quote:Op zondag 29 september 2013 16:19 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Yes, vanavond tegen de Lions volgens mij.
Ah oke,quote:Op zondag 29 september 2013 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben verder geen kabel, dus tenzij ik het ergens anders ga kijken kan ik het niet zien
Orange is the new Blackquote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Aangemeld bij Netflix, denk dat ik het wel vaak ga gebruiken.
Goeie tip!!quote:Op zondag 29 september 2013 16:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ah oke,
Hier in Nederland is NFL Gamepass gratis.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tis wel beduidend rustiger hier zonder relletjes.
lekker hequote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien moet ik er een starten.quote:
Hier ook de planning: vanavond niks meer doenquote:Op zondag 29 september 2013 19:31 schreef Etcetera het volgende:
We hadden verjaardagsvisite vanochtend, in de middag kwam er nog wat langs. Nu een wasje draaien, serietje kijken, en verder zo weinig mogelijk
Ik gooi mijn respons over een andere boeg.quote:Op zondag 29 september 2013 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien moet ik er een starten.
Red, je hebt raar haar.
ugh zo schieten we ook niks op.quote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik gooi mijn respons over een andere boeg.
Nice ass
Ik woon al ruim 25 jaar samen en ik maak voor bepaalde zaken tijd...quote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef Greenpeas het volgende:
Nu ik samenwoon heb ik daar ook veel minder tijd voor trouwens.![]()
Ga naar KLB en start er een.quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PS, ik vind je een domme tut, beetje in VS van A gaan wonenquote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ugh zo schieten we ook niks op.
Hier ook, maar ik zit op werk.quote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon al ruim 25 jaar samen en ik maak voor bepaalde zaken tijd...
NFL GamePass staat hier dus nu op.
Dat doen ze toch in de VS? Op schieten?quote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ugh zo schieten we ook niks op.
Tut...quote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PS, ik vind je een domme tut, beetje in VS van A gaan wonenredneck!
Om vooral maar zover mogelijk bij jou vandaan te zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PS, ik vind je een domme tut, beetje in VS van A gaan wonenredneck!
quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Bart het volgende:
We gaan toch niet weer rellen hier he? Ik ben er nu klaar mee, topic gaat op slot
Ook als we beloven dat we ons binnen nu en 20 posts netjes gaan gedragen?quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Bart het volgende:
We gaan toch niet weer rellen hier he? Ik ben er nu klaar mee, topic gaat op slot
Ah toe, nog héél evenquote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Bart het volgende:
Er is nog geen onvertogen woord gevallen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook als we beloven dat we ons binnen nu en 20 posts netjes gaan gedragen?
Nou blijf daar dan maar lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Om vooral maar zover mogelijk bij jou vandaan te zijn.Plattelands mensen...
quote:
Gevonden op deze top 100 van idiote samenzweringstheorieënquote:The technology for genetic manipulation has been around since the pyramids were built. I agree jews are not exactly smart, just manipulative and underhanded, but most viruses didn’t show up until the late 1700's to early 1800's at best. Yes, they were fully capable of creating these things at that time.
Viruses are NOT living things, and do NOT reproduce in nature. A virus needs a host to reproduce. A virus can not move or do anything on it’s own. In fact, a virus wouldn’t do anything if YOUR CELLS did not reproduce it and run it’s instruction set. On that note, viruses are nothing more than a set of instructions. They are a non-living strand of DNA/RNA wrapped in a protein with a specific delivery vector. They have absolutely zero reason to exist in nature, and did not exist until man (or non-human jews) created them and released them on mankind.
Ok.quote:Op zondag 29 september 2013 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou blijf daar dan maar lekker
---
Ik heb echt geen ammo hoor
Doe eens een poging dan?quote:Op zondag 29 september 2013 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is nog geen onvertogen woord gevallen.
Allemaal mietjes hier die te schijterig zijn om hun bek open te trekken en eens hun echte mening te verkondigen....
With jews... you losequote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Dan slinger ik er even een conspiracy theory in
[..]
Gevonden op deze top 100 van idiote samenzweringstheorieën
Lekker laten liggen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Attentie, willen de ouders van PS haar op komen halen uit de ballenbak? Herhaling...
Jij wel verder?quote:
ze maar tot vijf planken tellenquote:Op zondag 29 september 2013 19:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom is de kist van een overleden blondje een driehoek?
Ball pit dacht ikquote:Op zondag 29 september 2013 19:49 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe noemen ze de ballenbak eigenlijk in de VS? Ballbox?
Er staan nog meer bizarre theorieën op. Zo zou president Obama tussen 1980 en 1983 naar Mars zijn gereisd via een teleporter. Gelukkig hadden ze ook een remote viewer in het team, want die kon waarschuwen voor de roofdieren die op Mars leven zodat ze zich konden voorbereidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |