nee hoezoquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woon jij in een donnerzaak?
wtf, keek net in de bus. 0-0quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef Adames het volgende:
godver, 5-0. dat is pas lekker thuis komen
4 kools in 5 minuten en daarna nog 2.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf, keek net in de bus. 0-0
da fuq?
LR, in het Cookie-topic klaagt iemand dat de nieuwste update weinig toevoegt aan de verhaallijn.quote:Op zondag 29 september 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Dan had Torres maar van hem af moeten blijven. Al waren hun constante 'ontmoetingen' wel grappig om te zien
Welke update? Ik zit inmiddels wel opquote:Op zondag 29 september 2013 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
LR, in het Cookie-topic klaagt iemand dat de nieuwste update weinig toevoegt aan de verhaallijn.
Tevens vind ik Johannes_vermeer een naar mannetje.
Enter dungeon nog welquote:Op zondag 29 september 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/beta/
Je moet wel ff je huidige game exporteren.
Is goed.quote:Op zondag 29 september 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enter dungeon nog wel. Toch kijk ik Rome aflevering 1 maar even af.
[ afbeelding ]
Geen idee man. Maar je kan gewoon verder met de normale game als deze beta-versie niet werkt.quote:Op zondag 29 september 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zijn mijn c ps 20 miljard omlaag gegaan
Je bent zelf een naar mannetje.quote:Op zondag 29 september 2013 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
LR, in het Cookie-topic klaagt iemand dat de nieuwste update weinig toevoegt aan de verhaallijn.
Tevens vind ik Johannes_vermeer een naar mannetje.
oooh bra bra bra pow pow powquote:Op zondag 29 september 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een naar mannetje.
Ik verheug me op zijn comeback.quote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij niet van terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |