Jij was toch die gozer met die enorme bak vanille ijs als toetje in het restaurant? 'nuff said.quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik houd van culinair eten en de frikandel (wie had gedacht dat die twee ooit in één zin genoemd zouden worden)
nee?quote:Op zondag 29 september 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer met die enorme bak vanille ijs als toetje in het restaurant? 'nuff said.
er liep een muis in de donerzaak gister.quote:
En je weet gewoon dat die later op een spiesje zit en als kabab verkocht wordt.quote:Op zondag 29 september 2013 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er liep een muis in de donerzaak gister.
gelijk eetlust weg.
Meest rampzalige seizoenstart ooit en toch maar 2 punten achter de koploper.quote:Op zondag 29 september 2013 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die wedstrijd nog 10 minuten langer duurt is het 4-4
Het is geeneens spannend dit jaar. Het is gewoon rampzalig en niet om aan te zien.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest rampzalige seizoenstart ooit en toch maar 2 punten achter de koploper.
Ieder team is bagger, dus geniet ik waar ik kan.
En dan nog voor döner kiezen? In een croqueterie zou je dit soort wantoestanden nooit aantreffen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er liep een muis in de donerzaak gister.
gelijk eetlust weg.
Ah, de joden spelen de i dont care kaart alquote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is geeneens spannend dit jaar. Het is gewoon rampzalig en niet om aan te zien.
Ik snap werkelijk niet hoe jij die informatie uit mijn post heb weten te halen?quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, de joden spelen de i dont care kaart al
Ze focussen op de CL.quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, de joden spelen de i dont care kaart al
Niet haten op schnitzels lulquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans niet al te fijnbesnaarde types die zweren bij de frikandel. Ze houden het in restaurants ook altijd bij de veilige keuzes als een wienerschnitzel of een kipsaté met friet. Tot zover mijn profielschets van de frikandelliefhebber.
Onze relatie is ondertussen zo diep dat ik aan een half woord genoeg heb.quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe jij die informatie uit mijn post heb weten te halen?
Overal zie je dat soort toestanden.quote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan nog voor döner kiezen? In een croqueterie zou je dit soort wantoestanden nooit aantreffen.
Slecht is niet gelijk aan niet spannend.quote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is geeneens spannend dit jaar. Het is gewoon rampzalig en niet om aan te zien.
Het bakken van een schnitzel is wel een kunst die weinig Nederlanders beheersenquote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Schnitzels zijn lekker.
spannend is druk over en weer om een kans te creëren en de hoop dat er 1 in gaatquote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Slecht is niet gelijk aan niet spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |