Ik dacht dat je kenner was, jammer dat je nu door de mand moet vallen. Je zal straks zien dat de superieure pedaaltred vanquote:
Whaha. Dat heb ik met vrij weinig clubs waarmee ik FM heb gespeeld dat ik er echt heen wilquote:Op zondag 29 september 2013 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, helaas nietWil er toch een keer naartoe, een shirt heb ik al
Mja, de liefde voor Blackpool is een beetje weggezakt. Ik wil echter nog wel steeds naar Stranraerquote:Op zondag 29 september 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whaha. Dat heb ik met vrij weinig clubs waarmee ik FM heb gespeeld dat ik er echt heen wil. Ja Liverpool wil ik wel eens heen.
Ligt Stranraer in Ijsland ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, de liefde voor Blackpool is een beetje weggezakt. Ik wil echter nog wel steeds naar Stranraer
Schotlandquote:Op zondag 29 september 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt Stranraer in Ijsland ofzo?
Engeland zit echt helemaal vol met van die kleine oude clubs, ik vind dat ook altijd wel mooi om te zien.quote:Op zondag 29 september 2013 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, de liefde voor Blackpool is een beetje weggezakt. Ik wil echter nog wel steeds naar Stranraer
Waar slaat dit nou weer op? Veel mooier ga je een land niet krijgen. Dat het wel erg veel regent neem ik voor lief.quote:
Schotland, manquote:
Als ik naar Schotland ga voor het voetbal dan ga ik wel naar Celtic ofzoquote:Op zondag 29 september 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Veel mooier ga je een land niet krijgen. Dat het wel erg veel regent neem ik voor lief.
quote:
Oohja ik mag natuurlijk geen eigen mening hebben hier. Vergeten.quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]Iemand die het liefst onder zijn dekens bezig is op zijn zolderkamertje lijkt me niet de juiste adviseur over weke landen wel of niet te bezoeken
Je mag wel een mening hebben alleen neem ik die niet serieus op dit gebied (en nog nog wel wat andere gebieden ook)quote:Op zondag 29 september 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja ik mag natuurlijk geen eigen mening hebben hier. Vergeten.
Debiel.
Dan zeg je niks.quote:Op zondag 29 september 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je mag wel een mening hebben alleen neem ik die niet serieus op dit gebied (en nog nog wel wat andere gebieden ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |