Dat zit er nog steeds. Erg vaag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
Leuke TT.
Hoe is het met het velletje in je keel CA?
Neequote:
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Gemberthee
Echt nog nooit op, maar smaakt eigenlijk wel
Gewoon op firstrowsports.eu kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:22 schreef w00h00 het volgende:
Sopcast sluit zichzelf telkens af, meerdere mensen met dit probleem?
Nee ik heb gewoon eredivise live.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:22 schreef w00h00 het volgende:
Sopcast sluit zichzelf telkens af, meerdere mensen met dit probleem?
lekker icm citroengrasquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Gemberthee
Echt nog nooit op, maar smaakt eigenlijk wel
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
er is kermis in Weert, Lange Lans gaat los
nee echtquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De nieuwe carnavalskraker van 2014?
nee hoezoquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woon jij in een donnerzaak?
wtf, keek net in de bus. 0-0quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef Adames het volgende:
godver, 5-0. dat is pas lekker thuis komen
4 kools in 5 minuten en daarna nog 2.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf, keek net in de bus. 0-0
da fuq?
LR, in het Cookie-topic klaagt iemand dat de nieuwste update weinig toevoegt aan de verhaallijn.quote:Op zondag 29 september 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Dan had Torres maar van hem af moeten blijven. Al waren hun constante 'ontmoetingen' wel grappig om te zien
Welke update? Ik zit inmiddels wel opquote:Op zondag 29 september 2013 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
LR, in het Cookie-topic klaagt iemand dat de nieuwste update weinig toevoegt aan de verhaallijn.
Tevens vind ik Johannes_vermeer een naar mannetje.
Enter dungeon nog welquote:Op zondag 29 september 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/beta/
Je moet wel ff je huidige game exporteren.
Is goed.quote:Op zondag 29 september 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enter dungeon nog wel. Toch kijk ik Rome aflevering 1 maar even af.
[ afbeelding ]
Geen idee man. Maar je kan gewoon verder met de normale game als deze beta-versie niet werkt.quote:Op zondag 29 september 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zijn mijn c ps 20 miljard omlaag gegaan
Je bent zelf een naar mannetje.quote:Op zondag 29 september 2013 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
LR, in het Cookie-topic klaagt iemand dat de nieuwste update weinig toevoegt aan de verhaallijn.
Tevens vind ik Johannes_vermeer een naar mannetje.
oooh bra bra bra pow pow powquote:Op zondag 29 september 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een naar mannetje.
Ik verheug me op zijn comeback.quote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij niet van terug.
Pak 'm maar aan! Jij bent de enige depressieve user hier, en daarmee basta!quote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit schiet niet op natuurlijk.
Ja gelukkig wel.quote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pak 'm maar aan! Jij bent de enige depressieve user hier, en daarmee basta!
Uit verwarring ben je maar oliebollen gaan bakken?quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Er wordt hier vuurwerk in de buurt afgestoken. Dit is best verwarrend.
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit verwarring ben je maar oliebollen gaan bakken?
Het lekkere buurmeisje vol op de bek gepakt?quote:Op zondag 29 september 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.
Ach dan ben je er in elk geval op tijd bij.quote:Op zondag 29 september 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.
Lekkere buurmeisjes zijn zaterdagnacht andere dingen aan het doen blijkbaar... Al mocht vaderlief er ook best zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lekkere buurmeisje vol op de bek gepakt?
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nachtquote:
Ik wilde vroeg naar bed. Dus ik heb zojuist aflevering 2 van Rome maar opgezet.quote:Op zondag 29 september 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nacht
Mensen gaan uit waarschijnlijk, of liggen al te slapen. Iedereen heeft een ritme ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nacht
fucked upquote:Op zondag 29 september 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen gaan uit waarschijnlijk, of liggen al te slapen. Iedereen heeft een ritme ofzo.
asociaal inderdaad, heb ik gelukkig hier niet dichtbij.quote:Op zondag 29 september 2013 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Wakker worden van klokkenluiden![]()
Ik haat dat zo
Weet je nog Bourdain die zei dat alleen die ene Jap nog zelf noedels maakte door erop te springen met die bamboestok?quote:Op zondag 29 september 2013 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
5-0 verloren.
Kutmarokanen allemaal het land uit
quote:Op zondag 29 september 2013 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
5-0 verloren.
Kutmarokanen allemaal het land uit
Dat was hong kongquote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je nog Bourdain die zei dat alleen die ene Jap nog zelf noedels maakte door erop te springen met die bamboestok?
Shit is doodnormaal in China
Huhm hij wil niet afspelen op de tijd die ik aangaf zie ik nu, filmpje op 27:00 doen ze het.quote:
Matige poging.quote:Op zondag 29 september 2013 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik dacht nog even Japan te kunnen bashen
Dude ik dacht dat je thuis was ga stoppen met fokkenquote:Op zondag 29 september 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Matige poging.
Geen bier in deze kantine. Als ik stylo tegen kom djoek ik hem.
Gaat alleen over China?quote:Op zondag 29 september 2013 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Huhm hij wil niet afspelen op de tijd die ik aangaf zie ik nu, filmpje op 27:00 doen ze het.
Toffe serie dat
Echt een moslim club of andere reden?quote:Op zondag 29 september 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Matige poging.
Geen bier in deze kantine. Als ik stylo tegen kom djoek ik hem.
quote:Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. Verreweg superieure cultuur natuurlijk
Moslim club ja.quote:Op zondag 29 september 2013 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt een moslim club of andere reden?
De Geesquote:
Jij houdt dat echt bijquote:Op zondag 29 september 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, Mansfield heeft gister met 1-0 van Chesterfield gewonnen
[ afbeelding ]
Als promovendus gewoon 3e staan
quote:Op zondag 29 september 2013 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Gees![]()
![]()
of zal Johny toch voor een verrassing gaan zorgen.
Omdat Mansfieldquote:
Nee, helaas nietquote:Op zondag 29 september 2013 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je er al eens echt geweest?
Ik dacht dat je kenner was, jammer dat je nu door de mand moet vallen. Je zal straks zien dat de superieure pedaaltred vanquote:
Whaha. Dat heb ik met vrij weinig clubs waarmee ik FM heb gespeeld dat ik er echt heen wilquote:Op zondag 29 september 2013 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, helaas nietWil er toch een keer naartoe, een shirt heb ik al
Mja, de liefde voor Blackpool is een beetje weggezakt. Ik wil echter nog wel steeds naar Stranraerquote:Op zondag 29 september 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whaha. Dat heb ik met vrij weinig clubs waarmee ik FM heb gespeeld dat ik er echt heen wil. Ja Liverpool wil ik wel eens heen.
Ligt Stranraer in Ijsland ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, de liefde voor Blackpool is een beetje weggezakt. Ik wil echter nog wel steeds naar Stranraer
Schotlandquote:Op zondag 29 september 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt Stranraer in Ijsland ofzo?
Engeland zit echt helemaal vol met van die kleine oude clubs, ik vind dat ook altijd wel mooi om te zien.quote:Op zondag 29 september 2013 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, de liefde voor Blackpool is een beetje weggezakt. Ik wil echter nog wel steeds naar Stranraer
Waar slaat dit nou weer op? Veel mooier ga je een land niet krijgen. Dat het wel erg veel regent neem ik voor lief.quote:
Schotland, manquote:
Als ik naar Schotland ga voor het voetbal dan ga ik wel naar Celtic ofzoquote:Op zondag 29 september 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Veel mooier ga je een land niet krijgen. Dat het wel erg veel regent neem ik voor lief.
quote:
Oohja ik mag natuurlijk geen eigen mening hebben hier. Vergeten.quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]Iemand die het liefst onder zijn dekens bezig is op zijn zolderkamertje lijkt me niet de juiste adviseur over weke landen wel of niet te bezoeken
Je mag wel een mening hebben alleen neem ik die niet serieus op dit gebied (en nog nog wel wat andere gebieden ook)quote:Op zondag 29 september 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja ik mag natuurlijk geen eigen mening hebben hier. Vergeten.
Debiel.
Dan zeg je niks.quote:Op zondag 29 september 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je mag wel een mening hebben alleen neem ik die niet serieus op dit gebied (en nog nog wel wat andere gebieden ook)
Gelukkig zijn dat allemaal fabeltjes.quote:Op zondag 29 september 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeggen wel de waarheid is het verhaal
Net als jouw meningenquote:Op zondag 29 september 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat allemaal fabeltjes.
Hmm. Het zou na verloop van tijd wel erg saai en regenachtig worden ja, maar het blijft er echt schitterend.quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel mooi voor een keer maar niet om te wonen
Die serie bedoel je?quote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Het zou na verloop van tijd wel erg saai en regenachtig worden ja, maar het blijft er echt schitterend.
Nu weer Rome kijken. Het voetbal heb ik wel weer gezien voor vandaag.
Ik moet Dexter nog af kijken, de laatste 3, boeide me niet echt meer maar toch maar doen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Dankzij Netflix kijk ik eindelijk series. Zowaar zelf gedownload.
erg goede serie jaquote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Het zou na verloop van tijd wel erg saai en regenachtig worden ja, maar het blijft er echt schitterend.
Nu weer Rome kijken. Het voetbal heb ik wel weer gezien voor vandaag.
Schijnt dat het laatste seizoen vrij kut wasquote:Op zondag 29 september 2013 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet Dexter nog af kijken, de laatste 3, boeide me niet echt meer maar toch maar doen.
Ja daarom, moet me er echt doorheen slaanquote:Op zondag 29 september 2013 15:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Schijnt dat het laatste seizoen vrij kut was
Skot die toestand en ga The West Wing kijken.quote:Op zondag 29 september 2013 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja daarom, moet me er echt doorheen slaan
Enige serie waar ik momenteel met plezier naar kijk is Breaking Bad, Rake vond/vind ik ook wel grappig, al is dat een totaal ander genrequote:Op zondag 29 september 2013 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Skot die toestand en ga The West Wing kijken.
Ik moet de aflevering van vorige week nog, vanavond/morgen is de laatste toch? Breaking bad dusquote:Op zondag 29 september 2013 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige serie waar ik momenteel met plezier naar kijk is Breaking Bad, Rake vond/vind ik ook wel grappig, al is dat een totaal ander genre
Ik kijk op Film1 dus loop een week achter, voor een week verschil vond ik het niet nodig te downloadenquote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet de aflevering van vorige week nog, vanavond/morgen is de laatste toch? Breaking bad dus
Heb geen digitale tv, heb officieel niet eens een kabel abonnementquote:Op zondag 29 september 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk op Film1 dus loop een week achter, voor een week verschil vond ik het niet nodig te downloaden
minachting van de kijkers ditquote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat was pure aids. En mensen die daar in het publiek gaan zitten ook.
Talenten zoals J W Roy en Erwin Nijhoff moeten spelen in achterafzaaltjes, en dit ongetalenteerde grut krijgt zo'n podium op RTL4.quote:
Ga je'm volledig in de pan bereiden?quote:Op zondag 29 september 2013 18:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Er ligt hier een rosbief in de pan die veel te lekker ruikt, ik word niet goed
Fo shizzle, oude school manquote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je'm volledig in de pan bereiden?
Ouderwets zondags eten bedoelde ik iig, niet als een of andere barbaar.quote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet met kip natuurlijk. Die rosbief erin.
Sunday roast ouwe.quote:Op zondag 29 september 2013 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ouderwets zondags eten bedoelde ik iig, niet als een of andere barbaar.
Rosbief, gekookte patatten, gepaneerde witlof en veldsla met zure room en knoflook.
En mosterdsoep trouwens
lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ouderwets zondags eten bedoelde ik iig, niet als een of andere barbaar.
Rosbief, gekookte patatten, gepaneerde witlof en veldsla met zure room en knoflook.
En mosterdsoep trouwens
Je zin klopt niet.quote:Op zondag 29 september 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
Suarez gelijk weer 2 doelpunten (en een gele kaart).
zuchtquote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen chickenwings in Groningen wezen halen?
Zo zo gezond.quote:Op zondag 29 september 2013 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tomatenburger, aardappels en brocoli![]()
Nu een bakkie
Pure wortelsoep heb ik nog nooit op.quote:Op zondag 29 september 2013 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb puike zelfgemaakte wortelsoep gegeten
best te eten zolang je er maar een zooi kruiden in miktquote:Op zondag 29 september 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pure wortelsoep heb ik nog nooit op.
Dan is het niet puur meer..quote:Op zondag 29 september 2013 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
best te eten zolang je er maar een zooi kruiden in mikt
Gebaseerd op wat? Al is het goed mogelijk hoor in deze mongolen competitie.quote:Op zondag 29 september 2013 19:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat wordt PSV, maar wat een genieten van het Twentsche voetbal.
Gadverdamme Vitessequote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC snapt er niets van.
Vitesse of Ajax wordt kampioen.
Had een brunch met mijn oma, dus 6 uur geslapen vannacht.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC snapt er niets van.
Ajax wordt kampioen.
6 uur maarquote:Op zondag 29 september 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had een brunch met mijn oma, dus 6 uur geslapen vannacht.
Was helemaal kapot.
was 6 uur thuisquote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 uur maarBen je 8 jaar oud of zo.
Jij bent toch goedgevuld als Mod ?quote:Op zondag 29 september 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Netflix is best handig.
Toch blijft het bij een maandje uitproberen.
Arm studentje.quote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij bent toch goedgevuld als Mod ?
Ik deel de kosten. 3,50 per maand is echt geen probleem meer. Je kunt het op meerdere computers tegelijkertijd gebruiken.quote:Op zondag 29 september 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Netflix is best handig.
Sinds netflix White Collar aan het kijken, geniale serie.quote:Op zondag 29 september 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Netflix is best handig.
Niet zeiken, je hebt vast nog wat jodengoud in een zakje om je nek hangenquote:
Serieus? Handig.quote:Op zondag 29 september 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deel de kosten. 3,50 per maand is echt geen probleem meer. Je kunt het op meerdere computers tegelijkertijd gebruiken.
Heb je FIFA14 al?quote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet zeiken, je hebt vast nog wat jodengoud in een zakje om je nek hangen
Ideaal om series te kijken die je anders niet had gekeken, en daarbij bespaart het gewoon tijd.quote:Op zondag 29 september 2013 20:16 schreef Jimbo het volgende:
Avond.
en netflix is kut, kan je 3 seizoenen achterlopen 14.gif
uiteraard.quote:
Je moet idd altijd bij je computer blijven zitten als hij aan 't downloaden is.quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ideaal om series te kijken die je anders niet had gekeken, en daarbij bespaart het gewoon tijd.
ja want downloaden van series is anders niet gratis of makkelijk ?quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ideaal om series te kijken die je anders niet had gekeken, en daarbij bespaart het gewoon tijd.
Hoe is de baard broeder?quote:Op zondag 29 september 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet idd altijd bij je computer blijven zitten als hij aan 't downloaden is.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volledig eraf. Ik was 'm alweer beu.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi woord; beuquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwah tot nu toe nog niet veel gespeeld, speel ook voornamelijk FUT, en mn team is ver van afquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je ervan?
Moeten weer eens een potje doen.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die een frikandel boven een kroket verkiezen.Het zijn niet voor niks altijd de wat pauperige types die dat doen.
Moedig zulk wangedrag nou eens niet zo aan. Je bent een enabler, daarom misdraagt Mississippi zich ook zo.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet idd altijd bij je computer blijven zitten als hij aan 't downloaden is.
Al maanden kort man, ook steeds korter elke xquote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Sjimbo. Hoe hangt het haar erbij?
Ah, ik ben blijkbaar een pauper typequote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die een frikandel boven een kroket verkiezen.Het zijn niet voor niks altijd de wat pauperige types die dat doen.
Die kan je in Zuidland halenquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moedig zulk wangedrag nou eens niet zo aan. Je bent een enabler, daarom misdraagt Mississippi zich ook zo.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
Doe maar stoer met je sigaar.Het compenseert het gebrek absoluut niet.quote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Al maanden kort man, ook steeds korter elke x
bitch please, de frikandel is baas.quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
Wat was er eerder? De pauper of de frikandel?
quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe maar stoer met je sigaar.Het compenseert het gebrek absoluut niet.
okquote:
Het zijn doorgaans niet al te fijnbesnaarde types die zweren bij de frikandel. Ze houden het in restaurants ook altijd bij de veilige keuzes als een wienerschnitzel of een kipsaté met friet. Tot zover mijn profielschets van de frikandelliefhebber.quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch please, de frikandel is baas.
Je bent zelf een frikandelquote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
Wat was er eerder? De pauper of de frikandel?
vervang schnitzel met biefstuk en je hebt mij, veilige keuze altijd en frikandel lovahhhquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans niet al te fijnbesnaarde types die zweren bij de frikandel. Ze houden het in restaurants ook altijd bij de veilige keuzes als een wienerschnitzel of een kipsaté met friet. Tot zover mijn profielschets van de frikandelliefhebber.
Ik houd van culinair eten en de frikandel (wie had gedacht dat die twee ooit in één zin genoemd zouden wordenquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans niet al te fijnbesnaarde types die zweren bij de frikandel. Ze houden het in restaurants ook altijd bij de veilige keuzes als een wienerschnitzel of een kipsaté met friet. Tot zover mijn profielschets van de frikandelliefhebber.
hij heeft een frikandelquote:
Jij was toch die gozer met die enorme bak vanille ijs als toetje in het restaurant? 'nuff said.quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik houd van culinair eten en de frikandel (wie had gedacht dat die twee ooit in één zin genoemd zouden worden)
nee?quote:Op zondag 29 september 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer met die enorme bak vanille ijs als toetje in het restaurant? 'nuff said.
er liep een muis in de donerzaak gister.quote:
En je weet gewoon dat die later op een spiesje zit en als kabab verkocht wordt.quote:Op zondag 29 september 2013 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er liep een muis in de donerzaak gister.
gelijk eetlust weg.
Meest rampzalige seizoenstart ooit en toch maar 2 punten achter de koploper.quote:Op zondag 29 september 2013 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die wedstrijd nog 10 minuten langer duurt is het 4-4
Het is geeneens spannend dit jaar. Het is gewoon rampzalig en niet om aan te zien.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest rampzalige seizoenstart ooit en toch maar 2 punten achter de koploper.
Ieder team is bagger, dus geniet ik waar ik kan.
En dan nog voor döner kiezen? In een croqueterie zou je dit soort wantoestanden nooit aantreffen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelijk eetlust weg.
Ah, de joden spelen de i dont care kaart alquote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is geeneens spannend dit jaar. Het is gewoon rampzalig en niet om aan te zien.
Ik snap werkelijk niet hoe jij die informatie uit mijn post heb weten te halen?quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, de joden spelen de i dont care kaart al
Ze focussen op de CL.quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, de joden spelen de i dont care kaart al
Niet haten op schnitzels lulquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze relatie is ondertussen zo diep dat ik aan een half woord genoeg heb.quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe jij die informatie uit mijn post heb weten te halen?
Overal zie je dat soort toestanden.quote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan nog voor döner kiezen? In een croqueterie zou je dit soort wantoestanden nooit aantreffen.
Slecht is niet gelijk aan niet spannend.quote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is geeneens spannend dit jaar. Het is gewoon rampzalig en niet om aan te zien.
Het bakken van een schnitzel is wel een kunst die weinig Nederlanders beheersenquote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Schnitzels zijn lekker.
spannend is druk over en weer om een kans te creëren en de hoop dat er 1 in gaatquote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Slecht is niet gelijk aan niet spannend.
Weet je in elk geval zeker dat het vlees vers is. Ze moeten het zelfs nog vangen...quote:Op zondag 29 september 2013 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelijk eetlust weg.
watquote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Het bakken van een schnitzel is wel een kunst die weinig Nederlanders beheersen
Beker tegen Volendam was slecht en ook spannend toch?quote:Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
spannend is druk over en weer om een kans te creëren en de hoop dat er 1 in gaat
niet met gelatenheid kijken waar nu weer fouten worden gemaakt
Volgens Adames moet het in een laag olijfolie voor dat extra beetje krokante laagje.quote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Het bakken van een schnitzel is wel een kunst die weinig Nederlanders beheersen
De laatste keer dat ik in een Duits wegrestaurant was had ik waterpokken.quote:Op zondag 29 september 2013 20:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schnitzel met champignons in een Duits wegrestaurant is echt een episch vakantiegevoel.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Adames moet het in een laag olijfolie voor dat extra beetje krokante laagje.
Ik haat er niet op. Het is niet voor niks een veilige keuze. Ik zat vanmiddag nog een filmpje te kijken over de schnitzel.quote:
Wat neem jij dan in restaurants.quote:Op zondag 29 september 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik haat er niet op. Het is niet voor niks een veilige keuze. Ik zat vanmiddag nog een filmpje te kijken over de schnitzel.
Ik heb ooit in Amsterdam eens in een McDonalds gezeten waar de muizen gewoon door de zaak renden.quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Overal zie je dat soort toestanden.
Het liefst iets wat ik nog niet eerder heb gegetenquote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat neem jij dan in restaurants.
Amsterdam.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Amsterdam eens in een McDonalds gezeten waar de muizen gewoon door de zaak renden.
Ik laat meestal voor me bestellen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het liefst iets wat ik nog niet eerder heb gegeten
Vaak de specialiteit.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat neem jij dan in restaurants.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Adames moet het in een laag olijfolie voor dat extra beetje krokante laagje.
In Japan altijd ja. Naniga osuseme deska.quote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik laat meestal voor me bestellen.
reuzelquote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef Saind het volgende:
De schnitzel:
Kalfsvlees, schnitzel von schwein is voor proleten.
Alleen zout
Volleerd naar de joden slaan dan dat ding, goed plat
Droogdeppen
Meel
Ei
Paneer
Shallow fryen in arachide olie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |