Gelukkig zijn dat allemaal fabeltjes.quote:Op zondag 29 september 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeggen wel de waarheid is het verhaal
Net als jouw meningenquote:Op zondag 29 september 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat allemaal fabeltjes.
Hmm. Het zou na verloop van tijd wel erg saai en regenachtig worden ja, maar het blijft er echt schitterend.quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel mooi voor een keer maar niet om te wonen
Die serie bedoel je?quote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Het zou na verloop van tijd wel erg saai en regenachtig worden ja, maar het blijft er echt schitterend.
Nu weer Rome kijken. Het voetbal heb ik wel weer gezien voor vandaag.
Ik moet Dexter nog af kijken, de laatste 3, boeide me niet echt meer maar toch maar doen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Dankzij Netflix kijk ik eindelijk series. Zowaar zelf gedownload.
erg goede serie jaquote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Het zou na verloop van tijd wel erg saai en regenachtig worden ja, maar het blijft er echt schitterend.
Nu weer Rome kijken. Het voetbal heb ik wel weer gezien voor vandaag.
Schijnt dat het laatste seizoen vrij kut wasquote:Op zondag 29 september 2013 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet Dexter nog af kijken, de laatste 3, boeide me niet echt meer maar toch maar doen.
Ja daarom, moet me er echt doorheen slaanquote:Op zondag 29 september 2013 15:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Schijnt dat het laatste seizoen vrij kut was
Skot die toestand en ga The West Wing kijken.quote:Op zondag 29 september 2013 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja daarom, moet me er echt doorheen slaan
Enige serie waar ik momenteel met plezier naar kijk is Breaking Bad, Rake vond/vind ik ook wel grappig, al is dat een totaal ander genrequote:Op zondag 29 september 2013 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Skot die toestand en ga The West Wing kijken.
Ik moet de aflevering van vorige week nog, vanavond/morgen is de laatste toch? Breaking bad dusquote:Op zondag 29 september 2013 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige serie waar ik momenteel met plezier naar kijk is Breaking Bad, Rake vond/vind ik ook wel grappig, al is dat een totaal ander genre
Ik kijk op Film1 dus loop een week achter, voor een week verschil vond ik het niet nodig te downloadenquote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet de aflevering van vorige week nog, vanavond/morgen is de laatste toch? Breaking bad dus
Heb geen digitale tv, heb officieel niet eens een kabel abonnementquote:Op zondag 29 september 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk op Film1 dus loop een week achter, voor een week verschil vond ik het niet nodig te downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |