quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volledig eraf. Ik was 'm alweer beu.
Mooi woord; beuquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volledig eraf. Ik was 'm alweer beu.
Mwah tot nu toe nog niet veel gespeeld, speel ook voornamelijk FUT, en mn team is ver van afquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je ervan?
Moeten weer eens een potje doen.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die een frikandel boven een kroket verkiezen.Het zijn niet voor niks altijd de wat pauperige types die dat doen.
Moedig zulk wangedrag nou eens niet zo aan. Je bent een enabler, daarom misdraagt Mississippi zich ook zo.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet idd altijd bij je computer blijven zitten als hij aan 't downloaden is.
Al maanden kort man, ook steeds korter elke xquote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Sjimbo. Hoe hangt het haar erbij?
Ah, ik ben blijkbaar een pauper typequote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die een frikandel boven een kroket verkiezen.Het zijn niet voor niks altijd de wat pauperige types die dat doen.
Die kan je in Zuidland halenquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moedig zulk wangedrag nou eens niet zo aan. Je bent een enabler, daarom misdraagt Mississippi zich ook zo.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
Doe maar stoer met je sigaar.Het compenseert het gebrek absoluut niet.quote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Al maanden kort man, ook steeds korter elke x
bitch please, de frikandel is baas.quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
Wat was er eerder? De pauper of de frikandel?
quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe maar stoer met je sigaar.Het compenseert het gebrek absoluut niet.
okquote:
Het zijn doorgaans niet al te fijnbesnaarde types die zweren bij de frikandel. Ze houden het in restaurants ook altijd bij de veilige keuzes als een wienerschnitzel of een kipsaté met friet. Tot zover mijn profielschets van de frikandelliefhebber.quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch please, de frikandel is baas.
Je bent zelf een frikandelquote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
Wat was er eerder? De pauper of de frikandel?
vervang schnitzel met biefstuk en je hebt mij, veilige keuze altijd en frikandel lovahhhquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans niet al te fijnbesnaarde types die zweren bij de frikandel. Ze houden het in restaurants ook altijd bij de veilige keuzes als een wienerschnitzel of een kipsaté met friet. Tot zover mijn profielschets van de frikandelliefhebber.
Ik houd van culinair eten en de frikandel (wie had gedacht dat die twee ooit in één zin genoemd zouden wordenquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans niet al te fijnbesnaarde types die zweren bij de frikandel. Ze houden het in restaurants ook altijd bij de veilige keuzes als een wienerschnitzel of een kipsaté met friet. Tot zover mijn profielschets van de frikandelliefhebber.
hij heeft een frikandelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |