De jurk:quote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef B.ertha het volgende:
De jurk:
[ afbeelding ]
Mijn haar:
[ afbeelding ]
Ik kan geen goede 'before' vinden. Het kwam voorheen ongeveer tot onder die tak met blaadjes op het shirt.
zonde van die rode vlekquote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef B.ertha het volgende:
De jurk:
[ afbeelding ]
Mijn haar:
[ afbeelding ]
Ik kan geen goede 'before' vinden. Het kwam voorheen ongeveer tot onder die tak met blaadjes op het shirt.
Jurkquote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef B.ertha het volgende:
De jurk:
[ afbeelding ]
Mijn haar:
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer uitslapenquote:
Oh, da's minder.quote:Op zondag 29 september 2013 15:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapenvannochtend dacht ik het toch echt gedaan te hebben.... Blijkt het 07:45
quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je ziet er geweldig uit B.
Ikheb mijn haar ook laten knippen
Kort voormijquote:
het is zondag ochtend. Ik zie er niet uitquote:
Oh we hebben natuurlijk verlorenquote:Op zondag 29 september 2013 15:44 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe is de football wedstrijd gister afgelopen PS?
Ja die zijn vooralsnog undefeated toch?quote:Op zondag 29 september 2013 16:07 schreef Greenpeas het volgende:
Ik weet niet of je de NFL ook volgt, maar de Bears doen het tenminste iets beter.
Yes, vanavond tegen de Lions volgens mij.quote:Op zondag 29 september 2013 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja die zijn vooralsnog undefeated toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |