Ik dacht dat je kenner was, jammer dat je nu door de mand moet vallen. Je zal straks zien dat de superieure pedaaltred vanquote:
Whaha. Dat heb ik met vrij weinig clubs waarmee ik FM heb gespeeld dat ik er echt heen wilquote:Op zondag 29 september 2013 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, helaas nietWil er toch een keer naartoe, een shirt heb ik al
Mja, de liefde voor Blackpool is een beetje weggezakt. Ik wil echter nog wel steeds naar Stranraerquote:Op zondag 29 september 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whaha. Dat heb ik met vrij weinig clubs waarmee ik FM heb gespeeld dat ik er echt heen wil. Ja Liverpool wil ik wel eens heen.
Ligt Stranraer in Ijsland ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, de liefde voor Blackpool is een beetje weggezakt. Ik wil echter nog wel steeds naar Stranraer
Schotlandquote:Op zondag 29 september 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt Stranraer in Ijsland ofzo?
Engeland zit echt helemaal vol met van die kleine oude clubs, ik vind dat ook altijd wel mooi om te zien.quote:Op zondag 29 september 2013 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, de liefde voor Blackpool is een beetje weggezakt. Ik wil echter nog wel steeds naar Stranraer
Waar slaat dit nou weer op? Veel mooier ga je een land niet krijgen. Dat het wel erg veel regent neem ik voor lief.quote:
Schotland, manquote:
Als ik naar Schotland ga voor het voetbal dan ga ik wel naar Celtic ofzoquote:Op zondag 29 september 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Veel mooier ga je een land niet krijgen. Dat het wel erg veel regent neem ik voor lief.
quote:
Oohja ik mag natuurlijk geen eigen mening hebben hier. Vergeten.quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]Iemand die het liefst onder zijn dekens bezig is op zijn zolderkamertje lijkt me niet de juiste adviseur over weke landen wel of niet te bezoeken
Je mag wel een mening hebben alleen neem ik die niet serieus op dit gebied (en nog nog wel wat andere gebieden ook)quote:Op zondag 29 september 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja ik mag natuurlijk geen eigen mening hebben hier. Vergeten.
Debiel.
Dan zeg je niks.quote:Op zondag 29 september 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je mag wel een mening hebben alleen neem ik die niet serieus op dit gebied (en nog nog wel wat andere gebieden ook)
Gelukkig zijn dat allemaal fabeltjes.quote:Op zondag 29 september 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeggen wel de waarheid is het verhaal
Net als jouw meningenquote:Op zondag 29 september 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat allemaal fabeltjes.
Hmm. Het zou na verloop van tijd wel erg saai en regenachtig worden ja, maar het blijft er echt schitterend.quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel mooi voor een keer maar niet om te wonen
Die serie bedoel je?quote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Het zou na verloop van tijd wel erg saai en regenachtig worden ja, maar het blijft er echt schitterend.
Nu weer Rome kijken. Het voetbal heb ik wel weer gezien voor vandaag.
Ik moet Dexter nog af kijken, de laatste 3, boeide me niet echt meer maar toch maar doen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Dankzij Netflix kijk ik eindelijk series. Zowaar zelf gedownload.
erg goede serie jaquote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Het zou na verloop van tijd wel erg saai en regenachtig worden ja, maar het blijft er echt schitterend.
Nu weer Rome kijken. Het voetbal heb ik wel weer gezien voor vandaag.
Schijnt dat het laatste seizoen vrij kut wasquote:Op zondag 29 september 2013 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet Dexter nog af kijken, de laatste 3, boeide me niet echt meer maar toch maar doen.
Ja daarom, moet me er echt doorheen slaanquote:Op zondag 29 september 2013 15:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Schijnt dat het laatste seizoen vrij kut was
Skot die toestand en ga The West Wing kijken.quote:Op zondag 29 september 2013 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja daarom, moet me er echt doorheen slaan
Enige serie waar ik momenteel met plezier naar kijk is Breaking Bad, Rake vond/vind ik ook wel grappig, al is dat een totaal ander genrequote:Op zondag 29 september 2013 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Skot die toestand en ga The West Wing kijken.
Ik moet de aflevering van vorige week nog, vanavond/morgen is de laatste toch? Breaking bad dusquote:Op zondag 29 september 2013 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige serie waar ik momenteel met plezier naar kijk is Breaking Bad, Rake vond/vind ik ook wel grappig, al is dat een totaal ander genre
Ik kijk op Film1 dus loop een week achter, voor een week verschil vond ik het niet nodig te downloadenquote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet de aflevering van vorige week nog, vanavond/morgen is de laatste toch? Breaking bad dus
Heb geen digitale tv, heb officieel niet eens een kabel abonnementquote:Op zondag 29 september 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk op Film1 dus loop een week achter, voor een week verschil vond ik het niet nodig te downloaden
minachting van de kijkers ditquote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat was pure aids. En mensen die daar in het publiek gaan zitten ook.
Talenten zoals J W Roy en Erwin Nijhoff moeten spelen in achterafzaaltjes, en dit ongetalenteerde grut krijgt zo'n podium op RTL4.quote:
Ga je'm volledig in de pan bereiden?quote:Op zondag 29 september 2013 18:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Er ligt hier een rosbief in de pan die veel te lekker ruikt, ik word niet goed
Fo shizzle, oude school manquote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je'm volledig in de pan bereiden?
Ouderwets zondags eten bedoelde ik iig, niet als een of andere barbaar.quote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet met kip natuurlijk. Die rosbief erin.
Sunday roast ouwe.quote:Op zondag 29 september 2013 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ouderwets zondags eten bedoelde ik iig, niet als een of andere barbaar.
Rosbief, gekookte patatten, gepaneerde witlof en veldsla met zure room en knoflook.
En mosterdsoep trouwens
lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ouderwets zondags eten bedoelde ik iig, niet als een of andere barbaar.
Rosbief, gekookte patatten, gepaneerde witlof en veldsla met zure room en knoflook.
En mosterdsoep trouwens
Je zin klopt niet.quote:Op zondag 29 september 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
Suarez gelijk weer 2 doelpunten (en een gele kaart).
zuchtquote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen chickenwings in Groningen wezen halen?
Zo zo gezond.quote:Op zondag 29 september 2013 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tomatenburger, aardappels en brocoli![]()
Nu een bakkie
Pure wortelsoep heb ik nog nooit op.quote:Op zondag 29 september 2013 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb puike zelfgemaakte wortelsoep gegeten
best te eten zolang je er maar een zooi kruiden in miktquote:Op zondag 29 september 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pure wortelsoep heb ik nog nooit op.
Dan is het niet puur meer..quote:Op zondag 29 september 2013 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
best te eten zolang je er maar een zooi kruiden in mikt
Gebaseerd op wat? Al is het goed mogelijk hoor in deze mongolen competitie.quote:Op zondag 29 september 2013 19:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat wordt PSV, maar wat een genieten van het Twentsche voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |