bij ons op schooleigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:55 schreef Greenpeas het volgende:
Altijd wel stoer om te zien hoe er in de VS zo massaal meegeleefd wordt met sportteams.
Lachen ja Stefquote:Op zondag 29 september 2013 03:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Stef stuntpiloot![]()
Nu slapen, over 6 uur gaat de wekker weer...
Het perfecte Soempie-scenarioquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
wyc! Ik denk dat je bij de Singelloop in Utrecht je liefde gaat ontmoeten.Misschien trap je per ongeluk op z'n enkels of iets dergelijks.
Goede ontwikkeling dusquote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Z. beweegt zijn tenen op verzoek en kan zijn duim opsteken!! Nog niet wakker,maar het gaat de goede kant op*O*
Wat goed nieuwsquote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Z. beweegt zijn tenen op verzoek en kan zijn duim opsteken!! Nog niet wakker,maar het gaat de goede kant op*O*
Ik zag laatst stapels van dat spel staan bij de Intertoys (geloof ik) in Groningen. Ik kon niet helpen om te denke dat dat té toevallig is in een studentenstadquote:Op zondag 29 september 2013 03:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Stef stuntpiloot![]()
Nu slapen, over 6 uur gaat de wekker weer...
Wat fijnquote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb hier in het dorp 2 keer het enige voorradige exemplaar gekocht...quote:Op zondag 29 september 2013 08:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zag laatst stapels van dat spel staan bij de Intertoys (geloof ik) in Groningen. Ik kon niet helpen om te denke dat dat té toevallig is in een studentenstad
Goed nieuws, verbetering.quote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben niet eens van de RomComs.quote:
De jurk:quote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef B.ertha het volgende:
De jurk:
[ afbeelding ]
Mijn haar:
[ afbeelding ]
Ik kan geen goede 'before' vinden. Het kwam voorheen ongeveer tot onder die tak met blaadjes op het shirt.
zonde van die rode vlekquote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef B.ertha het volgende:
De jurk:
[ afbeelding ]
Mijn haar:
[ afbeelding ]
Ik kan geen goede 'before' vinden. Het kwam voorheen ongeveer tot onder die tak met blaadjes op het shirt.
Jurkquote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef B.ertha het volgende:
De jurk:
[ afbeelding ]
Mijn haar:
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer uitslapenquote:
Oh, da's minder.quote:Op zondag 29 september 2013 15:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapenvannochtend dacht ik het toch echt gedaan te hebben.... Blijkt het 07:45
quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je ziet er geweldig uit B.
Ikheb mijn haar ook laten knippen
Kort voormijquote:
het is zondag ochtend. Ik zie er niet uitquote:
Oh we hebben natuurlijk verlorenquote:Op zondag 29 september 2013 15:44 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe is de football wedstrijd gister afgelopen PS?
Ja die zijn vooralsnog undefeated toch?quote:Op zondag 29 september 2013 16:07 schreef Greenpeas het volgende:
Ik weet niet of je de NFL ook volgt, maar de Bears doen het tenminste iets beter.
Yes, vanavond tegen de Lions volgens mij.quote:Op zondag 29 september 2013 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja die zijn vooralsnog undefeated toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |