quote:Op zondag 29 september 2013 16:19 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Yes, vanavond tegen de Lions volgens mij.
Ah oke,quote:Op zondag 29 september 2013 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben verder geen kabel, dus tenzij ik het ergens anders ga kijken kan ik het niet zien
Orange is the new Blackquote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Aangemeld bij Netflix, denk dat ik het wel vaak ga gebruiken.
Goeie tip!!quote:Op zondag 29 september 2013 16:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ah oke,
Hier in Nederland is NFL Gamepass gratis.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tis wel beduidend rustiger hier zonder relletjes.
lekker hequote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien moet ik er een starten.quote:
Hier ook de planning: vanavond niks meer doenquote:Op zondag 29 september 2013 19:31 schreef Etcetera het volgende:
We hadden verjaardagsvisite vanochtend, in de middag kwam er nog wat langs. Nu een wasje draaien, serietje kijken, en verder zo weinig mogelijk
Ik gooi mijn respons over een andere boeg.quote:Op zondag 29 september 2013 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien moet ik er een starten.
Red, je hebt raar haar.
ugh zo schieten we ook niks op.quote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik gooi mijn respons over een andere boeg.
Nice ass
Ik woon al ruim 25 jaar samen en ik maak voor bepaalde zaken tijd...quote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef Greenpeas het volgende:
Nu ik samenwoon heb ik daar ook veel minder tijd voor trouwens.![]()
Ga naar KLB en start er een.quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PS, ik vind je een domme tut, beetje in VS van A gaan wonenquote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ugh zo schieten we ook niks op.
Hier ook, maar ik zit op werk.quote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon al ruim 25 jaar samen en ik maak voor bepaalde zaken tijd...
NFL GamePass staat hier dus nu op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |