Je probleem iets minder cryptisch omschrijven en precies vertellen wat de melding zegt en wat je zoals geprobeerd/geinstalleerd hebtquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je probleem iets minder cryptisch omschrijven en precies vertellen wat de melding zegt en wat je zoals geprobeerd/geinstalleerd hebt.
Heb ik al allebeiquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:38 schreef Greenpeas het volgende:
Als ik iets niet kan kijken op een nieuwe pc/laptop:
- K-Lite Codec Pack
- VLC Media Player
Ik ben overgestapt op FFDshow + MPC-HC x64 vanwege het bitstreamen naar de receiver. Is al een oudje, maar op deze manier kan ik de 5.1 stream via HDMI naar de TV proppen, en die voert hem op zijn beurt via Optical weer naar mijn versterker. Deze player is ook wat lichter dan VLC en je kunt subtitles eenvoudig drag&drop installerenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:38 schreef Greenpeas het volgende:
Als ik iets niet kan kijken op een nieuwe pc/laptop:
- K-Lite Codec Pack
- VLC Media Player
Dat zijn maar 2 TD's of 5 FG's, of 7 safeties.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh mijn ex ziet er echt goed uit in dat strakke pakkieZe zeggen wel nog steeds zijn naam fout
En het is 0-14
nee normaal is het ergerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat zijn maar 2 TD's of 5 FG's, of 7 safeties.Zo erg is het niet, welk quarter zitten ze?
te cutequote:
Kick was goed čn recovered door ons, dus meteen een nieuwe 1st downquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Greenpeas het volgende:
Onside kick en gaan met die banaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |