Ben jij datquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nietes, mijn eerste vriendinnetjes hadden allemaal dat kapsel...
Zoiets:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik was wel ongeveer zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je het recept gevenquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat je ze nog niet kan FTP-en...
Nee, denk het ook niet, maar ze heeft ze nog nooit gemaakt, geloof ik...quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat die een recept nodig heeft(sowieso: eiwit, suiker, beetje zout, oven)
herkenbaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Die mix wordt het zo niet, zit alleen maar platen te draaien...
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik was wel ongeveer zo.
Skinheads...
Hier ben ik wel te zien:In het hek aan het klimmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt net of die kerel elk moment die spies in z'n rug krijgt...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Met zijn dr. Martins aanquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het hek aan het klimmen?
Lijkt net of die kerel elk moment die spies in z'n rug krijgt...
johquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
juli augustus is drukker en duurder...
van dat feit maken wij gebruik om ervoor te zorgen dat iemand niet mee op wintersport kanquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:01 schreef MaJo het volgende:
gebonden aan schoolvakanties dus het is niet anders.
en dat scheelt op een wintersport ook kapitalen. En enorme drukte. Win win win situatie dusquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
van dat feit maken wij gebruik om ervoor te zorgen dat iemand niet mee op wintersport kanhij is wel te pruimen normaal, maar op vakantie gaan samen ziet niemand zitten: te vermoeiend
ah das wel jammerquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
johwe zijn door G's werk helaas gebonden aan schoolvakanties dus het is niet anders.
dat is wel slimquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
van dat feit maken wij gebruik om ervoor te zorgen dat iemand niet mee op wintersport kanhij is wel te pruimen normaal, maar op vakantie gaan samen ziet niemand zitten: te vermoeiend
Nieuwe baby, hobby, huisdier, lievelingsprogramma of -gerecht?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef wyccie het volgende:
Mijn gelukskoekje zegt dat een nieuwe liefde mijn leven binnenwandelt op een onverwacht moment.
Wat nou als Greenpeas, Soempie, TM of bijv. MM het koekje had gehad.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:30 schreef Soempie het volgende:
Dan zou ik aan de baby denken. Dat m'n vliezen breken in de supermarkt, ofzo.
Of aan een hobby? Een nieuw huisdier?
Ik maak het wel passend.
GMTAquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nieuwe baby, hobby, huisdier, lievelingsprogramma of -gerecht?
Dat ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:31 schreef Soempie het volgende:
En ik ben nu al benieuwd naar wyccie's nieuwe liefde.
Ik wilde vroeger altijd heel graag een zusje. (broertje mocht ook) (en een vader stond ook op mijn verlanglijstje)quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:33 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie stiekem tweelingzusjes of zo? Jullie zeggen nagenoeg hetzelfde.
Ik had een Intertoys catalogus bij de folders en dacht aan vroeger. Toen wilde ik graag een winkeltje of een werkende kassa.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wilde vroeger altijd heel graag een zusje. (broertje mocht ook) (en een vader stond ook op mijn verlanglijstje)
Zou dat werken op een vloerkleed denk je?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er een die iets groter is dan die standaard tondeuses. Met een handvat.
Ik wilde een elektrische Legotrein.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had een Intertoys catalogus bij de folders en dacht aan vroeger. Toen wilde ik graag een winkeltje of een werkende kassa.
Een zusje had ik al. Broers en een vader ook wel, al was dat niet te merken.
vanwaar die associatie? Maar ik voel me vereerd hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ik ben het wel eens met 'Tering, wat lelijk'.
Voel me zo TM. Heb aan mijn fiets gezeten. Nieuwe lampen, redelijk schoon en alles loopt weer soepel.
Alleen de achterband van de vouwfiets moet ik laten vervangen.
En WD40 is leuk speelgoed.
ja dat is wel waar, al moet ik zeggen dat ik deze zomer heel weinig gefietst hebquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef wyccie het volgende:
Jij bent toch van het fietsen en zo?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef Soempie het volgende:
Ik wist niet eens dat die ontpluizers bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |