minachting van de kijkers ditquote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat was pure aids. En mensen die daar in het publiek gaan zitten ook.
Talenten zoals J W Roy en Erwin Nijhoff moeten spelen in achterafzaaltjes, en dit ongetalenteerde grut krijgt zo'n podium op RTL4.quote:
Ga je'm volledig in de pan bereiden?quote:Op zondag 29 september 2013 18:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Er ligt hier een rosbief in de pan die veel te lekker ruikt, ik word niet goed
Fo shizzle, oude school manquote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je'm volledig in de pan bereiden?
Ouderwets zondags eten bedoelde ik iig, niet als een of andere barbaar.quote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet met kip natuurlijk. Die rosbief erin.
Sunday roast ouwe.quote:Op zondag 29 september 2013 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ouderwets zondags eten bedoelde ik iig, niet als een of andere barbaar.
Rosbief, gekookte patatten, gepaneerde witlof en veldsla met zure room en knoflook.
En mosterdsoep trouwens
lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ouderwets zondags eten bedoelde ik iig, niet als een of andere barbaar.
Rosbief, gekookte patatten, gepaneerde witlof en veldsla met zure room en knoflook.
En mosterdsoep trouwens
Je zin klopt niet.quote:Op zondag 29 september 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
Suarez gelijk weer 2 doelpunten (en een gele kaart).
zuchtquote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen chickenwings in Groningen wezen halen?
Zo zo gezond.quote:Op zondag 29 september 2013 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tomatenburger, aardappels en brocoli![]()
Nu een bakkie
Pure wortelsoep heb ik nog nooit op.quote:Op zondag 29 september 2013 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb puike zelfgemaakte wortelsoep gegeten
best te eten zolang je er maar een zooi kruiden in miktquote:Op zondag 29 september 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pure wortelsoep heb ik nog nooit op.
Dan is het niet puur meer..quote:Op zondag 29 september 2013 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
best te eten zolang je er maar een zooi kruiden in mikt
Gebaseerd op wat? Al is het goed mogelijk hoor in deze mongolen competitie.quote:Op zondag 29 september 2013 19:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat wordt PSV, maar wat een genieten van het Twentsche voetbal.
Gadverdamme Vitessequote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC snapt er niets van.
Vitesse of Ajax wordt kampioen.
Had een brunch met mijn oma, dus 6 uur geslapen vannacht.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC snapt er niets van.
Ajax wordt kampioen.
6 uur maarquote:Op zondag 29 september 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had een brunch met mijn oma, dus 6 uur geslapen vannacht.
Was helemaal kapot.
was 6 uur thuisquote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 uur maarBen je 8 jaar oud of zo.
Jij bent toch goedgevuld als Mod ?quote:Op zondag 29 september 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Netflix is best handig.
Toch blijft het bij een maandje uitproberen.
Arm studentje.quote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij bent toch goedgevuld als Mod ?
Ik deel de kosten. 3,50 per maand is echt geen probleem meer. Je kunt het op meerdere computers tegelijkertijd gebruiken.quote:Op zondag 29 september 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Netflix is best handig.
Sinds netflix White Collar aan het kijken, geniale serie.quote:Op zondag 29 september 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Netflix is best handig.
Niet zeiken, je hebt vast nog wat jodengoud in een zakje om je nek hangenquote:
Serieus? Handig.quote:Op zondag 29 september 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deel de kosten. 3,50 per maand is echt geen probleem meer. Je kunt het op meerdere computers tegelijkertijd gebruiken.
Heb je FIFA14 al?quote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet zeiken, je hebt vast nog wat jodengoud in een zakje om je nek hangen
Ideaal om series te kijken die je anders niet had gekeken, en daarbij bespaart het gewoon tijd.quote:Op zondag 29 september 2013 20:16 schreef Jimbo het volgende:
Avond.
en netflix is kut, kan je 3 seizoenen achterlopen 14.gif
uiteraard.quote:
Je moet idd altijd bij je computer blijven zitten als hij aan 't downloaden is.quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ideaal om series te kijken die je anders niet had gekeken, en daarbij bespaart het gewoon tijd.
ja want downloaden van series is anders niet gratis of makkelijk ?quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ideaal om series te kijken die je anders niet had gekeken, en daarbij bespaart het gewoon tijd.
Hoe is de baard broeder?quote:Op zondag 29 september 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet idd altijd bij je computer blijven zitten als hij aan 't downloaden is.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volledig eraf. Ik was 'm alweer beu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |