Dat zit er nog steeds. Erg vaag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
Leuke TT.
Hoe is het met het velletje in je keel CA?
Neequote:
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Gemberthee
Echt nog nooit op, maar smaakt eigenlijk wel
Gewoon op firstrowsports.eu kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:22 schreef w00h00 het volgende:
Sopcast sluit zichzelf telkens af, meerdere mensen met dit probleem?
Nee ik heb gewoon eredivise live.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:22 schreef w00h00 het volgende:
Sopcast sluit zichzelf telkens af, meerdere mensen met dit probleem?
lekker icm citroengrasquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Gemberthee
Echt nog nooit op, maar smaakt eigenlijk wel
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
er is kermis in Weert, Lange Lans gaat los
nee echtquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De nieuwe carnavalskraker van 2014?
nee hoezoquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Woon jij in een donnerzaak?
wtf, keek net in de bus. 0-0quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef Adames het volgende:
godver, 5-0. dat is pas lekker thuis komen
4 kools in 5 minuten en daarna nog 2.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf, keek net in de bus. 0-0
da fuq?
LR, in het Cookie-topic klaagt iemand dat de nieuwste update weinig toevoegt aan de verhaallijn.quote:Op zondag 29 september 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Dan had Torres maar van hem af moeten blijven. Al waren hun constante 'ontmoetingen' wel grappig om te zien
Welke update? Ik zit inmiddels wel opquote:Op zondag 29 september 2013 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
LR, in het Cookie-topic klaagt iemand dat de nieuwste update weinig toevoegt aan de verhaallijn.
Tevens vind ik Johannes_vermeer een naar mannetje.
Enter dungeon nog welquote:Op zondag 29 september 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/beta/
Je moet wel ff je huidige game exporteren.
Is goed.quote:Op zondag 29 september 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enter dungeon nog wel. Toch kijk ik Rome aflevering 1 maar even af.
[ afbeelding ]
Geen idee man. Maar je kan gewoon verder met de normale game als deze beta-versie niet werkt.quote:Op zondag 29 september 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zijn mijn c ps 20 miljard omlaag gegaan
Je bent zelf een naar mannetje.quote:Op zondag 29 september 2013 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
LR, in het Cookie-topic klaagt iemand dat de nieuwste update weinig toevoegt aan de verhaallijn.
Tevens vind ik Johannes_vermeer een naar mannetje.
oooh bra bra bra pow pow powquote:Op zondag 29 september 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een naar mannetje.
Ik verheug me op zijn comeback.quote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij niet van terug.
Pak 'm maar aan! Jij bent de enige depressieve user hier, en daarmee basta!quote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit schiet niet op natuurlijk.
Ja gelukkig wel.quote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pak 'm maar aan! Jij bent de enige depressieve user hier, en daarmee basta!
Uit verwarring ben je maar oliebollen gaan bakken?quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Er wordt hier vuurwerk in de buurt afgestoken. Dit is best verwarrend.
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit verwarring ben je maar oliebollen gaan bakken?
Het lekkere buurmeisje vol op de bek gepakt?quote:Op zondag 29 september 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.
Ach dan ben je er in elk geval op tijd bij.quote:Op zondag 29 september 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.
Lekkere buurmeisjes zijn zaterdagnacht andere dingen aan het doen blijkbaar... Al mocht vaderlief er ook best zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lekkere buurmeisje vol op de bek gepakt?
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nachtquote:
Ik wilde vroeg naar bed. Dus ik heb zojuist aflevering 2 van Rome maar opgezet.quote:Op zondag 29 september 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nacht
Mensen gaan uit waarschijnlijk, of liggen al te slapen. Iedereen heeft een ritme ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nacht
fucked upquote:Op zondag 29 september 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen gaan uit waarschijnlijk, of liggen al te slapen. Iedereen heeft een ritme ofzo.
asociaal inderdaad, heb ik gelukkig hier niet dichtbij.quote:Op zondag 29 september 2013 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Wakker worden van klokkenluiden![]()
Ik haat dat zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |