rubber? Dat helpt maar tijdelijk...quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik kan je mijn paintballmarker lenen, ik heb er rubberen kogels bij...
Tegen 310km/h verzeker ik je dat die hond vrij snel het verschil leert tussen blaffen en zijn muil houdenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
rubber? Dat helpt maar tijdelijk...
Ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:53 schreef Bart het volgende:
Nou ja, volgend jaar wil ik op vakantie naar de VS, krijg ik dan een rondleiding?
quote:
hmm. Op zich een optie danquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Tegen 310km/h verzeker ik je dat die hond vrij snel het verschil leert tussen blaffen en zijn muil houden.
wanneer en waar wil je heen? Wij zijn ook een VS reis aan het plannenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:53 schreef Bart het volgende:
Nou ja, volgend jaar wil ik op vakantie naar de VS, krijg ik dan een rondleiding?
kom je dan langs?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
wanneer en waar wil je heen? Wij zijn ook een VS reis aan het plannentenminste, als we de spaarrekening weer aan kunnen vullen
Dat zou ik heel graag willen maar Chicago ligt wat uit de routequote:
Voor PS vlieg je toch wel even heen en weer?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik heel graag willen maar Chicago ligt wat uit de routeVond Chicago wel heel tof en wil er zeker weer eens heen! Ons plan is om van Vancouver naar San Diego te rijden en dan via Las Vegas weer terug naar San Francisco. Kun je ons niet komen opzoeken?
wellichtquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik heel graag willen maar Chicago ligt wat uit de routeVond Chicago wel heel tof en wil er zeker weer eens heen! Ons plan is om van Vancouver naar San Diego te rijden en dan via Las Vegas weer terug naar San Francisco. Kun je ons niet komen opzoeken?
Als ik het kon betalen zou ik dat zeker doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Voor PS vlieg je toch wel even heen en weer?
Dat zou wel heel tof zijnquote:
min of meer herkenbaar jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kennen jullie dat; dat je net lekker zit, kat op schoot, fles spa rood erbij, en dat je dan die fles opendraait en ineens stukken minder lekker zit ... ?![]()
Ik ben al geknipt, niet in Nijmegen. En ik heb echt trust issues met mijn haar dus ik wil niet graag naar anderen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
B. je wilt niet voor een keer naar een andere kapper? Ami kappers in de Bisschop Hamerstraat doneert wel.
Ik hecht trouwens erg weinig aan mijn haar voor een vrouw, zelfs nog minder dan de meeste mannen denk ik. Als ik het maar vast kan maken, dan ben ik tevreden.
Dan heb ik een paar dagen vakantiequote:Op zaterdag 28 september 2013 06:04 schreef Soempie het volgende:
Leuk, ben benieuwd, B.! Ik denk dat echt kort haar je ook heel leuk zal staan trouwens. * wegduikt voor de boze reacties van mannen
Lub, wat is er over 2 dagen? Heb ik denk ik gemist?
Terwijl er toch vaak algemene klachtentopics over vrouwen met kort haar langskomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 06:14 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb geen idee hoe B.ertha er uit ziet dus het maakt mij helegaar niets uit, lang of kort haar
Sommige dames staat het heel goed en vrouwelijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 06:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Terwijl er toch vaak algemene klachtentopics over vrouwen met kort haar langskomen.![]()
Lekker joh, paar dagen weg!
Zeker geen knal-fuif?quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Er is dan ook een reden dat we er voor naar België moeten...
hm....quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kennen jullie dat; dat je net lekker zit, kat op schoot, fles spa rood erbij, en dat je dan die fles opendraait en ineens stukken minder lekker zit ... ?![]()
Dat zou ik ook willen, twee keer per maand mijn salarisquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pay dayIk vind het wel fijn, 2x per maand betaald krijgen
Nice.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:25 schreef wyccie het volgende:
Best lekker. Viel me mee met mijn conditie. Beetje warm in de IJtunnel, maar wel grappig om daar te lopen.
Morgen de Singelloop in Utrecht. Gisteren hier al een kleine intervaltraining gedaan en ik denk dat mijn conditie verbetert.
Kwestie van wennen impliceert dat het dus eigenlijk niet mooi is, toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:18 schreef MadMaster het volgende:
Ken genoeg dames met kort haar bij wie het prima staat.
Kwestie van wennen...
Nee, ik bedoel daarmee dat wanneer dames hun lange haar afknippen je vervolgens even aan hun korte koppie moet wennen, aangezien je je die persoon niet zo kent.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwestie van wennen impliceert dat het dus eigenlijk niet mooi is, toch?
Ik vind het doorgaans niet mooi.
Daar werk ik nu weer heel snel naartoe. Maar doordeweeks heb ik niet genoeg tijd om lange stukken te lopen. Is het ook niet lang genoeg licht voor nu.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:41 schreef MadMaster het volgende:
Nice.
Dacht alleen dat je langere stukken liep...
Denk ik ook en de kapper ook. Maar dat durf ik nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 06:04 schreef Soempie het volgende:
Leuk, ben benieuwd, B.! Ik denk dat echt kort haar je ook heel leuk zal staan trouwens. * wegduikt voor de boze reacties van mannen
Lub, wat is er over 2 dagen? Heb ik denk ik gemist?
Hier een CC nodig (via de PS III) en die hebben we niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Geen netflix-app voor onze TV blijkbaar
ziggo zeker? Mijn ouders hebben daar ook last van. Wij kunnen het via de Xbox doen maar dan moet je ook weer een extra abonnement afsluiten. Even kijken of we dat gaan doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Geen netflix-app voor onze TV blijkbaar
Je kunt ook een pre-paid cc hebben tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier een CC nodig (via de PS III) en die hebben we niet.
Ja, maar ik vermoed dat het eerder aan het type/model tv ligtquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
ziggo zeker? Mijn ouders hebben daar ook last van. Wij kunnen het via de Xbox doen maar dan moet je ook weer een extra abonnement afsluiten. Even kijken of we dat gaan doen
Wist ik niet, maar ik vind het het aanvragen/ uitzoeken verder ook niet waard eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt ook een pre-paid cc hebben tegenwoordig
denk het niet, mijn ouders hebben een hypermoderne tv met alles erop en eraan maar kunnen geen Netflix erop vanwege ziggo, die biedt het nog niet aan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt ook een pre-paid cc hebben tegenwoordig
[..]
Ja, maar ik vermoed dat het eerder aan het type/model tv ligtmoet het even nazoeken in elk geval
Ziggo heeft er toch niks mee te maken? Zolang je maar met je tv op internet kan zou het moeten kunnen lijkt mequote:Op zaterdag 28 september 2013 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
denk het niet, mijn ouders hebben een hypermoderne tv met alles erop en eraan maar kunnen geen Netflix erop vanwege ziggo, die biedt het nog niet aan.
Dat lijkt mij ook. Netflix is geen zender maar een app voor je tv. Anders zou het ook betekenen dat je geen netflix kan kijken op een smartphone/tablet op het wifi-netwerk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ziggo heeft er toch niks mee te maken? Zolang je maar met je tv op internet kan zou het moeten kunnen lijkt me
Oh ik probeerde het niet eens via ziggo, ik probeerde het via het Viera-systeem van de Panasonic, daarin kun je apps installeren (I kid you notquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
denk het niet, mijn ouders hebben een hypermoderne tv met alles erop en eraan maar kunnen geen Netflix erop vanwege ziggo, die biedt het nog niet aan.
wij willen naar het westen. Yosemite, grand canyon, Vegas, San Francisco, death valley, misschien Seattle. Drie, misschien vier weken als het er financieel in zit. Auto huren en rondtrekkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
wanneer en waar wil je heen? Wij zijn ook een VS reis aan het plannentenminste, als we de spaarrekening weer aan kunnen vullen
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar eerst: de meringues staan in de oven en de oven moet weer uit
Omdat ze er bijna een uur instaan en ze dan nog 20 minuten moeten afkoelenquote:
geen ps3 of xbox360 in huis?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:57 schreef Etcetera het volgende:
óf dat ik via de NAS netflix stream naar de tv. Maar dat wordt dan wel weer zo ingewikkeld dat ik E. daar eens naar moet laat kijken
Ah, ik had het idee dat je ze er net pas in had staan en ze er nu om een andere reden uit moestenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ze er bijna een uur instaan en ze dan nog 20 minuten moeten afkoelen
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, ik had het idee dat je ze er net pas in had staan en ze er nu om een andere reden uit moesten
wij hetzelfde, maar dan vanaf Vancouver, 5 weken in juli/augustusquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:56 schreef Bart het volgende:
[..]
wij willen naar het westen. Yosemite, grand canyon, Vegas, San Francisco, death valley, misschien Seattle. Drie, misschien vier weken als het er financieel in zit. Auto huren en rondtrekken. Waarschijnlijk in juni.
En jullie?
Combi...quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Kort haar kan best leuk zijn maar lang haar wint het.
hoezo dat? Die twee dingen staan toch los van elkaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee hooralhoewel ik net de oven aan had staan en E. toen tosti's wilde maken, en het tosti-ijzer ook aanzette. Toen de oven ging verwarmen heeft hij het tosti-ijzer maar weer even uitgedaan
Elektrische oven + een tost-ijzer die aardig wat stroom vreet, op 1 groep, tegelijkertijd aanhebben terwijl beiden opwarmen. Het zóu misschien kunnen maar het kan ook zijn dat de stroom eruit klaptquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoezo dat? Die twee dingen staan toch los van elkaar
Onzin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
En hoe dat precies zit met Netflix weet ik niet maar G had het voor mijn ouders gecheckt en hij zei dat het niet kon vanwege ziggo. Zelf snap ik er verder niks van
quote:Ondertussen wil Ziggo, de grootste kabelaar van Nederland, Netflix ‘omarmen’ door de dienst via een Ziggo-app door te geven. Maar Netflix zal op elk apparaat te bekijken zijn: smartphone, smart tv, blu-rayspeler of gameconsole. Als het maar een internetverbinding heeft.
Hmm ik zou ook nog mijn tablet dus op de tv kunnen aansluiten als ik dat zo lees.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin.
Netflix gaat via WiFi/Internet en niet via de TV-boer.
Je moet alleen een apparaat hebben waarop je de app kan installeren en dat je aan kan sluiten op je TV...
[..]
Als je die optie hebt, ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm ik zou ook nog mijn tablet dus op de tv kunnen aansluiten als ik dat zo lees.
Ik las tablequote:Op zaterdag 28 september 2013 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm ik zou ook nog mijn tablet dus op de tv kunnen aansluiten als ik dat zo lees.
juli augustus is drukker en duurder...quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
wij hetzelfde, maar dan vanaf Vancouver, 5 weken in juli/augustus
En hoe dat precies zit met Netflix weet ik niet maar G had het voor mijn ouders gecheckt en hij zei dat het niet kon vanwege ziggo. Zelf snap ik er verder niks van
http://tweakers.net/nieuw(...)ce-gui-op-tafel.htmlquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik las table
Eigenlijk nog niet eens zo gek... een salontafel die eigenlijk een megagigantisch scherm is. Kun je apps als airhockey spelen met je koffiekopje
Had MMach niet ooit zoiets in elkaar gezet?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik las table
Eigenlijk nog niet eens zo gek... een salontafel die eigenlijk een megagigantisch scherm is. Kun je apps als airhockey spelen met je koffiekopje
tering wat lelijkquote:
ok, correctie: ik vind het niksquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nietes, mijn eerste vriendinnetjes hadden allemaal dat kapsel...
Zoiets:
[ afbeelding ]
Maar ze waren wel lief...quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, correctie: ik vind het niks
daar zei ik ook niks overquote:
Ben jij datquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nietes, mijn eerste vriendinnetjes hadden allemaal dat kapsel...
Zoiets:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik was wel ongeveer zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je het recept gevenquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat je ze nog niet kan FTP-en...
Nee, denk het ook niet, maar ze heeft ze nog nooit gemaakt, geloof ik...quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat die een recept nodig heeft(sowieso: eiwit, suiker, beetje zout, oven)
herkenbaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Die mix wordt het zo niet, zit alleen maar platen te draaien...
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik was wel ongeveer zo.
Skinheads...
Hier ben ik wel te zien:In het hek aan het klimmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt net of die kerel elk moment die spies in z'n rug krijgt...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Met zijn dr. Martins aanquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het hek aan het klimmen?
Lijkt net of die kerel elk moment die spies in z'n rug krijgt...
johquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
juli augustus is drukker en duurder...
van dat feit maken wij gebruik om ervoor te zorgen dat iemand niet mee op wintersport kanquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:01 schreef MaJo het volgende:
gebonden aan schoolvakanties dus het is niet anders.
en dat scheelt op een wintersport ook kapitalen. En enorme drukte. Win win win situatie dusquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
van dat feit maken wij gebruik om ervoor te zorgen dat iemand niet mee op wintersport kanhij is wel te pruimen normaal, maar op vakantie gaan samen ziet niemand zitten: te vermoeiend
ah das wel jammerquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
johwe zijn door G's werk helaas gebonden aan schoolvakanties dus het is niet anders.
dat is wel slimquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
van dat feit maken wij gebruik om ervoor te zorgen dat iemand niet mee op wintersport kanhij is wel te pruimen normaal, maar op vakantie gaan samen ziet niemand zitten: te vermoeiend
Nieuwe baby, hobby, huisdier, lievelingsprogramma of -gerecht?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef wyccie het volgende:
Mijn gelukskoekje zegt dat een nieuwe liefde mijn leven binnenwandelt op een onverwacht moment.
Wat nou als Greenpeas, Soempie, TM of bijv. MM het koekje had gehad.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:30 schreef Soempie het volgende:
Dan zou ik aan de baby denken. Dat m'n vliezen breken in de supermarkt, ofzo.
Of aan een hobby? Een nieuw huisdier?
Ik maak het wel passend.
GMTAquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nieuwe baby, hobby, huisdier, lievelingsprogramma of -gerecht?
Dat ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:31 schreef Soempie het volgende:
En ik ben nu al benieuwd naar wyccie's nieuwe liefde.
Ik wilde vroeger altijd heel graag een zusje. (broertje mocht ook) (en een vader stond ook op mijn verlanglijstje)quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:33 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie stiekem tweelingzusjes of zo? Jullie zeggen nagenoeg hetzelfde.
Ik had een Intertoys catalogus bij de folders en dacht aan vroeger. Toen wilde ik graag een winkeltje of een werkende kassa.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wilde vroeger altijd heel graag een zusje. (broertje mocht ook) (en een vader stond ook op mijn verlanglijstje)
Zou dat werken op een vloerkleed denk je?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er een die iets groter is dan die standaard tondeuses. Met een handvat.
Ik wilde een elektrische Legotrein.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had een Intertoys catalogus bij de folders en dacht aan vroeger. Toen wilde ik graag een winkeltje of een werkende kassa.
Een zusje had ik al. Broers en een vader ook wel, al was dat niet te merken.
vanwaar die associatie? Maar ik voel me vereerd hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ik ben het wel eens met 'Tering, wat lelijk'.
Voel me zo TM. Heb aan mijn fiets gezeten. Nieuwe lampen, redelijk schoon en alles loopt weer soepel.
Alleen de achterband van de vouwfiets moet ik laten vervangen.
En WD40 is leuk speelgoed.
ja dat is wel waar, al moet ik zeggen dat ik deze zomer heel weinig gefietst hebquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef wyccie het volgende:
Jij bent toch van het fietsen en zo?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef Soempie het volgende:
Ik wist niet eens dat die ontpluizers bestaan.
wat is jullie budget?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:46 schreef MaJo het volgende:
De vraag is trouwens wel of we genoeg geld bij elkaar krijgen voor onze droomreis. Als dat niet lukt wordt het misschien ook 3 weken westkust
Thnx! Ga ik gewoon proberen, vloerkleden staan er in ieder geval bij. Kleed is iets van 1,80 bij 2,nogwat, wel te overzien i.i.g.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:46 schreef wyccie het volgende:
http://www.elektrozine.be(...)id=3126&prodid=23561
Zo eentje, maar ik denk dat ik de mijne bij de Blokker of Kijkshop heb gekocht.
Hoe groot is je vloerkleed?
Letterlijk voor hem vallen kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:05 schreef Soempie het volgende:
Er staat zelfs dat de liefde je leven binnenwandelt. Ja, ik denk dat je tegen je liefde op gaat botsen.
Eerder andersom. Een man die nog langzamer loopt dan ik, daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
wyc! Ik denk dat je bij de Singelloop in Utrecht je liefde gaat ontmoeten.Misschien trap je per ongeluk op z'n enkels of iets dergelijks.
Ook die van de IKEA?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik verder eigenlijk vrij weinig pluisklachten heb. De onthaarplakroller speelt wel een grote rol in mijn kledingleven.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:16 schreef Soempie het volgende:
Wyc, dat was echt afzien...
[..]
Ook die van de IKEA?
Welke teams?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben de football wedstrijd van mijn college aan het kijken (via internet,maar op tv). En ze spreken PBs achternaam steeds verkeerd uit en ik weet dat hij dat haat. Little pleasure:')
Vanaf nu wordt het alleen maar beter.quote:
dat zegt je toch niksquote:
Niet de welbekende college football die mij bekend zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat zegt je toch niks
Knox vs. Lake Forest
nee dat zijn ook vrijwel allemaal universitiesquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:24 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Niet de welbekende college football die mij bekend zijn inderdaad.
Zo diep zit ik er inderdaad niet in.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dat zijn ook vrijwel allemaal universitiesDit is division 3 football
moet je ook niet willenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:28 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zo diep zit ik er inderdaad niet in.
Ik heb hardgelopen en ja het ging slecht maar ik voel me er toch wel goed om hoorquote:
bedoelde jou ook niet mopquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb hardgelopen en ja het ging slecht maar ik voel me er toch wel goed om hoor
Ik vermoedde al zoiets, maar ik weet niet waar het exact om gaatquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bedoelde jou ook niet mop
precies:Yquote:
Je probleem iets minder cryptisch omschrijven en precies vertellen wat de melding zegt en wat je zoals geprobeerd/geinstalleerd hebtquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je probleem iets minder cryptisch omschrijven en precies vertellen wat de melding zegt en wat je zoals geprobeerd/geinstalleerd hebt.
Heb ik al allebeiquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:38 schreef Greenpeas het volgende:
Als ik iets niet kan kijken op een nieuwe pc/laptop:
- K-Lite Codec Pack
- VLC Media Player
Ik ben overgestapt op FFDshow + MPC-HC x64 vanwege het bitstreamen naar de receiver. Is al een oudje, maar op deze manier kan ik de 5.1 stream via HDMI naar de TV proppen, en die voert hem op zijn beurt via Optical weer naar mijn versterker. Deze player is ook wat lichter dan VLC en je kunt subtitles eenvoudig drag&drop installerenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:38 schreef Greenpeas het volgende:
Als ik iets niet kan kijken op een nieuwe pc/laptop:
- K-Lite Codec Pack
- VLC Media Player
Dat zijn maar 2 TD's of 5 FG's, of 7 safeties.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh mijn ex ziet er echt goed uit in dat strakke pakkieZe zeggen wel nog steeds zijn naam fout
En het is 0-14
nee normaal is het ergerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat zijn maar 2 TD's of 5 FG's, of 7 safeties.Zo erg is het niet, welk quarter zitten ze?
te cutequote:
Kick was goed èn recovered door ons, dus meteen een nieuwe 1st downquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Greenpeas het volgende:
Onside kick en gaan met die banaan.
bij ons op schooleigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:55 schreef Greenpeas het volgende:
Altijd wel stoer om te zien hoe er in de VS zo massaal meegeleefd wordt met sportteams.
Lachen ja Stefquote:Op zondag 29 september 2013 03:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Stef stuntpiloot![]()
Nu slapen, over 6 uur gaat de wekker weer...
Het perfecte Soempie-scenarioquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
wyc! Ik denk dat je bij de Singelloop in Utrecht je liefde gaat ontmoeten.Misschien trap je per ongeluk op z'n enkels of iets dergelijks.
Goede ontwikkeling dusquote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Z. beweegt zijn tenen op verzoek en kan zijn duim opsteken!! Nog niet wakker,maar het gaat de goede kant op*O*
Wat goed nieuwsquote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Z. beweegt zijn tenen op verzoek en kan zijn duim opsteken!! Nog niet wakker,maar het gaat de goede kant op*O*
Ik zag laatst stapels van dat spel staan bij de Intertoys (geloof ik) in Groningen. Ik kon niet helpen om te denke dat dat té toevallig is in een studentenstadquote:Op zondag 29 september 2013 03:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Stef stuntpiloot![]()
Nu slapen, over 6 uur gaat de wekker weer...
Wat fijnquote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb hier in het dorp 2 keer het enige voorradige exemplaar gekocht...quote:Op zondag 29 september 2013 08:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zag laatst stapels van dat spel staan bij de Intertoys (geloof ik) in Groningen. Ik kon niet helpen om te denke dat dat té toevallig is in een studentenstad
Goed nieuws, verbetering.quote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben niet eens van de RomComs.quote:
De jurk:quote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef B.ertha het volgende:
De jurk:
[ afbeelding ]
Mijn haar:
[ afbeelding ]
Ik kan geen goede 'before' vinden. Het kwam voorheen ongeveer tot onder die tak met blaadjes op het shirt.
zonde van die rode vlekquote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef B.ertha het volgende:
De jurk:
[ afbeelding ]
Mijn haar:
[ afbeelding ]
Ik kan geen goede 'before' vinden. Het kwam voorheen ongeveer tot onder die tak met blaadjes op het shirt.
Jurkquote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef B.ertha het volgende:
De jurk:
[ afbeelding ]
Mijn haar:
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer uitslapenquote:
Oh, da's minder.quote:Op zondag 29 september 2013 15:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapenvannochtend dacht ik het toch echt gedaan te hebben.... Blijkt het 07:45
quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je ziet er geweldig uit B.
Ikheb mijn haar ook laten knippen
Kort voormijquote:
het is zondag ochtend. Ik zie er niet uitquote:
Oh we hebben natuurlijk verlorenquote:Op zondag 29 september 2013 15:44 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe is de football wedstrijd gister afgelopen PS?
Ja die zijn vooralsnog undefeated toch?quote:Op zondag 29 september 2013 16:07 schreef Greenpeas het volgende:
Ik weet niet of je de NFL ook volgt, maar de Bears doen het tenminste iets beter.
Yes, vanavond tegen de Lions volgens mij.quote:Op zondag 29 september 2013 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja die zijn vooralsnog undefeated toch?
quote:Op zondag 29 september 2013 16:19 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Yes, vanavond tegen de Lions volgens mij.
Ah oke,quote:Op zondag 29 september 2013 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben verder geen kabel, dus tenzij ik het ergens anders ga kijken kan ik het niet zien
Orange is the new Blackquote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Aangemeld bij Netflix, denk dat ik het wel vaak ga gebruiken.
Goeie tip!!quote:Op zondag 29 september 2013 16:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ah oke,
Hier in Nederland is NFL Gamepass gratis.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tis wel beduidend rustiger hier zonder relletjes.
lekker hequote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien moet ik er een starten.quote:
Hier ook de planning: vanavond niks meer doenquote:Op zondag 29 september 2013 19:31 schreef Etcetera het volgende:
We hadden verjaardagsvisite vanochtend, in de middag kwam er nog wat langs. Nu een wasje draaien, serietje kijken, en verder zo weinig mogelijk
Ik gooi mijn respons over een andere boeg.quote:Op zondag 29 september 2013 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien moet ik er een starten.
Red, je hebt raar haar.
ugh zo schieten we ook niks op.quote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik gooi mijn respons over een andere boeg.
Nice ass
Ik woon al ruim 25 jaar samen en ik maak voor bepaalde zaken tijd...quote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef Greenpeas het volgende:
Nu ik samenwoon heb ik daar ook veel minder tijd voor trouwens.![]()
Ga naar KLB en start er een.quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PS, ik vind je een domme tut, beetje in VS van A gaan wonenquote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ugh zo schieten we ook niks op.
Hier ook, maar ik zit op werk.quote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon al ruim 25 jaar samen en ik maak voor bepaalde zaken tijd...
NFL GamePass staat hier dus nu op.
Dat doen ze toch in de VS? Op schieten?quote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ugh zo schieten we ook niks op.
Tut...quote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PS, ik vind je een domme tut, beetje in VS van A gaan wonenredneck!
Om vooral maar zover mogelijk bij jou vandaan te zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PS, ik vind je een domme tut, beetje in VS van A gaan wonenredneck!
quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Bart het volgende:
We gaan toch niet weer rellen hier he? Ik ben er nu klaar mee, topic gaat op slot
Ook als we beloven dat we ons binnen nu en 20 posts netjes gaan gedragen?quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Bart het volgende:
We gaan toch niet weer rellen hier he? Ik ben er nu klaar mee, topic gaat op slot
Ah toe, nog héél evenquote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Bart het volgende:
Er is nog geen onvertogen woord gevallen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook als we beloven dat we ons binnen nu en 20 posts netjes gaan gedragen?
Nou blijf daar dan maar lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Om vooral maar zover mogelijk bij jou vandaan te zijn.Plattelands mensen...
quote:
Gevonden op deze top 100 van idiote samenzweringstheorieënquote:The technology for genetic manipulation has been around since the pyramids were built. I agree jews are not exactly smart, just manipulative and underhanded, but most viruses didn’t show up until the late 1700's to early 1800's at best. Yes, they were fully capable of creating these things at that time.
Viruses are NOT living things, and do NOT reproduce in nature. A virus needs a host to reproduce. A virus can not move or do anything on it’s own. In fact, a virus wouldn’t do anything if YOUR CELLS did not reproduce it and run it’s instruction set. On that note, viruses are nothing more than a set of instructions. They are a non-living strand of DNA/RNA wrapped in a protein with a specific delivery vector. They have absolutely zero reason to exist in nature, and did not exist until man (or non-human jews) created them and released them on mankind.
Ok.quote:Op zondag 29 september 2013 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou blijf daar dan maar lekker
---
Ik heb echt geen ammo hoor
Doe eens een poging dan?quote:Op zondag 29 september 2013 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is nog geen onvertogen woord gevallen.
Allemaal mietjes hier die te schijterig zijn om hun bek open te trekken en eens hun echte mening te verkondigen....
With jews... you losequote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Dan slinger ik er even een conspiracy theory in
[..]
Gevonden op deze top 100 van idiote samenzweringstheorieën
Lekker laten liggen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Attentie, willen de ouders van PS haar op komen halen uit de ballenbak? Herhaling...
Jij wel verder?quote:
ze maar tot vijf planken tellenquote:Op zondag 29 september 2013 19:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom is de kist van een overleden blondje een driehoek?
Ball pit dacht ikquote:Op zondag 29 september 2013 19:49 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe noemen ze de ballenbak eigenlijk in de VS? Ballbox?
Er staan nog meer bizarre theorieën op. Zo zou president Obama tussen 1980 en 1983 naar Mars zijn gereisd via een teleporter. Gelukkig hadden ze ook een remote viewer in het team, want die kon waarschuwen voor de roofdieren die op Mars leven zodat ze zich konden voorbereidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |