Pak 'm maar aan! Jij bent de enige depressieve user hier, en daarmee basta!quote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit schiet niet op natuurlijk.
Ja gelukkig wel.quote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pak 'm maar aan! Jij bent de enige depressieve user hier, en daarmee basta!
Uit verwarring ben je maar oliebollen gaan bakken?quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Er wordt hier vuurwerk in de buurt afgestoken. Dit is best verwarrend.
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit verwarring ben je maar oliebollen gaan bakken?
Het lekkere buurmeisje vol op de bek gepakt?quote:Op zondag 29 september 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.
Ach dan ben je er in elk geval op tijd bij.quote:Op zondag 29 september 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.
Lekkere buurmeisjes zijn zaterdagnacht andere dingen aan het doen blijkbaar... Al mocht vaderlief er ook best zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lekkere buurmeisje vol op de bek gepakt?
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nachtquote:
Ik wilde vroeg naar bed. Dus ik heb zojuist aflevering 2 van Rome maar opgezet.quote:Op zondag 29 september 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nacht
Mensen gaan uit waarschijnlijk, of liggen al te slapen. Iedereen heeft een ritme ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nacht
fucked upquote:Op zondag 29 september 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen gaan uit waarschijnlijk, of liggen al te slapen. Iedereen heeft een ritme ofzo.
asociaal inderdaad, heb ik gelukkig hier niet dichtbij.quote:Op zondag 29 september 2013 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Wakker worden van klokkenluiden![]()
Ik haat dat zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |