
Krijg je gelijk bij je gesprekquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat er een cadeau isSpannend cadeautjes zijn altijd leuk
En die is écht zacht!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat er een cadeau isSpannend cadeautjes zijn altijd leuk
Hahaha ok... niet laten rondslingeren dus want dan liggen er 3 katten opquote:
Dat had ik dus wel gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
fijn dat alles goed is klaproos
soort van spierpijn is wel herkenbaar ja, irritant!
mevrouw van kraamburo is weer weg. Stelde echt geen ruk voor, is maar goed dat ik niet uitgebreid ben gaan poetsen want ze heeft nergens naar gekeken
Maar wel een superschoon huis!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat had ik dus wel gedaan. Alhoewel ik er stiekem vanuit ging dat ze toch helemaal niet echt zou gaan kijken moest.het.schoon!
Maar waar zou ze allemaal naar moeten gaan kijken dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat had ik dus wel gedaan. Alhoewel ik er stiekem vanuit ging dat ze toch helemaal niet echt zou gaan kijken moest.het.schoon!
Dat duurde ook maar een dag.. toen vonden de cavia's het leuk om zo snel rondjes te gaan rennen in hun (toch best wel grote) kooi dat de woonkamer bezaaid lag met zaagsel, voer wat ze toch niet lekker genoeg vonden (want ja, ik had het gedurfd om suikervrijequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar wel een superschoon huis!
Mèn, ik heb echt een grafhekel aan Teen Mom 2
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat duurde ook maar een dag.. toen vonden de cavia's het leuk om zo snel rondjes te gaan rennen in hun (toch best wel grote) kooi dat de woonkamer bezaaid lag met zaagsel, voer wat ze toch niet lekker genoeg vonden (want ja, ik had het gedurfd om suikervrijesnoepjes te kopen) en weet ik veel wat nog meer
.
Maar, de vensterbanken en meubels etc zien er wel nog steeds mooi uit.
Nergens naar op zich.. Ze kan even bij het bed kijken of het hoog genoeg is of dat er klossen onder moeten.. en eventueel naar het kinderkamertje. Volgens mij verder niet zo heel boeiend; wat ik altijd gehoord heb dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Maar waar zou ze allemaal naar moeten gaan kijken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat duurde ook maar een dag.. toen vonden de cavia's het leuk om zo snel rondjes te gaan rennen in hun (toch best wel grote) kooi dat de woonkamer bezaaid lag met zaagsel, voer wat ze toch niet lekker genoeg vonden (want ja, ik had het gedurfd om suikervrijesnoepjes te kopen) en weet ik veel wat nog meer
.
Maar, de vensterbanken en meubels etc zien er wel nog steeds mooi uit.
Oh echt? Ik heb wel eens 20 minuten in de wacht gestaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik stuurde een tijdje terug een mail over de cadeautjes naar de organisatie van MvM en werd (serieus!) binnen 7 minuten gebeldEn een half uur later door m'n coördinator
Yupquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb wel eens 20 minuten in de wacht gestaan. Ik had gewoon moeten mailen dus!
Wat is er dan met het kamertje dat je moet weten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ghihi suikervrije snoepjes...dat kan ook echt niet he!!
En dettol![]()
vorige keer keken ze wel naar het kamertje hoor..maar geloof dat ze er nu een beetje vanuit ging dat ik t wel wist aangezien t de tweede is.
Mag ik in de OP met 13mei? Ik post vrijwel niks nog, maar lees wel altijd mee. Ik zal beter mn best doenquote:
Bij mij hielp koud water over de binnenkant van mijn polsen laten stromen heel goed, of even een rondje lopen buiten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:16 schreef Dot. het volgende:
Heeft er iemand nog dé tip hoe je jezelf op kan peppen als je heel moe bent? Ik zak elke dag rond 4 uur gewoon in, maar ik moet eigenlijk door werken tot 6 uur
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat is er dan met het kamertje dat je moet weten?[/noob]
Ja man! En ik voel me direct 'hoog' zwanger. Ik weet niet of dat al mag, maar toch voelt het zo. Alles gaat langzaam en ik begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup
En je bent 35 weken zwanger vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |