Pak 'm maar aan! Jij bent de enige depressieve user hier, en daarmee basta!quote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit schiet niet op natuurlijk.
Ja gelukkig wel.quote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pak 'm maar aan! Jij bent de enige depressieve user hier, en daarmee basta!
Uit verwarring ben je maar oliebollen gaan bakken?quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Er wordt hier vuurwerk in de buurt afgestoken. Dit is best verwarrend.
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit verwarring ben je maar oliebollen gaan bakken?
Het lekkere buurmeisje vol op de bek gepakt?quote:Op zondag 29 september 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.
Ach dan ben je er in elk geval op tijd bij.quote:Op zondag 29 september 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appelflappen, de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst en... Poeh dit hakt er wel in.
Lekkere buurmeisjes zijn zaterdagnacht andere dingen aan het doen blijkbaar... Al mocht vaderlief er ook best zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lekkere buurmeisje vol op de bek gepakt?
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nachtquote:
Ik wilde vroeg naar bed. Dus ik heb zojuist aflevering 2 van Rome maar opgezet.quote:Op zondag 29 september 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nacht
Mensen gaan uit waarschijnlijk, of liggen al te slapen. Iedereen heeft een ritme ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is dat toch tegenwoordig amper nog posts in de nacht
fucked upquote:Op zondag 29 september 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen gaan uit waarschijnlijk, of liggen al te slapen. Iedereen heeft een ritme ofzo.
asociaal inderdaad, heb ik gelukkig hier niet dichtbij.quote:Op zondag 29 september 2013 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Wakker worden van klokkenluiden![]()
Ik haat dat zo
Weet je nog Bourdain die zei dat alleen die ene Jap nog zelf noedels maakte door erop te springen met die bamboestok?quote:Op zondag 29 september 2013 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
5-0 verloren.
Kutmarokanen allemaal het land uit
quote:Op zondag 29 september 2013 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
5-0 verloren.
Kutmarokanen allemaal het land uit
Dat was hong kongquote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je nog Bourdain die zei dat alleen die ene Jap nog zelf noedels maakte door erop te springen met die bamboestok?
Shit is doodnormaal in China
Huhm hij wil niet afspelen op de tijd die ik aangaf zie ik nu, filmpje op 27:00 doen ze het.quote:
Matige poging.quote:Op zondag 29 september 2013 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik dacht nog even Japan te kunnen bashen
Dude ik dacht dat je thuis was ga stoppen met fokkenquote:Op zondag 29 september 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Matige poging.
Geen bier in deze kantine. Als ik stylo tegen kom djoek ik hem.
Gaat alleen over China?quote:Op zondag 29 september 2013 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Huhm hij wil niet afspelen op de tijd die ik aangaf zie ik nu, filmpje op 27:00 doen ze het.
Toffe serie dat
Echt een moslim club of andere reden?quote:Op zondag 29 september 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Matige poging.
Geen bier in deze kantine. Als ik stylo tegen kom djoek ik hem.
quote:Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. Verreweg superieure cultuur natuurlijk
Moslim club ja.quote:Op zondag 29 september 2013 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt een moslim club of andere reden?
De Geesquote:
Jij houdt dat echt bijquote:Op zondag 29 september 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, Mansfield heeft gister met 1-0 van Chesterfield gewonnen
[ afbeelding ]
Als promovendus gewoon 3e staan
quote:Op zondag 29 september 2013 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Gees![]()
![]()
of zal Johny toch voor een verrassing gaan zorgen.
Omdat Mansfieldquote:
Nee, helaas nietquote:Op zondag 29 september 2013 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je er al eens echt geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |