quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat duurde ook maar een dag.. toen vonden de cavia's het leuk om zo snel rondjes te gaan rennen in hun (toch best wel grote) kooi dat de woonkamer bezaaid lag met zaagsel, voer wat ze toch niet lekker genoeg vonden (want ja, ik had het gedurfd om suikervrijesnoepjes te kopen) en weet ik veel wat nog meer
.
Maar, de vensterbanken en meubels etc zien er wel nog steeds mooi uit.
Oh echt? Ik heb wel eens 20 minuten in de wacht gestaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik stuurde een tijdje terug een mail over de cadeautjes naar de organisatie van MvM en werd (serieus!) binnen 7 minuten gebeldEn een half uur later door m'n coördinator
Yupquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb wel eens 20 minuten in de wacht gestaan. Ik had gewoon moeten mailen dus!
Wat is er dan met het kamertje dat je moet weten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ghihi suikervrije snoepjes...dat kan ook echt niet he!!
En dettol![]()
vorige keer keken ze wel naar het kamertje hoor..maar geloof dat ze er nu een beetje vanuit ging dat ik t wel wist aangezien t de tweede is.
Mag ik in de OP met 13mei? Ik post vrijwel niks nog, maar lees wel altijd mee. Ik zal beter mn best doenquote:
Bij mij hielp koud water over de binnenkant van mijn polsen laten stromen heel goed, of even een rondje lopen buiten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:16 schreef Dot. het volgende:
Heeft er iemand nog dé tip hoe je jezelf op kan peppen als je heel moe bent? Ik zak elke dag rond 4 uur gewoon in, maar ik moet eigenlijk door werken tot 6 uur
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat is er dan met het kamertje dat je moet weten?[/noob]
Ja man! En ik voel me direct 'hoog' zwanger. Ik weet niet of dat al mag, maar toch voelt het zo. Alles gaat langzaam en ik begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup
En je bent 35 weken zwanger vandaag![]()
ik heb savonds gewoon al echt een super opgezwollen buik. Heb al expres wijde truien aan als we visite hebben. Ongelofelijk hoe hard dat de 2e keer gaat. Al had ik de eerste keer met 12 weken ook al echt een buikje moet ik zeggen. Ik vind het wel heel erg leuk om al meteen die verandering te zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Enfermera het volgende:
Hier kan ik echt mn buik niet meer goed inhoudenDat wordt eerder vertellen op mn werk gok ik.
Gewoon vragenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor, wat fijn dat je zo'n goede ervaring bij je vk had. Ik hoop dat het echobureau morgen wel bereikbaar is.
Krijg je tegenwoordig van MvM nog een '10-weken plassen in potten volgehouden' cadeau? Ik weet nog dat ik bij de zwangerschap van L. een leuk fotolijstje voor echo's kreeg.
Oh, en zal ik brutaal doen en om nog zo'n dekentje vragen omdat ik een tweeling krijg? Het is echt zo'n fijn zacht dekentje, daar wil ik eigenlijk allebei de babies wel in doen.
Enf, spannend hoe lang je het nog verborgen kan houden. Bij mij heeft het best lang geduurd voor mensen iets durfden te vragen hoor. En mijn buik was vanaf het begin al gezwollen door de hormonen van de ivf en de eicelpunctie, bewijs in het buikentopic.
Ja precies, erg he! Vooral 's avonds iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:00 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ik heb savonds gewoon al echt een super opgezwollen buik. Heb al expres wijde truien aan als we visite hebben. Ongelofelijk hoe hard dat de 2e keer gaat. Al had ik de eerste keer met 12 weken ook al echt een buikje moet ik zeggen. Ik vind het wel heel erg leuk om al meteen die verandering te zien.
Het voelt nog zo onwerkelijk dat ik weer zwanger ben. Dat het van vooraf aan weer begint. Ik verheug me er ontzettend op. En ik probeer heel bewust van elke dag te genieten, omdat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn *emo. We willen namelijk echt maar 2 kindjes. Maar zwanger zijn, ik hou ervan![]()
Burdie, ik herken je spierpijn! Ik heb dat ook. Alsof ik al 100 sit-ups heb gedaan ofzo.
Coco in de OP, jeuj! 13 meiMei is zo'n mooie maand.
![]()
Mabawa, ik herken de vreetbuien. Ik ga echt los op alles wat ik in huis heb, zo'n mega honger. Ik denk dat ik binnen no time 5kg aan ga komen
Jij had ook zo'n supermooie buik bij F.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef Kwisted het volgende:
Enf ik ga ook geen tweede keer plassen voor MvM. Ik vond het de eerste keer al belasting. Die rotte kotsgeur van die bakken. En het kannetje paste hier niet onder mijn billen in de wc, dus ging ik elke keer op dat kannetje hurken. Nee ik vind het goed geweest. Maar toch voel ik me er wel lullig over![]()
Lot buikfoto's komen nog wel als ik iets verder ben.
ahh dankjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij had ook zo'n supermooie buik bij F.
Plus dubbel HCG!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logisch hoor dames dat jullie geen tweede keer willen. Ik heb er ditkeer ook veel meer moeite mee gehad dan de eerste keer. Die kannen meuren verschrikkelijk, ik moest er telkens bijna van kotsen, terwijl ik helemaal niet misselijk was verder ofzo. Maar er komt echt een putlucht uit die kannen.Maarja, ik heb die hormonen ook zelf gebruikt, dus ik vond het een soort must om mee te doen, iets van voor wat hoort wat ofzo.
Maargoed het dekentje dat ik kreeg was wel heel leuk en überzacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |